4. leht 4-st

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: E Juul 13, 2009 22:55
Postitas mihkeltt
griffin võtab kuju:
Pilt

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: E Juul 13, 2009 23:47
Postitas AntonG
Algselt postitas: mihkeltt
mida sellisest disainist arvate? griffin ise on "uputatud" miski läbipaistva materjali sisse ja poleeritud.

Pilt

peab siis olema täica läbipaistav, et oleks mootor näha. :thumb:

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: T Juul 14, 2009 21:33
Postitas mihkeltt
alumiinium elemendid valmis:

Pilt

paar ilupilti ka:

Pilt

Pilt

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: T Juul 14, 2009 22:54
Postitas AntonG
lahe. kas silm ka tuleb ? :eureka:

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: T Juul 14, 2009 22:57
Postitas mihkeltt
Algselt postitas: AntonG
lahe. kas silm ka tuleb ? :eureka:

loodan küll, graveerin hiljem vast

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: P Juul 19, 2009 13:57
Postitas AntonG
Algselt postitas: mihkeltt
Algselt postitas: Rauno
Kuidas värvitud liistud vastu peavad?
Selline küsimus, et kuidas sa nad kere küljest kätte said - millega nad kinnituvad?
Väga hästi peavad vastu v.a. kohtades kus ma ei lihvinud aluspinda piisavalt puhtaks (parkimisandurite ümber). Auto on üle elanud mitu survepesu, tallinna soolased teed, švammipesu jne.

Stangede liistud on kinni ülal ja all äärtes olevate nagadega. Esmalt eemalda nurga liistud alustades välimisest otsast. Mina kasutasin mingit puitnuga, et mitte värvi kahjustada. Stangede liistudega ei pea väga ettevaatlik olema. Teine teema on aga uste liistudega. Mina suutsin liistu eemaldamisega eesmise kinnitusklambri ära lõhkuda. Protsess järgmine: liistu lahti kangutamisega alusta TAGANT otsast. Esiuste liistudel on vist 5 naga ja tagaustel 4 naga mis asuvad liistu keskel ja käivad ukse sees olevates avaustes asuvates kummipesades. ÄRA TÕMBA LIISTU KEREST KAUGEMALE KUI KINNITUSNAGA, SEE VÕIB ESIMESE KLAMBRI ÄRA LÕHKUDA. Kui need nagad on lahti kangutatud, siis liiguta liistu horisontaalselt auto tagaotsa suunas (ca 1cm), et liistu eesotsas paiknev T kujuline klamber oma pesast lahti päästa. That's basically it.

Ja veel kord tugev soovitus - enne värvimist kõik pinnad tugevalt ära lihvida, et ei jääks mingit märki seal paiknevast mustrist.

Aga kus sa värvi said kätte ? Kas värvisid ise , või siiski tõi seda proffesionaalide juurde ? Kui palju selline värvimine maksma läheb ?

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: P Juul 19, 2009 17:59
Postitas mihkeltt
Algselt postitas: AntonG
Aga kus sa värvi said kätte ? Kas värvisid ise , või siiski tõi seda proffesionaalide juurde ? Kui palju selline värvimine maksma läheb ?

ikka ise värvisin. värvid, krundid, lakid on motip-i omad ja saab neid näiteks automaailmast (kadaka tee). hinda ei oska öelda, aga võid arvestada: ca 2 purki krunti, 3 purki värvi, 2 purki lakki + liivapaberid.

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: R Jaan 07, 2011 19:03
Postitas teager
Lihtsalt suurepärane foto:

Pilt

Fan picture of week 1

terv, teager

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: R Jaan 07, 2011 21:45
Postitas mihkeltt
tänud. Aasta vahetusel sai kiiruga Kristiine katusel selline kaader üles võetud, rohkem ei jõudnud, sest väike tuuleiil kukutas kogu purikate rea kildudeks :). Fan pic of the week valik tuli ka täna meeldiva üllatusena.

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: L Jaan 08, 2011 18:18
Postitas vallikas
:notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy: Ülihea kaader!!!

Saab 9-5 ARC 2,3t, 2002, mihkeltt

Postitatud: L Jaan 08, 2011 18:31
Postitas Homersimpson
:head::head::head: