4. leht 4-st

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: P Juul 13, 2008 15:55
Postitas Cyber
ilmselt jah, ameerika obesed.. 1 ameerika obene on 0.98 euroopa obest..:)

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 1:20
Postitas M-Tech
Pööretelugemise täpsusele ei ole teil mõtet jah eriti panustada.
Pole harvad juhud, kui need kõrgemal pöördel 500-1000rpm mööda tegelikusest.

Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Veel on variant ka laadimispinge sagedusest (on vist nii???) pöördeid mõõta nagu seda G-Tech teeb.

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 7:04
Postitas suur
Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Saab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 9:10
Postitas Andrus99
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Saab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.

No vähemalt 1 süütepooliga auto oli ka kohal, mina ;)

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 13:11
Postitas roomlane
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: M-Tech
Ka mina ei saa aru, miks Maxim näiteks inductive andurit ei kasuta nagu süütestrobodel asi käib.
Sellega saaks ka reaalsed pöörded kätte.
Jah osadel autodel on küll COP-id aga suurem enamus on ikka eemalolevate poolidega.
Inductive peaks kohati ka süütepooli juhtahelast signaali kätte saama.
Saab on alati olnud siuke kergelt kiiksuga auto. Tollel ju pole süütepooli vaid paljukirutud-kiidetud DI kassett.

Ülevaatuspunktis küll pöörete lugemisega probleeme ei paistnud olevat T7-ga. Ei vaadanud täpselt, kuhu nad oma juhtmed külge panid.

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 13:31
Postitas TGB
Cyber Sa tegid üksjagu pilte seal.. Ehk paned need ka vaatlemiseks?

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 14:22
Postitas Cyber
Aga palun..:)

Pildid siin Ilmselgelt ei suutnud seebikarp seal eriti head pilti teha..:( korralikku aparaati korraliku välguga oleks vaja olnud.

Eraldi tooksin välja seal paar pilti Maksimi tagatoas olevast küülikuprojektist, millest ta lubas lahkelt paar klõpsu teha.

Tegu siis küüliku ja Honda ristsugutisega. Küüliku kere ja Honda mootor/kast/natuke veel kama. Pidavat tulema selline tänavasleeper, turbotatud mootor ~300hp..:D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 14:33
Postitas Jürgen
Maxim on segane, heas mõttes loomulikult..:facts:

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis

Postitatud: E Juul 14, 2008 14:47
Postitas sebastian
Mõni pilt IFFi masinast:

Pilt

Pilt

Pilt