Nüüd us vidin ka küljes:drink:
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Nüüd siis 180t km hooldus ka seljataga ja mõni pisiasi ka vahetatud/korda tehtud..nagu näiteks Saabi kapotiembleem, viimase pesulas käiguga kadus värv maha sealt. Uue ostsin vikingust ja see pidi jutu järgi vastupidavam olema, eks aeg näitab seda:thumb:. Auto müügi mõtte olen hetkeks maha matnud, sest huvi praktiliselt puudus mu saabiku vastu. Pisike plaan oleks kevadel autole natuke iluravi teha, mõningaid mõlke ja kriime leidub ja et välimus värske püsiks siis tahaks need eemaldada. Kui raha peale väga kurjaks saan, siis laseks ka iluliistud ja ukselingid kerevärvi värvida
;)
;)
Nüüd siis varsti aeg pidurikettaid vahetada. Tahaks küsida, et mis firma poole üldse vaadata, tahaks natuke performance kettaid(soonitud,puuritud), sel juhul tuleks ka klotsid kangemate vastu vahetada(mida tuleb vist ketaste vahetusega naguinii teha)?:freak:
Ma ise julgen soovitada Black Diamond tooteid.
Black Diamond

Kuigi neti poodides tunduvad nad odavad ka siis transport paneb mõnusa hinna matsu.
Saab Eestist täitsa kenasti ka neid osta ja mõistliku hinnaga. Kui kettad uued siis tasuks panna juba ka uued klotsid, samuti ka vahetada piduri vedelik täis sünteetilise vastu.
Klotsid võiksid olla natukene kraad ägedam kui tavaline OEM, sest need saad sa kiirelt 1-2 intensiivse pidurdusega klaasiks, ning siis on tunne juba, et peab jala uksest välja panema, et pidurdada.
Kui eel nimetatud asjad tehtud on siis jääb ainult tugevdatud/armeeritud pidurivoolikud.
Mina ise veel nii kaugele jõudnud pole, esimesed 3 etappi läbitud aga küll ning olen rahul.
Ps. pidurdus jõud jaguneb umbes 70/30 esimeste kasuks, seega tasub alustada eest.
Black Diamond

Kuigi neti poodides tunduvad nad odavad ka siis transport paneb mõnusa hinna matsu.

Saab Eestist täitsa kenasti ka neid osta ja mõistliku hinnaga. Kui kettad uued siis tasuks panna juba ka uued klotsid, samuti ka vahetada piduri vedelik täis sünteetilise vastu.
Klotsid võiksid olla natukene kraad ägedam kui tavaline OEM, sest need saad sa kiirelt 1-2 intensiivse pidurdusega klaasiks, ning siis on tunne juba, et peab jala uksest välja panema, et pidurdada.

Kui eel nimetatud asjad tehtud on siis jääb ainult tugevdatud/armeeritud pidurivoolikud.
Mina ise veel nii kaugele jõudnud pole, esimesed 3 etappi läbitud aga küll ning olen rahul.
Ps. pidurdus jõud jaguneb umbes 70/30 esimeste kasuks, seega tasub alustada eest.
Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ka mul on need BD kettad-klotsid (Iffil vaid kettad, klotsid olid vist EBC green stuff...). Ei saa kurta küll. Carshop nad mulle müüs ja kogu ringi ostmise juures kena 20% allahindlust ka tegi. Et ei tuleks ehmatusena, siis need puuritud/soonitud kettad teevad tugevamal pidurdamisel häält, selline propellerlennuki whouuuuu.... Alguses võib ehmatada, kui ei oska oodata..

Mis jaoks tahad performance omad ?
Kas hakkad kõvasti racingut tegema ? Või lihtsalt ilu pärast ?
Ma arvan et saab panna originaal, ja vaheraha investeerida midagi teisele. Näiteks uus turbo, või kas näiteks rehvid, või õhu sisselaske süsteemile. Kui siis tahad puuritud kettad ja punased klotsid, siis vaata EBC tooteid, tuntub et kvaliteet-hind suhe on päris normaalne.

Ma arvan et saab panna originaal, ja vaheraha investeerida midagi teisele. Näiteks uus turbo, või kas näiteks rehvid, või õhu sisselaske süsteemile. Kui siis tahad puuritud kettad ja punased klotsid, siis vaata EBC tooteid, tuntub et kvaliteet-hind suhe on päris normaalne.
Performance kettaid tahaks nii ilu pärast kui ka natuke paremat pidurdamist. Stock ketastega just suurel kiirusel tundub et jääb natuke väheks:D ja eks nad on praegu ka suht otsakorral. Aga plaan mul ongi eest alustada;). Tänud seniste soovituste eest:head:
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: AntonG
Mis jaoks tahad performance omad ?Kas hakkad kõvasti racingut tegema ? Või lihtsalt ilu pärast ?
Ma arvan et saab panna originaal, ja vaheraha investeerida midagi teisele. Näiteks uus turbo, või kas näiteks rehvid, või õhu sisselaske süsteemile. Kui siis tahad puuritud kettad ja punased klotsid, siis vaata EBC tooteid, tuntub et kvaliteet-hind suhe on päris normaalne.
Ma mõtlesin ka, et kas tasub..

EBC vs BD hinnad on kõvasti BD kasuks. Nende hinnavahe arvelt saad BD armeeritud pidurivoolikud ka ja jääb isegi üle..

Lähevad need Black Diamondid käiku. Praegu vahetan siis esimesed kettad ja klotsid, hinnaks tuleb 3600 eesti raha. Küsimus, mida need armeeritud voolikud head teevad või juurde annavad? Kas peaks kohe need ka panema? Tänud kes selle ära selgitab mulle:thumb:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kui kulude koha pealt vaadata, siis paneks tavalised kettad(kui vanad juustud on) ja korraliku klotsi ja siis castroli pidurivedeliku(ma ei mäleta mis nimi täpselt oli, aga mingi pool perfoormans värk, mitte see full racing teema.). Selline kompott oli endal ühel 900-l.
Mitu x 160 pealt nulli pidurdused ja ei mingit pehmet pedaali ja pidurdusmaa väga ok. my 2 cents. aga noh, mõni tahab ringrajaketast soonte ja aukudega...
on ka need 9-3-l olnud.
Mitu x 160 pealt nulli pidurdused ja ei mingit pehmet pedaali ja pidurdusmaa väga ok. my 2 cents. aga noh, mõni tahab ringrajaketast soonte ja aukudega...

Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Kui kulude koha pealt vaadata, siis paneks tavalised kettad(kui vanad juustud on) ja korraliku klotsi ja siis castroli pidurivedeliku(ma ei mäleta mis nimi täpselt oli, aga mingi pool perfoormans värk, mitte see full racing teema.). Selline kompott oli endal ühel 900-l.
Mitu x 160 pealt nulli pidurdused ja ei mingit pehmet pedaali ja pidurdusmaa väga ok. my 2 cents. aga noh, mõni tahab ringrajaketast soonte ja aukudega...on ka need 9-3-l olnud.
Ei ole just õige koht arutamiseks, teise Härra teemas aga võin omast kogemusest öelda, et sinu poolt nimetatud nn ringraja ketastest on kasu. 900 on ca 400kg kergem kui 9-5 ma pakuks, sest ta on kergem isegi kui 9000. ( palun parandage kui eksin õlle kõrvale võetud numbrid)
Mul oli täis sünteetline piduri vedelik ning lasin oma stock kettaastega ning klotsidega ikka 2x 180->0 pidurdades kõik siniseks ning siis ei kõlvanud enam asi kuskile...

Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Vabandan ka ette teema omaniku ees, aga ehk on meie argumenteerimisest mingit kasu. Pidasin silmas selle kompoti puhul KORRALIKKU piduriklotsi( ebc tootevalikust alates greenist).
ses suhtes on IFFil õigus, et 9-5 ja 9-3 massivahe on veidi alla 300kg
9-3 ja 900 on alla 1400kg.
Igatahes rinkal sain sellise kompotiga iga hetk pidama( 4 ringi järjest). Puuritud ketastega oli pidamasaamine küll ausaltöeldes kiirem.
Tavaketas, Castrol pidurivedelik(trionic teab mis toode täpselt), green klots.
Risto- kas sa lähed ringrada sõitma?
ses suhtes on IFFil õigus, et 9-5 ja 9-3 massivahe on veidi alla 300kg
9-3 ja 900 on alla 1400kg.
Igatahes rinkal sain sellise kompotiga iga hetk pidama( 4 ringi järjest). Puuritud ketastega oli pidamasaamine küll ausaltöeldes kiirem.
Tavaketas, Castrol pidurivedelik(trionic teab mis toode täpselt), green klots.
Risto- kas sa lähed ringrada sõitma?
Sent from my Monte Carlo using B236
Olen täheldanud kiirendamisel imelikke jõnkse, et milles võib probleem olla..just siis kui jõulisemalt kiirendada hakkab nagu kakkuma:wtf:. Kas turbo trikitab või DI kassett? See on vahetatud mul 2 a tagasi:fight:. Targemad äkki oskavad kommenteerida:eureka: