4. leht 11-st

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Jaan 07, 2010 20:27
Postitas RStorm
Nüüd us vidin ka küljes:drink:

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: L Jaan 09, 2010 14:36
Postitas AntonG
Ehhe , õige Vector ! [;] Tõesti arvan et Vectoril peaks olema selline vidin standardvarustuses

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: L Jaan 30, 2010 15:40
Postitas RStorm
Eile sai Troostis termostaat vahetatud. Ei hoidnud enam temperatuuri üleval. Nüüd kõik vinks vonks:drink:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Mär 18, 2010 0:05
Postitas RStorm
Nüüd siis 180t km hooldus ka seljataga ja mõni pisiasi ka vahetatud/korda tehtud..nagu näiteks Saabi kapotiembleem, viimase pesulas käiguga kadus värv maha sealt. Uue ostsin vikingust ja see pidi jutu järgi vastupidavam olema, eks aeg näitab seda:thumb:. Auto müügi mõtte olen hetkeks maha matnud, sest huvi praktiliselt puudus mu saabiku vastu. Pisike plaan oleks kevadel autole natuke iluravi teha, mõningaid mõlke ja kriime leidub ja et välimus värske püsiks siis tahaks need eemaldada. Kui raha peale väga kurjaks saan, siis laseks ka iluliistud ja ukselingid kerevärvi värvida
;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 9:57
Postitas RStorm
Nüüd siis varsti aeg pidurikettaid vahetada. Tahaks küsida, et mis firma poole üldse vaadata, tahaks natuke performance kettaid(soonitud,puuritud), sel juhul tuleks ka klotsid kangemate vastu vahetada(mida tuleb vist ketaste vahetusega naguinii teha)?:freak:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:07
Postitas IFF
Ma ise julgen soovitada Black Diamond tooteid.
Black Diamond
Pilt

Kuigi neti poodides tunduvad nad odavad ka siis transport paneb mõnusa hinna matsu. :)

Saab Eestist täitsa kenasti ka neid osta ja mõistliku hinnaga. Kui kettad uued siis tasuks panna juba ka uued klotsid, samuti ka vahetada piduri vedelik täis sünteetilise vastu.

Klotsid võiksid olla natukene kraad ägedam kui tavaline OEM, sest need saad sa kiirelt 1-2 intensiivse pidurdusega klaasiks, ning siis on tunne juba, et peab jala uksest välja panema, et pidurdada. :wall:

Kui eel nimetatud asjad tehtud on siis jääb ainult tugevdatud/armeeritud pidurivoolikud.

Mina ise veel nii kaugele jõudnud pole, esimesed 3 etappi läbitud aga küll ning olen rahul.

Ps. pidurdus jõud jaguneb umbes 70/30 esimeste kasuks, seega tasub alustada eest.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:14
Postitas Cyber
Ka mul on need BD kettad-klotsid (Iffil vaid kettad, klotsid olid vist EBC green stuff...). Ei saa kurta küll. Carshop nad mulle müüs ja kogu ringi ostmise juures kena 20% allahindlust ka tegi. Et ei tuleks ehmatusena, siis need puuritud/soonitud kettad teevad tugevamal pidurdamisel häält, selline propellerlennuki whouuuuu.... Alguses võib ehmatada, kui ei oska oodata..:D

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:31
Postitas AntonG
Mis jaoks tahad performance omad ? :) Kas hakkad kõvasti racingut tegema ? Või lihtsalt ilu pärast ?
Ma arvan et saab panna originaal, ja vaheraha investeerida midagi teisele. Näiteks uus turbo, või kas näiteks rehvid, või õhu sisselaske süsteemile. Kui siis tahad puuritud kettad ja punased klotsid, siis vaata EBC tooteid, tuntub et kvaliteet-hind suhe on päris normaalne.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:43
Postitas RStorm
Performance kettaid tahaks nii ilu pärast kui ka natuke paremat pidurdamist. Stock ketastega just suurel kiirusel tundub et jääb natuke väheks:D ja eks nad on praegu ka suht otsakorral. Aga plaan mul ongi eest alustada;). Tänud seniste soovituste eest:head:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:48
Postitas AntonG
Oka, mul järgmisel hooldusel lähevad ka klotsid + kettad vahetamisele, ehk siis pärast jägad oma kogemusi. Mina isegi ei tea kui suur hinna vahe on originaal vs performance.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:48
Postitas IFF
Lisaksin veel, et piduritest on vähe kasu kui rehvid ei pea. Ehk siis alguses rehv pidama ning siis midagi, mis seda rehvi kinni peaks.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:53
Postitas Cyber
Algselt postitas: AntonG
Mis jaoks tahad performance omad ? :) Kas hakkad kõvasti racingut tegema ? Või lihtsalt ilu pärast ?
Ma arvan et saab panna originaal, ja vaheraha investeerida midagi teisele. Näiteks uus turbo, või kas näiteks rehvid, või õhu sisselaske süsteemile. Kui siis tahad puuritud kettad ja punased klotsid, siis vaata EBC tooteid, tuntub et kvaliteet-hind suhe on päris normaalne.

Ma mõtlesin ka, et kas tasub..:) Lõpuks mõtlesin välja, et kui need pisut paremad kettad-klotsid mu kasvõi ühe korra pääastavad, siis on investeering end tasunud. Hinnavahe ei olnud nii kohutav, mingi 4k vs 6k vist, vahetasin täisringi, nii ees, kui taga, nii kettad, kui klotsid.

EBC vs BD hinnad on kõvasti BD kasuks. Nende hinnavahe arvelt saad BD armeeritud pidurivoolikud ka ja jääb isegi üle..:D

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Apr 12, 2010 12:00
Postitas RStorm
Lähevad need Black Diamondid käiku. Praegu vahetan siis esimesed kettad ja klotsid, hinnaks tuleb 3600 eesti raha. Küsimus, mida need armeeritud voolikud head teevad või juurde annavad? Kas peaks kohe need ka panema? Tänud kes selle ära selgitab mulle:thumb:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Apr 12, 2010 12:29
Postitas Cyber
Kummivoolik hakkab vananedes järgi andma ja pidurdamise asemel paisutab see hoopis voolikut (ühel heal hetkel võib veel katki ka minna...)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Apr 12, 2010 19:47
Postitas kasparius
Kui kulude koha pealt vaadata, siis paneks tavalised kettad(kui vanad juustud on) ja korraliku klotsi ja siis castroli pidurivedeliku(ma ei mäleta mis nimi täpselt oli, aga mingi pool perfoormans värk, mitte see full racing teema.). Selline kompott oli endal ühel 900-l.
Mitu x 160 pealt nulli pidurdused ja ei mingit pehmet pedaali ja pidurdusmaa väga ok. my 2 cents. aga noh, mõni tahab ringrajaketast soonte ja aukudega...:) on ka need 9-3-l olnud.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Apr 12, 2010 20:31
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Kui kulude koha pealt vaadata, siis paneks tavalised kettad(kui vanad juustud on) ja korraliku klotsi ja siis castroli pidurivedeliku(ma ei mäleta mis nimi täpselt oli, aga mingi pool perfoormans värk, mitte see full racing teema.). Selline kompott oli endal ühel 900-l.
Mitu x 160 pealt nulli pidurdused ja ei mingit pehmet pedaali ja pidurdusmaa väga ok. my 2 cents. aga noh, mõni tahab ringrajaketast soonte ja aukudega...:) on ka need 9-3-l olnud.

Ei ole just õige koht arutamiseks, teise Härra teemas aga võin omast kogemusest öelda, et sinu poolt nimetatud nn ringraja ketastest on kasu. 900 on ca 400kg kergem kui 9-5 ma pakuks, sest ta on kergem isegi kui 9000. ( palun parandage kui eksin õlle kõrvale võetud numbrid)

Mul oli täis sünteetline piduri vedelik ning lasin oma stock kettaastega ning klotsidega ikka 2x 180->0 pidurdades kõik siniseks ning siis ei kõlvanud enam asi kuskile... :red:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Apr 12, 2010 20:42
Postitas kasparius
Vabandan ka ette teema omaniku ees, aga ehk on meie argumenteerimisest mingit kasu. Pidasin silmas selle kompoti puhul KORRALIKKU piduriklotsi( ebc tootevalikust alates greenist).
ses suhtes on IFFil õigus, et 9-5 ja 9-3 massivahe on veidi alla 300kg
9-3 ja 900 on alla 1400kg.
Igatahes rinkal sain sellise kompotiga iga hetk pidama( 4 ringi järjest). Puuritud ketastega oli pidamasaamine küll ausaltöeldes kiirem.
Tavaketas, Castrol pidurivedelik(trionic teab mis toode täpselt), green klots.
Risto- kas sa lähed ringrada sõitma?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Apr 12, 2010 20:52
Postitas RStorm
Mainiks siinkohal, et ringrajale ma oma autoga nüüd minema ei hakka:D. Kuid soov on paremini pidama saada kui originaaliga ning meeldib performance ketaste välimus, annab törts sportlikkust välimusele juurde:thumb:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Apr 12, 2010 21:15
Postitas AntonG
Kas on võimalik tavalise 9-5 le AERO(lt) pidurid panna ? Kui on, kas siis tuleb parem tulemus originaaliga võrreldes ?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Apr 15, 2010 19:20
Postitas RStorm
Uued kettad ja klotsid nüüd all. Ketasteks Brembo ja klotsid Ferodo premier. Pidurivedelik ka vahetatud;)

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Apr 15, 2010 19:21
Postitas RStorm
Ketas

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Apr 15, 2010 19:28
Postitas AntonG
Anna pärast teada kuidas toimib.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Apr 15, 2010 20:12
Postitas ReThom
Suurepärane vaadata kui autole keeratakse korralikud jupid külge :)


Järgmise korrani :beer:


Kui keegi soovib samuti enda saabile korralike pidureid siis võib minu kaudu u2u suhelda.



Jarmo

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Apr 16, 2010 16:35
Postitas RStorm
Algselt postitas: AntonG
Anna pärast teada kuidas toimib.
Toimivad väga hästi, vahe originaalidega on ikka tuntav:drive:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Mai 09, 2010 22:19
Postitas RStorm
Olen täheldanud kiirendamisel imelikke jõnkse, et milles võib probleem olla..just siis kui jõulisemalt kiirendada hakkab nagu kakkuma:wtf:. Kas turbo trikitab või DI kassett? See on vahetatud mul 2 a tagasi:fight:. Targemad äkki oskavad kommenteerida:eureka: