4. leht 5-st

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mai 31, 2013 5:37
Postitas Trionic
Mis sidur?

Mõnel autol kasutatakse manuaalkasti ja sellistel on ka sidur olemas:) .

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mai 31, 2013 10:24
Postitas wilddog
Mis sidur?

Sachs :facts:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mai 31, 2013 11:12
Postitas kasparius
Mitte kangema kettaga?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mai 31, 2013 11:26
Postitas wilddog
Milleks? üle 450NM ja 300HP on B235R mootori ülim tapmine nõnda väikeses mootoriruumis. Tahaks kestvust ja sõidumõnu. Ringrajaks võtaks Lotus 7 ja dragiks baigi. Vist olen vanaks jäänud :conf:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 22, 2014 12:32
Postitas Morten
Mis sellest autost saanud on ?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 22, 2014 14:24
Postitas wilddog
Hetkel on Audaceri õuepääl...

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Juun 10, 2014 21:18
Postitas wilddog
Lõpuks jõudsid õuele kauaoodatud ninatükid ja sai ka lisakellade plokk paika. Edasi siis värvimine ja muud iluvigade parandused. Lisaks said külge ka uued, kuid aastaid vedelenud metallsukaga pidurivoolikud. Õlivahetus tehtud ning termostraat kah uus. Tööd jätkuvad: Jupatsiga kokku vaja saada ja kui kõik tolmutamine on lõppenud (kui lõppeb), siis ka kasimine seest ja väljast. Suvi on lühike krt. Aga muidu on :headbang:



Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 06, 2015 16:26
Postitas Homersimpson
Läheb turbo ka tegemisse? Se prosta tak ei mahu vist vahele .... või mahub ?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 06, 2015 16:36
Postitas wilddog
Shortnose, 6cm3 kuumakojaga mitsu, sihime 221KW.

http://www.saab-tuners.com/cursom-td04h ... tnose.html

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 06, 2015 17:03
Postitas Homersimpson
Et võtad stock sisuga viimast ?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 06, 2015 17:10
Postitas wilddog
Lubatakse "good for 300hp". Suure Kobra valmidus. EGT on väksem, kuna kuumkoda on suurem kui orig. Praegune turbo viliseb tühikäigul külamlt, vahetust on nii või naa vaja. Soovitad midagi paremat?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 06, 2015 18:03
Postitas Homersimpson
Ei soovita ... stock sisuga on lagi ees :) ... Sama (tulevase) raua juures biopower ja E85 annaks veel pisut juurde.

Downpipe ??

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 06, 2015 18:36
Postitas wilddog
DP on 2,5" katita. Turbo osas soovitusi ikka ootan... :) Väga üle 220kw ei ajaks. E85 on eestis pointless. Wössnerid hetkel plaanis pole, sest tutikad stock kolvid sees

edit: moded splittige muu osa Viggeni teemasse :P

EDIT: tehtud, kui su teema kusagil lingitud on, siispead lingi üle vaatama, thread ID muutus...
Cyber

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: L Mär 07, 2015 18:40
Postitas Pootsman
Turbo osas soovitusi ikka ootan... :)

Saab-tuneris pakkumine on küll hea, selle raha eest annab otsida paremat uut turbot mis istub üksühele sinu auto külge ja omab garantiid.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: L Mär 07, 2015 21:55
Postitas 9-5LPT
Küsiks mis effekti see e85 mu stock 2.0T 136kw annab? Tohib seda üldse tankida?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: L Mär 07, 2015 23:14
Postitas S9K
Mina ei ole siiani aru saanud sellest E85-est. Milleks mulle seda vaja kui ma saan rõhku juurde keerata? Kus kohas seda üldse müüakse? Siin linnas seda küll pole. Ilmselt on kallim ka kui 98.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: L Mär 07, 2015 23:32
Postitas Homersimpson
E85 ei lähe detoneerima nagu bensiin, madalam EGT, süütega annab veel viimast pigistada... Osta saab jah kahjuks väljastpoolt Eestit vist hetkel ainult.
Stock, mitte biopower masinasse seda mitte kallata :)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: L Mär 07, 2015 23:54
Postitas S9K
Ärge ajage nii piiri peale siis asju.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 13, 2015 18:12
Postitas wilddog
ta on siin :love:
https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing

teine pakk on poolas...igasugu rauda põhjaalla :)

selle suve jalavarjud: https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 13, 2015 18:27
Postitas Pootsman
ta on siin :love:
https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing

teine pakk on poolas...igasugu rauda põhjaalla :)

selle suve jalavarjud: https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing

A gde turbo ? :poke:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mär 13, 2015 18:51
Postitas wilddog
vaata esimest posti :P See kuu jõuab õuele ja järgmine külge. Vana kastiga ei julge midagi siin boostida.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Mär 17, 2015 10:26
Postitas wilddog

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Mär 17, 2015 12:25
Postitas mart284
See läikiv rist hakkas minu liikuril vastu mootorit käima algupärase mootori padjaga. On sul juba parendatud variandid seal küljes?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Mär 17, 2015 12:38
Postitas wilddog
Mul pole rist samast august tellitud, eks selgub töö käigus. Nii või naa kasti remondi käigus vaatame (mootori ja kasti) padjad ka üle.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Mär 17, 2015 13:11
Postitas vvs
Äge põkajupp ja lahe strut :D

Tegelt ma ei tea mis asjad need on aga igatahes edu, tundub et teed õiget asja :)