4. leht 4-st
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: R Juul 12, 2013 12:35
Postitas ivomets
Millises luku osas süüdlane asub? Südamikus või all kontaktplaadis või ...?
ikka südamikus eneses.
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: R Juul 12, 2013 12:50
Postitas oswald
Tänud.
Kui kellelgi Tartu kandis töötav südamik "üle" on, võiksite teada anda. Tallinn või Pärnu on sobivad alates augustist.
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: K Nov 27, 2013 7:55
Postitas oswald
Avastasin, et velje vahelt laseb õhku läbi, kiirusega ~1 ühik ööpäevas.
Kas keegi rehvodega tegelev isik saab selle täna-homme pealelõunasel üle vaadata?
Paljud töökojad broneeritud lähiajal, aga tahaks korda saada..
Edit: rehv korras ja rattad tasakaalus. 1 vahetajatest tundus olevat kas väikestviisi Saabide fänn või vähemalt nende müüja

Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: N Apr 03, 2014 10:50
Postitas oswald
Õli jällegi vahetatud..
Küsimus targematele - sai silindrite kompressiooni mõõdetud, aga mis suurust B204i mootor näitama peaks?
Kõik näidud olid enamvähem võrdsed, aga suurusjärgu hindamisega jäime hätta - netis oli suht vähe infot, silma jäi ~170 psi-d?
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: R Mai 16, 2014 8:56
Postitas oswald
Avastasin üllatusega, et keskmist kulu näitab "kompuuter" vägagi täpselt. Arvutuslikult paagitäie pealt oli keskmine 9,2 ja displei näitas 9,3. Järgmise paagitäiega peab vaatama, kas see oli juhus või ongi nii.
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: K Juul 30, 2014 16:16
Postitas oswald
Viimased arengud sellised, et geneka/jms rihma pingutussüsteem andis järele ja rihm tuli maha. Õnneks pea kohe sõitma hakates enne maanteed.
On kellelgi seda pingutit "normaalse" hinnaga kasutatult pakkuda?
edit: Sõidab jälle. uus veepump ja rihm peal.
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: K Dets 17, 2014 10:53
Postitas oswald
Väike kotermann kuhugi sisse roninud. Auto käitub vahepeal nagu mõni silinder ei töötaks, täna ei tahtnud käima minna ning kui lõpuks läks, siis peale tulede sisselülitamist suri välja.
Kuna auto seisab suht tihti, siis kahtlustan niiskust, aga millisest kohast süüdlast otsima hakata? Jagaja võiks olla üks osapool, aga väljasuremise põhjus kuskil generaatori juures?
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: E Veebr 02, 2015 15:48
Postitas oswald
Keegi oskab öelda, kuhu jagaja juurest see "halli sensori" v nukkvõlli asendi anduri juhe suundub? Suubub koos teiste juhtmetega koos rüüsse ära, ei tahaks seda lahti lõigata kohe.
Saab 900 2.0, 1997, oswald
Postitatud: K Sept 23, 2015 10:41
Postitas oswald
See auto on liikunud järgmise omanuku kätte.