4. leht 4-st
Re: Saab 9-3 SE 113kW Aut, 1999, kroom
Postitatud: N Juun 06, 2024 10:59
Postitas kroom
Kuna müügiteemas ei tohi niisama arutleda, siis küsin siin, kui keegi lugema juhtub, et mis see OG 9-3 hind peaks olema, et kellelgi huvi tekiks?
Ise arvaks, et värske ülevaatusega, aukudeta kerega, uue keti ning plokikaanega mootriga (ja muidu ka korralikult liikuva) auto eest võiks ikka midagi saada, aga kui nõudlust pole, siis pole ilmselt ka suurt vahet, kas hind on 1500 või 1000...
Re: Saab 9-3 SE 113kW Aut, 1999, kroom
Postitatud: N Juun 06, 2024 17:04
Postitas ivomets
Need 9-3 on juba fännide autod.
Viimasel ajal järjest päris mitmeid selliseid inimestele yles ehitatud, et sõita saaksid.)
Kui tehnika ok siis soita ju päris mõnus. Eriti kui aju kah kriibitud.
Re: Saab 9-3 SE 113kW Aut, 1999, kroom
Postitatud: E Juul 01, 2024 16:33
Postitas kroom
Miks ma küll varem autokatte peale ei tulnud - 30 ja natuke eurot ja puu all parkimise põhimured lahendatud!
Ja One Mile Challenge'ile on ka regatud.

- autokate5.JPG (712.63 KiB) Vaadatud 2371 korda
Re: Saab 9-3 SE 113kW Aut, 1999, kroom
Postitatud: E Juul 01, 2024 22:36
Postitas 9-5LPT
kroom kirjutas: ↑E Juul 01, 2024 16:33
Ja One Mile Challenge'ile on ka regatud.
Mõlgutan ka selles suunas mõtteid..vast selle nädalaga saab mootorisaaga ühelepoole ja Saab madalalt lendama hakata.
Re: Saab 9-3 SE 113kW Aut, 1999, kroom
Postitatud: E Nov 04, 2024 16:38
Postitas kroom
Kevadel tekkinud kahtlus, et termostaat ei sulgu päris korralikult, sai ilma jahenedes kinnituse - töösoe mootori temperatuuri osuti peaks olema umbes "veerand kümme", aga praegu jääb see sõidu ajal hoopiski umbes "pool üheksa" - ja seda +2 kraadi juures, -10 juures on asi ilmselt hullem nii et olgugi auto müügis, selle vahetuse peab ette võtma.
Re: Saab 9-3 SE 113kW Aut, 1999, kroom
Postitatud: L Nov 23, 2024 14:05
Postitas kroom
Ei teagi, kas aitas uus termostaat või lihtsalt juhus, aga peale selle vahetust läks vaid mõni päev, kui tõsine huviline välja ilmus ning auto on müüdud - olevat ka kunagine (ja nüüd siis uuesti) Saabi omanik. Müüsin foorumis €800 eest ja umbes nii ka läks ehk vähem kui minu helesinistes unistustes, aga Saabi märk ei maksa lihtsalt nii palju kui näiteks BMW. Ostsin isegi selle auto ju aastal 2008 selgelt odavamalt kui sarnase bemmi või volkari eest oleks maksma pidanud (65000 krooni ümbruses oli äkki hind).
Igatahes, uus omanik mitte ei päästnud mind automaksu (50 eurot aastas ikka leiab), vaid hoopis suuremate väljaminekute käest, sest ega ma selle aasta One Mile Challenge'i 202 km/h tulemust nii jätnud ei oleks ja uhked intercoolerid, catbackid, turbod jne ei ole üldse odavad ning ma olen üsna kindel, et kui selle aasta jooksul müüki poleks tulnud, oleks läinud tuunimiseks...
Saab lahkub minu juurest 416000 km läbisõiduga, aga arvestades, et mootor on saanud äsja uue ketikomplekti koos juurdekuuluvaga, uue plokikaane tihendi ja õli ei põleta, on see ju "praktiliselt uus".
Olgu uuelegi omanikule palju mõnusaid kilomeetreid!