4. leht 5-st
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: P Mai 27, 2007 16:53
Postitas Eleri
Õnnitlused!
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: P Mai 27, 2007 18:20
Postitas dohman

leidsin siis kah põhjuse:thumb:
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: P Mai 27, 2007 21:50
Postitas dohman
Algselt postitas: vp
35 aastat vaikust ja....
trõnnannannnannnnnananaanananananaananananananananan..

esimesed 5 meetrit sõidetud:thumb:
hr. qdwin: mõned detailid ka veel juures
õhtul kodus
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: P Mai 27, 2007 21:57
Postitas qdwin
Ei taha Su rõõmu tumestada aga oled Sa kindel selle karterituulutuse kitiga saab enam kui 5m sõita? Soovitaks vahetada.
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: L Juul 07, 2007 23:01
Postitas Viki
kuna karteris õli pole, pole ka probleemi:D
p.s. mõned värskemad pildid vanas kohas.
p.s.2 nüüd kroomdetailid käes ja asi hakkab valmis saama:headbang:
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: E Juul 09, 2007 8:02
Postitas Trionic
Varsti kimame võidu:headbang:
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: E Juul 09, 2007 19:25
Postitas alo
Üks spioonifoto, milline näeb siis Vp Saab 92B välja täna.
Lisatud failid
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: E Juul 09, 2007 20:42
Postitas Eleri
üüüüüü hakkab juba nagu . ja nagu veidi siuke häbelik/sõbralik nägu oleks tal.
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 3:47
Postitas krss
Assakurivaim, küll on ikka kompu!
Aga mind täitsa huvitab, millises môôdus (mis värvi;)) numbrid ja millised numbrialused selle auto külge kruvitakse, sest need odavast plastikust alused on kole stiilivääratus isegi veerand sajandi jagu uuema Saabi küljes...
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 4:21
Postitas iroman
Meeliülendavalt südantsoojendav:thumb:Siin ikka tegemist väga eheda asjaga:love:Korralik töö ja puha.Annaks kohe Nobeli preemia SAAB-ide taastamise vallas:headbang:
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 7:43
Postitas Trionic
Peamine,et tegu on 99,9% lausoriginaaliga,mille KÕIK osad näevad välja,nagu UUED(va. omanik;) ). Supertöö.
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 7:53
Postitas vp
ei mingeid numbrialuseid.
nüüd algab teekond läbi bürokraatia koridoride saamaks musti numbreid. esialgu tundub, et kerge ei saa see olema.
tavanumber ei mahu juba oma mõõtude poolest.
aga muidu on ta nüüd valmis v.a. paar pisividinat, mis jätkuvalt kroomimises. aega läkski tühised 2 aastat.
kes pilte tahab, tuleb ise Laki 7 läbi ja teeb kuna enda aparaat hetkel väljamaal.
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 8:06
Postitas suur
Noh, auto puha pesemata. Esiklaas täitsa tolmune....
Aga tegelikult on väga super töö tehtud. Mis seal salata, suhteliselt kiirelt on sul renoveerimistöö läinud. 2a tagasi tegid teema ja nüüd juba peaaegu valmis.
Kas pluttrick'i näidatakse kokkutulekul ka? Kui jah, siis on kuradi kahju, et sel aastal vahele jääb.
EDIT: Näeh, vahepeal on üht-teist juurde kirjutatud. Iseenesest võiks ju lausa Lakis kaemas käia.
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 8:43
Postitas Cyber
Algselt postitas: vp
ei mingeid numbrialuseid.
nüüd algab teekond läbi bürokraatia koridoride saamaks musti numbreid. esialgu tundub, et kerge ei saa see olema.
tavanumber ei mahu juba oma mõõtude poolest.
Huvitav, miks see nii raske peaks olema. Meil on ju miski komisjon, kes neid jagab ja antud auto puhul on asi ikka nii originaalis, et selle puhul pipardamisel tuleks see komisjon seebiks keeta..

Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 9:15
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: vp
ei mingeid numbrialuseid.
nüüd algab teekond läbi bürokraatia koridoride saamaks musti numbreid. esialgu tundub, et kerge ei saa see olema.
tavanumber ei mahu juba oma mõõtude poolest.
Huvitav, miks see nii raske peaks olema. Meil on ju miski komisjon, kes neid jagab ja antud auto puhul on asi ikka nii originaalis, et selle puhul pipardamisel tuleks see komisjon seebiks keeta..
Komisjon teeb oma tööd meeletult täpselt. Tihtipeale jääbki see 0,01%, mis auto originaalseisust erinevaks teeb, määravaks.
Arvan, et kedagi ei peaks seebiks keetma, sest musta numbrit ei tohiks IMO uisa-päisa jagada. Lihtsalt bürokraatiaga tuleb leppida. Usun, et õige pea näeme mustade numbritega sinist iludust.
EDU koera saba ületamisel!
EDIT: Kas mitte siinse foorumi kasutaja
RedBaron (
Griffiniomanik) "mustade numbrite" komisjoniga väga lähedalt seotud polnud?
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 9:19
Postitas Rästas
No see reinkarnatsioon on ju super

Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 9:31
Postitas vp
ei ma originaalsuse pärast eriti ei karda. lihtsalt see paberite ajamine on hetkel keeruline kuna mingid seadused on vahepeal muutunud ja keegi eriti ei pidanud veel asja jagama nii hästi. tuleb kasutada erinevaid kontakte erinevatel aegadel erinevates kohtades jne.
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 10, 2007 9:32
Postitas Cyber
Ma usun küll, et omanik on seda juba uurinud, aga ka teistele
Selline on hindamisakt
Selline on lühidalt musta numbri saamise protseduur
50-79 aastat vana auto originaalsusaste peab olema vähemalt 85%..

selle koha peal vist probleeme ei tohiks olla..

EDIT: ja pisut
seadusandlust ka... RTL, 26.10.2006, 75, 1392
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: N Juul 12, 2007 20:30
Postitas Eleri
Selline pisike südameke tuksub tal.
Lisatud failid
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: N Juul 12, 2007 20:32
Postitas Eleri
Nüansid.
Lisatud failid
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: N Juul 12, 2007 20:35
Postitas Eleri
Lisatud failid
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: N Juul 12, 2007 23:37
Postitas Lepa
Ega siin muud olegi öelda - müts maha tehtud töö ees! Südantsoojendav aparaat

Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 17, 2007 12:30
Postitas vp
rõõm-rõõm, ekspertiis tehtud. originaalsus protsendiks kujunes 99%. 100 ei saanud kuna korrosioonitõrje veel tegemata ja luku võrud pole küljes( endiselt kroomimises).

öeldi, et 100% on saadud ainult 1 kord( mingi lada oli olnud).
nüüd siis oodata sertifikaati ja siis ARK-i.
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 17, 2007 12:44
Postitas Ryhkija
Tase!

Kas Pluttricku saab endiselt Lakis näha?
Saab 92, 1954, vp
Postitatud: T Juul 17, 2007 15:31
Postitas vp
ikka jah. astuge ligi härrased. tööaja piires:)