4. leht 10-st

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 14:39
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Vägev värk. 225/40 17" Mul siiani parim 6,9s ja no ei tule paremat. Kas 402m ka oled proovinud?

Ei ole proovinud, kuna selleks juba peaks kuskilt kinnise teelõigu leidma, kuna kiirused kasvavad ca 160km/h ja kõrgemalegi. Ega seegi midagi lubavat ei tuleks kuna ei pane jõudu maha. :angry:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 14:40
Postitas kasparius
mida sa rallitad selle pekkis siduriga siis:poke: Rinkale tulemise kohta ütlesid, et sõidad rahulikult nüüd:facts:
Hea mees:D

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 14:42
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
mida sa rallitad selle pekkis siduriga siis:poke: Rinkale tulemise kohta ütlesid, et sõidad rahulikult nüüd:facts:
Hea mees:D

Kui sa nüüd vaatad natukene postitamis kuupäevasid ja kella aegu noormees. :fight:

Siis näed, et ma ütlesin "eile sai proovitud" ning täna kirjutasin ka põhjuse, miks saugal see aasta sõita ei taha. Nimelt eile proovides 0-100 km/h kiirendust jõudsingi sellele järeldusele, et ei ole mõtet sidurit seal pilbasteks lasta. :facts:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 14:46
Postitas IFF
Algselt postitas: roomlane

Näen, et sõidadki sedasi penskarlikult sidurit säästes, nagu mujal teemades rääkinud oled :)

:bs:
Loe enda postistusest ülemist postitust.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 14:53
Postitas wilddog
OT: jõudu iffile tuuleveskitega võitlemises :D :headbang:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 14:53
Postitas kasparius
Inimesed on ikka jube aeglased ja juhmid onju IFF:poke: On ikka jama. Kiire auto nüüd siduri taga võistlus kinni.
Kahju.
Huvitav kas IIsak tuleb oma pidevalt peetiva siduriga rajale, või lteeb tuuningu ära?
Hirmuga mõtlen, millal mul viggeni sidur alla toppida tuleb.:mad:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 16:54
Postitas torque
mõõtsin ka paar päeva tagasi g techiga 0-100km/h ja 400 meetrit esimeseks sain siis 6,3s ja 402m kõige parem 13,9 muidu ikka sinna 14,3 kanti üksi autos pagass tühi

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Aug 23, 2007 23:25
Postitas Trionic
Kaspariuse tsitaat:Huvitav kas IIsak tuleb oma pidevalt peetiva siduriga rajale, või lteeb tuuningu ära?

Ma pole veel otsustanud,kas ma tahan Tallasse edasi investeerida,kuna ka Hall sai pisut kannatada.Kahte autot pidades ja mõlemat arendada püüdes tuleb vahel sein ette: et mida ja milleks teha. Hall on esimene prioriteet(kuna sellega sõidan praktiliselt ise),Talladega rooli polegi eriti sattunud.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: K Okt 10, 2007 19:56
Postitas IFF
Oma auto >>> Ühistrantsport

Seda võrrandit sai ikka jälle täna meelde tuletatud kui trammiga tööle sõites keegi härra otsustas trammi alla sattuda ning mille peale trammid seisma jäid mina aga edasi jalutama pidin, et tööle jõuda.

Õnneks sain täna Viking Motorsist auto kätte. Jätsin teise sinna esmaspäeval , ootama uut juhipoolset ukselukku ning selle ümbruse korrastamist. Nimelt septembri kuu alguses ühel ööl kadriorus parkides, üritati autosse sisse murda. Sisse ei saadud kuid lukk ning selle ümbrus igastahes lõhuti. :gun:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: K Okt 10, 2007 20:26
Postitas kasparius
Mis nad sealt võtta tahtsid? Turbo- ja segukella? Äkki tahtsid su saabiga natuke ringi paugutada? et kas tuleb alla 7sek sajani või ei .....:D

See vend vist nikastas jala seal trammist täispeaga välja kukkudes. vähe vigastas ütleks.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: K Okt 10, 2007 21:10
Postitas Jürgen
Algselt postitas: kasparius
Mis nad sealt võtta tahtsid? Turbo- ja segukella? Äkki tahtsid su saabiga natuke ringi paugutada? et kas tuleb alla 7sek sajani või ei .....:D

See vend vist nikastas jala seal trammist täispeaga välja kukkudes. vähe vigastas ütleks.
[OT]Uudistest jäi meelde, et ta on nüüd 1 jalaga.[/OT]
EDIT: Uudis ise ka

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: E Okt 22, 2007 20:30
Postitas IFF
Täna sai siis masinal ette 230 000 km. Ühes sellega sai tehtud ka hooldus. Suvise hooaja lõppemisega sai peale vahetatud ka vähe soojemad küünlad (7'me asemel 6.). Vahetusse läksid ka tagumised piduri klotsid, keegi on kõvasti pidurdanud vist. :eureka:

Nüüd saab talvele vastu minna. Tänud tegijatele! :thumb:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: E Okt 22, 2007 20:44
Postitas Cyber
Palju auto ja paagimeetodil arvutamise vahe tuli??

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: E Okt 22, 2007 21:12
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Palju auto ja paagimeetodil arvutamise vahe tuli??

Mõõtmis tulemustest rääkides siis sai sõidetud 302 km ning paak täis tühjemaks ning täis meetodiga tuli kulu 8,6l/100km peale. Masina enda arvates oli aga 8,1l/100km kohta.
Tegelikult kahtlustan, et tekib vahe suur just siis kui autot sai sihtotstarbeliselt kasutades, praami peale liigeldes. :red:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Dets 18, 2007 15:08
Postitas Eleri
Auto kogub kuulsust. Autolehe raamatus eksponeeritud lausa.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Dets 18, 2007 15:26
Postitas Cyber
Ilmselt algversioonis.. :evil: Kunagi vist oli jah see auto seal eksponaadiks...

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Dets 18, 2007 15:34
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Ilmselt algversioonis.. :evil: Kunagi vist oli jah see auto seal eksponaadiks...

Täiesti nii ta oli. Tehti artikkel temast kui kasutatud sõidukist.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Dets 18, 2007 15:38
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Kunagi vist oli jah see auto seal eksponaadiks...
Täpsemalt 1. märtsil 2006. Üks hädine skänn ka sellest (et ei peaks raamatukokku sorama minema :P).

EDIT: kurat, fail liiga suur. ei saa otse üles laadida. Töö juures uploadi võimalused nadid :(. Kannatage õhtuni.

EDIT2: Tolle artikli kohta oli siin isegi teema:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2537

EDIT3: Õhtu käes, artikkel siin (1,45 MB)

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Dets 18, 2007 15:55
Postitas csn

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Dets 18, 2007 16:34
Postitas Eleri
Ma ei mõelnud seda artiklit, vaid töö juurde toodud värskest autolehe raamatust 200 kasutatud sõidukit.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Dets 18, 2007 18:49
Postitas Cyber
Algselt postitas: Eleri
Ma ei mõelnud seda artiklit, vaid töö juurde toodud värskest autolehe raamatust 200 kasutatud sõidukit.
No aga eks autoleht selle raamatu oma artiklite põhjal kokku panigi..;)

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Mär 04, 2008 21:00
Postitas IFF
Täna sai siis käidud Kadaka Troosti härradel külas. Põhjus lihtne, eest paremalt kostub tugevalt häiriv "kolks". Ise arvasin, et eks see Sarniir seal vedelaks läinud ole või, et siis amortisaator surnud aga võta näpust.

Kontrollimisel aga selgus, et paremal pool peale sarniiri tümad ka rooliots ning veovõlli otsa kumm (viimane oli kohe lagunemas ka teisel pool). Lahti kookimisel selgus, et tänu katisekummi purunemisele teadmatu hulga ajavahemikke tagasi oli seal määrde sees vaat, et rohkem kruusa tükke ning kive kui metalli. Seega leidmata mõtet panna surev jupp tagasi sai kohe uus alla pandud. Sarniir kui ka rooliots olid mõlemad täiesti surnud isendid ning puhas prügimäe kaup.

Mõne tunniga tehtud kärme töö Trionicu poolt andis tulemuseks selle, et enne enim vihatud raudtee ülesõidud said kohe erilise mõnuga ületatud ning lausa mitu korda. Kadunud oli kolksud ning rooli tunnetus ka tunduvalt parem. :head:

Kui enne arvasin, et tonnine on ikka väga vedel ning head nahka tast ei saa, siis nüüd peaks mainima, et tuleb enne auto korda teha kui järeldusi tegema hakata. :wall:

Nüüd veel silla reguleerimine lähipäevil ning saab suve ning suurema võimsuse peale mõtlema hakata. :thumb:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Mär 04, 2008 23:43
Postitas S9K
Ma väga ootan uusi hobuseid:D, kindlasti on nad kiired.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: K Mär 05, 2008 13:40
Postitas IFF
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ma väga ootan uusi hobuseid:D, kindlasti on nad kiired.

Nüüd said sild ka reguleeritud ning aeg hobustele uusi susse vaatama hakata.

Velje otsingul

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Mär 13, 2008 21:34
Postitas IFF
Täna siis oli järjekordne südamlik päev.

Sai sõidetud Lagedi kandis gaasiga asendis "1" teise käiguga kui ca magusa rõhu väände ning kiiruse juures käis PAUK.

Peale pauku saabus kolin ning vedu kadus. Kiire pilt näidikutele ütles, et õlirõhk on ok, samuti ka lambdaanduri poolt tulev segu info ning turbo poolt hingatav õhk/rõhk. Ehk siis selge mister käigumajandus või pooltelg!

Auto tee äärde ning kiire pilk. Järeldus lihtne, kõne härra Trionicule. Kiirelt 20 sekundine seletus ning ühine arusaam sisemine pooltelg.

Tänades ning numbrit küsides kiire uus kõne Ülole, ning saigi Puksiir järgi tellitud. (Suured tänud operatiivse ning suurepärase teeninduse eest. Karu pe*sse 30 minutiga peale kõnet :notworthy: )

Nüüd lihtsalt istusin soojas autos kuulasin muusikat, ning surfasin laptopi ning gprs'iga internetis ning ootasin keset põldu pamperit :)

Eks lähi päevil ole näha, mis siis järgi andis.

PS: ja siis kõik juhtus talvistes seades, mis siis on kuni 1 Bar. :headbang: