4. leht 7-st
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 11:54
Postitas aljoga
Algselt postitas: sebastian
Jama kui need dynod nii erinevaid asju näitavad. Pole ju kusagil öeldud, et see Soome pink liiga roosilisi numbreid ei näita...lõpuks tuleb ehk ikka oma tagumikku usaldada...
sommidel ikka pikemad kogemused dünotamisel. ise pole kordagi enda masinat pinkide peale ajanud, aga turboklubi vennad ikka aeg-ajalt pajatavad igasuguseid lõbusaid lugusid Eesti dünopinkidest. korra vist juhtus isegi nii, et üks tüüp käis täpselt sama seadistusega kaks korda samas dünos ja sai kummalgi korral täiesti erinevad tulemused (+/- 50 hj)

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 14:00
Postitas sebastian
Vaatasin selle defenderi skeemi...ideeliselt saaks sisend-väljunpige vahele mingi komparaatori meisterdada ja/või siis väljundisse valgusdiood mis süttib just näiteks 3,6V juures. Peaks suht lihtne olema, sest tegu pole seal PWM signaalidega vaid üsna tavalise 'särtsuga'.
Päris tore, kui miski armatuuris märku annaks, et "now you're driving at your own risk"

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 14:35
Postitas Cyber
Algselt postitas: Trionic
mul ei läinud seljatugi,vaid terve iste keeras end selili-reduktorid sodid:o
Kas varsti on siis korvistmeid ja trakse oodata?? Sedasi ei jõua neid originaalistmeid lappida...
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 14:37
Postitas Cyber
Trionicu palvel panen siia paar pilti, mis ei ole tema autost.
Esiteks, Eesti võimsaima SAABi (teadaolevalt) kapotialune.
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 14:39
Postitas Cyber
Teiseks, eelmisel pildil oleva asja autor oma 500+ hp Aeroga tõtt vaatamas.
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 15:12
Postitas Ralph
See Saab ei ole 500hp vaid 460hp:thumb:
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 17:22
Postitas Madis
ega keegi ei tea mis selle tonnise kiirendus andmed on?
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 18:02
Postitas suur
ah sa nugis!!! See tegi nüüd küll silmad suureks. Väga broo. See lennuk sõitis mul ükspäev taga.

:head::head:
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 18:13
Postitas iisak
Seda peletist viib edasi 2,2 bar.ülelaadimisrõhku ja arvutuslikult peaks sealt tulema üle 500hp. Põhjust,miks ainult 460 sealt hetkel tuleb ei ole veel selgeks suudetud teha.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 18:59
Postitas Ralph
Ma tean seda meest kelle see lennuk on ja ta ise ütles mulle et seal on 460hp
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 20:18
Postitas Trionic
Piltide siia riputamise põhjuseks oli,et midagi sellist tahaks ka kunagi valmis ehitada ja et väljendada täielikku respekti inimesele,kes sellist monstrumit on viitsinud järjest edasi arendada(stage 1,stage 2.....):notworthy:
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: P Okt 30, 2005 22:15
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
ma olen mitmete kundede Aerodega sõitnud,aga millegipärast pole ükski küündinud isegi Iisaku Griffini tasemeni??
Äkitsi nende kõrgsurveturbode omanikud ei teagi et BPC on väsinud ja kõrgusurvest on sujuvalt saanud madalsurve (kui sedagi)? Kui omanik pole omanud pealt 200hj autot ei oska ta viimati arvatagi mis kapoti all tegelikult peidus peaks olema. Minu endine 2.0t oli piisavalt nobe, praegune 2,3T poolväsinud klapiga oli suur samm edasi. Nüüdseks proovinuna abboti bleederi koostööd mitsu turboga ja peale minu masina tagasihoidlikku kogemust kuulpõhimõttel MBPC-ga hakkab alles tekkima "tunne". Ja sellel tundel ei ole enam midagi ühist LPT tundega.
Aga kuijutlegem et kõik need FPT omanikud taastavad turbo rõhu ja nii mõnigi LPT omanik tekitab kiire näpuliigutusega kapoti alla FPT, usun et Troosti, Anti ja VM hoovid oleks surnd masinatest umbes! Seda siis tuginedes enda viimaste aegade hellaks teinud kogemustele.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: E Okt 31, 2005 4:22
Postitas sebastian
Eks neid turbosaabiomanikke ongi laias laastus kaht tüüpi: need kes lepivad sellega mis on ja siis need kes haiglaselt jälgivad oma turboseierit, et kas see ikka liigub "kollase lõppu". Muideks neid viimaseid asjamehi on saabnet.com jt. saabifoorumid punnis.
Ja siis on veel ühed liigitamata massohhistid (hellitavalt öeldes tuunijad) kel bensukulust, mootori tervisest ja turbost on suht pohhui ja seda kõike teatud fiilingu nimel. Ei hakka näpuga näitama, sest samasugune tihend istub siinsamas tooli ja ekraani vahel.
Aga respect ka riskijatele sest kes ei mängi see ka ei võida. Ei usu, et herr Jüri on oma 460hj asjanduse selleks ehitanud, et saaks tasa-tasa-ökonoomselt töölt koju veereda. Tänu temasugustele võime rinna uhkelt punni ajada, et seline mark nagu Saab on vajadusel vägagi tegija.
Vot sihuke vilosoohvia tuli

.
Trionic, äkki saad kuidagi oma MBC-st pildi üles riputada. Häbi öelda, aga ma pole siiani saanud aru, kuidas õige install võiks välja näha. Ja kuidas defender vahele (kas eraldi pistikud või otse ECU-s) ühendatud.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: E Okt 31, 2005 6:51
Postitas Trionic
mul puudub digifotokas endiselt-VT on nagu ilus naine,kes pidevalt pappi nõuab
ning ähvardab,et ilma kätte ei anna;)
MBC on praegu seotud bypassi külge ja hästi pornolt.Mõtlen just mingit varianti
välja,mis oleks kena ja võimaldaks minimiseerida voolikute pikkused.
Defender tuleks tuppa tuua,esialgu asub ta hemeetilises(???)karbis MAP sensori
taga plasti all.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: T Nov 29, 2005 10:01
Postitas Trionic
Tänasest kuulub VT Tartu tuntud inimesele,loodan,et nad omavahel hea klapi leiavad

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Jaan 04, 2006 9:52
Postitas Trionic
Omavolitsen ja lisan mõned pildil lisakellade konsoolist ja selle valmistamisest.
Adminnid ehk teevad pildid pisemaks:notworthy:
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Jaan 04, 2006 9:55
Postitas Trionic
Level 2
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Jaan 04, 2006 9:56
Postitas Trionic
Level 3
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Jaan 04, 2006 9:58
Postitas Trionic
Level 4
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Jaan 04, 2006 10:00
Postitas Trionic
Lõpptulemus.
esimest pilti oleks vaja keerata 180 kraadi
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Jaan 04, 2006 10:12
Postitas Cyber
/me irvitab..

Täielik tiimitöö..

Hakkasin ülemisi pilte uuendama ja alumised uuenesid iseenesest..

Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: K Jaan 04, 2006 10:14
Postitas suur
OT
Algselt postitas: Cyber
/me irvitab..

Täielik tiimitöö..

Hakkasin ülemisi pilte uuendama ja alumised uuenesid iseenesest..
Ma olin ettenägelik ja igaks juhuks hakkasin alt pihta.
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Jaan 06, 2006 19:44
Postitas Trionic
Hõõguv Mitsu föön VT küljes rahunemas.
Lisatud failid
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Jaan 06, 2006 20:37
Postitas Nastix
Pisut OT aga ikkagi
to Trionic: Nii VT kui ka Griffini helisüsteem tundub visuaalsel hinnagul ühe meistrimehe töö olevat (mõtlen noid kõlareid uste küljes). Kui saladus pole, siis kelle juures need kõllid ustesse ehitatud on ?
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Postitatud: R Jaan 06, 2006 21:48
Postitas Trionic
Seni olen küll kõigi töödega,peale kere värvimise ja nahkistmete valmistamise ise hakkama saanud:love: