32. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Veebr 15, 2010 17:26
Postitas kasparius
Algselt postitas: S9K
Ei saanud aru?
Milleks papitükk jahutus radiaatori ees?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Veebr 15, 2010 17:28
Postitas S9K
Kus? Ma näen ainult coolerit.

btw, sidur külmalt ei lahuta piisavalt, pedaal on alguses pehme. Soojalt on väga hea. Milles probleem võib seisneda?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Veebr 18, 2010 22:32
Postitas S9K
Mõni klõps. Ilus ilm oli väljas. Knock LED on paigaldatud sinna pisikesse pessa, kus oli armatuuri valguse sensor. Boosti kella all vasakul. Selline RÄIGE punane LED, mis tõmmab kohe pimedaks kui põlema läheb. Pole veel läinud mul. Herr Aatomi käest sebitud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Veebr 19, 2010 20:44
Postitas S9K
Ma olen ka nüüd rull, tõin omale odava subbari koos odava kastiga. Otse maki järel, ilma võimuta ja ees on odavad pioneeri 4 tollised:cool: oi blääd kui räige tümakas. Peksab kõõma selja külge kinni.

Aga homme proovin sebida roostevabad poldid koos mutritega. Tahtsin pisut turbo ja WG ja Downpipe tihendeid reguleerida, aga ära võtmise käigus murdusid pooled poldid puruks. Pehmeks läinud ja tsink on kinni põletanud.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Veebr 23, 2010 17:04
Postitas S9K
Lasin rohkem vastu maad, ette stangele lisasin alla riba. Koopaääred on tehtud kõrgemaks.

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Veebr 25, 2010 10:11
Postitas parkentosh
Värvilahendus on väga ilus aga veljed on küll liiga suured.. Sa ju tahad selle autoga sõita ka. Need veljed on 18" vist? Tonnisele sobivad 16" väga hästi ja 17" enamvähem (auke tee peal peab ikka jälgima). Mul endal on talveks 15", supermugav on sõita ja suveks 17", millel on väga hea grip sileda asfaldi peal aga need augud ja kruusateed.....:poke:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Veebr 25, 2010 11:46
Postitas S9K
18" on IDEAALNE ;). Viljandis on tunduvalt paremad teed kui mujal. Alguses ma arvasin, et kui hull see asi tallinnas ikka olla saab võrreldes viljandiga, aga ega ikka on küll. Tartu kohta veel ei mäleta. Velje suurus olgu või 30 tolli aga kui rehv peal madal, siis on ikka põrgu :D ja rehv tuleb madal. 225/40, kummilint. ÕHK ÕRN, ÕHK ÕRN.

Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Veebr 25, 2010 18:05
Postitas S9K
Nii, uus heat shield turbol. Homme näete :D

Panen siia uue kolde pildid vahepeal. Udused on saanud. Häirib pisut, varsti vahetan välja.

Pilt
Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Veebr 26, 2010 17:06
Postitas S9K
Pilt

Vanaema pott sai omale küsitud. Keegi tore inimene oli oma Suprale sedamoodi kaitse teinud, väga väga ilus kusjuures. Ok, sõltub potist, ma pean enda oma üle poleerima, siis jääb eht.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Veebr 26, 2010 17:46
Postitas ivomets
selliseid vanaema potte kasutatakse paatidel sõukruvide kaitseks.:thumb:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Apr 04, 2010 21:37
Postitas ivomets
ei ole juba mõned päevad kuulda midagi....mitte kui midagi...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Apr 05, 2010 17:23
Postitas KT100
sõitsin laupäeval Viljandis tuuninggaraažist mööda, masin seisab seal nokk üleval ilma parempoolse esiveljeta :poke:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Mai 06, 2010 14:41
Postitas D116
18" velg suveks on tõesti ideaalne tonnisel ja 235/40 kumm istub seal ideaalselt, 255/35 ka oli kasutuses, aga 255mm on natukene palju 7.5" laiale veljele, paigaldamisel on vaja 4 inimest.
Kui laiad sul need veljed on?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Mai 06, 2010 14:47
Postitas mm17
S9K on vist hüljanud meid siin

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Mai 06, 2010 14:59
Postitas Cyber
Inimene võttis mulisemisest väikese pausi...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mai 11, 2010 12:27
Postitas ssilverr
S9k läks teise kohta mulisema :D

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mai 11, 2010 12:32
Postitas Jaanus
Ja ühest asjast ma ei saa aru...
Miks Onemile nimekirja nime ja autot ei näe? :conf:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Mai 11, 2010 14:12
Postitas Jupats
Kui auto ei liigu, pole ka mõtet ennast ju kirja panna:D

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: N Mai 20, 2010 10:19
Postitas TFK
Kuidas lood autoga ??? Äkki ikka saad kokku oma auto,tuleks võibolla isegi sulle konkurentsi pakkuma kuigi jahh kas sellel mõtet sest vurride vahe meeletu aga sõita oleks ju ikkagi tore:drive:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Mai 22, 2010 18:36
Postitas elumees
Auto on tal koos ja liigub, Kus kohast Jupats võtab et auto ei liigu...:drive:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 09, 2010 22:12
Postitas S9K
Huvitav palju sellise auto väärtus võiks olla? Suurt mitte sit*agi vist:(

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Juun 09, 2010 22:20
Postitas andres
Aga tee proovi. Pane hind ja müüki! Kui läheb kohe ära siis oli hind liiga hea jne. ;)
Algselt postitas: S9K
Huvitav palju sellise auto väärtus võiks olla? Suurt mitte sit*agi vist:(

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Juun 18, 2010 17:00
Postitas S9K
Palju häid mõtteid.

Keegi on huvitatud T5.5 komplektsest mootori juhtimisest koos juhtmestikuga, HX40 Super #16 turbost, HKS replica wastegatest, 600x300 coolerist ja mõningatest juppidest veel. Pakuks isegi remonditud mootorit ja kasti.

Mul uus hea mõte kuidas suurendada FUN faktorit ja pikendad oma teemat. Esmalt on V8 mootorit selleks vaja;)

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Juun 18, 2010 17:04
Postitas RStorm
Tonnisele V8? Siis pead veoskeemi muutma hakkama:D, esiveoga läheb asi jamaks:poke:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Juun 18, 2010 17:43
Postitas S9K
iizi