Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#801

Inspiratsiooni, kui V8, siis ikka tagaveoga ;)

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#802

99-ga tegemist:thumb:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#803

Tagasild ka olemas

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#804

Klassikule kannatab ka aretada :head:

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#805

Lähen sõltumatu vedrustuse peale. Bemari sild, hea lihtne paigaldada. Peaks olema ainult kolm punkti keresse. Ülejäänu kinnitub juba raamile. Tonnise silla ümbruse põhi ka väga sile, usun, et saab lihtne olema. Peab nüüd tuuningu jubinad ära müüma, siis saab edasi minna.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#806

Ok, ma hakkan siis täna lammutamisega pihta. Pole siin targemat nii kui nii teha. Üks Audi V8 mootor on nüüd nibin nabin olemas, mõne päeva jooksul peaks selguma.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#807

Tobe küsimus, kuid miks hakata pihta Audi V8 mootoriga. Enamjagu V8 ehitajaid ikka eelistavad small-blocke. Näiteks Corvette mootorid on väga popid.
romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#808

Näiteks paksud rahakotid on väga popid.
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#809

Algselt postitas: romza
Tobe küsimus, kuid miks hakata pihta Audi V8 mootoriga. Enamjagu V8 ehitajaid ikka eelistavad small-blocke. Näiteks Corvette mootorid on väga popid.

audi v8 peaks hea kergekaallane olema
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#810

Mul oleks vaja homme auto (mootori) järele minna aga ei leia ühtegi autot treila ette:bs:
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#811

Olen selle teema püsilugeja olnud juba mõnda aega, vahepeal kiskus päris huvitavaks kuid leheküljel 32 hakkas nagu täiesti uus peatükk... ilma et eelmine oleks mingi kulminatsioonini jõudnud. Või jäi mul midagi kahe silma vahele? :freak:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#812

Ainus mis ma ütlen on see, et minu mõtted muutuvad hetkega ja siis peab kohe tegutsema. See tähendab aga seda, et väga mitu korda on asjad pooleli jäänud. Ja kõige suurem point on selles, et esisilla veol puudub täielikult FUN factor :)
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#813

Eamasti on ehitamise juures selline asi,et kui jääb asi liiga pikalt venima,kaob nagu jaks ära sain seda oma klassiku ehitamise juures tunda.
Teed ja teed jõuad enam vähem lõppu, siis vaatad seda, mis algul tehtud sai -------(aiiiii kuradi kräpp tundub ja tahaks kõik uuesti teha) siis kaob nagu see isu ära ja tahaks nagu midagi muud
Kõik oleks lihtne, kui oleks hulga pappi ja tööjõudu, et oma ideid ellu viiia
Ideedest minul igatahes neist puudus pole------ puudu on vaid papp.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#814

Mis käigukast vahele tuleb? Jõudu!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#815

Kõige otsem oleks quattro 6 käiguline manuaal, aga ma ei tea kui tugev see kast nii ühe väljundiga on.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#816

Kas Sa selle eelmise projekti üldse sõitma said? Ma mõtlen KIIRESTI sõitma?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#817

Piisavalt, aga ei paku huvi.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#818

Mootorist jäin ilma aga pole hullu, soetame hiljem. Praegu aga sain tagasilla kätte. Pistan mõni päev alla ja vaatan mida kust lõikama/keevitama peab. Bmw E34 TDS, kiirema ülekandega kui bensakad. Siga palju kaalub ikka võrreldes originaaliga:mad: Kogu komplekt maksis 500.- , kardaani sain ka kaasa.

http://tuuning.hostzi.com/index.php?act ... h=39;image

http://tuuning.hostzi.com/index.php?act ... h=40;image
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#819

Algselt postitas: S9K
Mootorist jäin ilma aga pole hullu, soetame hiljem. Praegu aga sain tagasilla kätte. Pistan mõni päev alla ja vaatan mida kust lõikama/keevitama peab. Bmw E34 TDS, kiirema ülekandega kui bensakad. Siga palju kaalub ikka võrreldes originaaliga:mad: Kogu komplekt maksis 500.- , kardaani sain ka kaasa.

http://tuuning.hostzi.com/index.php?act ... h=39;image

http://tuuning.hostzi.com/index.php?act ... h=40;image

See halb koht tahab sisse logimist :(
Iga ratas veab and then some!
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#820

muide mul oleks pakkuda m3 e46 piiratud libisemisega differ. Kui huvi anna teada.
Võimsust pole kunagi piisavalt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#821

Kerge update siis, neid lingil olevaid pilte ei hakanud enam üles panema. Pole midagi vaadata. Mul on vaja hetkel palju muid asju, kõigepealt tuleb asi sõitma saada, siis tuunime edasi.

Pilt
Pilt
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#822

Ma lihtsalt pidin mainima, üle 100,000 vaatamise juba. Äge! Lõikasin nüüd suure augu põhja sisse, pean silda ülespoole tõstma. See siis eeldab poolraamide ümber lõikust. Tagumine vedrustus on coilover, taha tuleb lõigata püstakutele uued kohad, sest bemari sild on kitsam. Vot mõnus töö jälle üle tüki aja.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#823

Täna siis sai auku suuremaks lõigatud. Netist leidsin ka mõne pildi, kus nagu silla raam kere suhtes asub. Raami alumine osa asub samal kõrgusel, mis kerel karbi äär. Silla raami osa teen kitsama otstest, et ei peaks autot nii palju lõikuma. Kui raami puksi pesad tõsta ca 10cm sissepoole, siis mahub raam täpselt karpide vahele ära. Poolraamid tuleb aga uued ehitada. Seejärel diffri kinnitus ja siis amordi püstakute augud. Ning varsti ongi auto jälle ratastel. Jäle lihtne ikka.:drive: Mõni pilt ka äkki homme.

Küsimus kah lugejatele. Praegu asub silla raam suurtel kummi puksidel. Kas oleks mõistlik puksid üldse ära kaotada? Muidu asendatakse kummi puksid uretaanidega. Mõni aga paigaldab hoopis alumiinium puksid originaal pesadesse. Kuna ma lõikan silla raami otstest lühemaks, siis oleks mõistlik ehk üldse lasta uued otsad treida. Kust lihtsalt polt läbi läheb. Täis jäigalt kere külge.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#824

Pean mainima, et kere ümberehitusega peaks kindlasti arvestama kõikide jõududega, mis uues konstruktsioonis tekivad.
Räägin seda selle pärast, et mul üks tuttav tegi maasturil raami ja kere pikemaks, aga ei arvestatud õigesti välja kõiki kaasnevaid jõudusid.Kuudi ühendus raamiga lahendati ka valesti.Sellele järgnes see, et kuudi kapitaalsesse ehitusse läinud tohutud summad olid poole aasta pärast juba küsitava väärtusega.Jeepide raami materjal on vedruterase laadne ja annab pikendamisel esi- ja taga osal rohkem väändesse minna.Ja logistas kuudi peal mõne koha pealt lõhki(praod tulid sisse).Ma olen üht tugeva tagaotsa pauguga raamiga maasturit remontinud ja tean, mida see raam tähendab.25 tonnise tungiga kangutasin raami sirgeks ja nägin, kuidas järgi annab, aga kui pinge tagant maha võtsin, läks vanasse asendisse tagasi.

See võrdlus ei ole muidugi päris õige, aga sellele kere tugevusele peab mõtlema.Tonnise kogu vedu on asetatud lanseronide, esipostide ja tulemüüri vahele ja seda toetab alumine poolraam.Tegib tugev karp.Kui nüüd vedav sild viia taha, siis tekib ju keres tohutu vääne.Tonnise küljekarbid on ju naljamäng- kaks õhukest plekki, vaid mõned üksikud kolmandad siduvad sillad on sees.Sumpatunnel on ka hädine.Tagaotsas puuduvad lanseronide pikendused põhja alla.

Seega, et seda asja sõlme ei keeraks, siis tuleb selles osas midagi ette võtta.Ma olen luukpära tonnisega nii sõitnud, et esiklaasi ei ole ees ja putka sõna otses mõttes logises peal.Ainult klaasil on juba suur siduv jõud.Ehk siis ülalpool on kerel ka kehv karp, mis kere väänet hoiaks.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#825

Nõustun täitsa timutiga. Tonnise vedela kere juures saad vast tõsiselt pead vaevata. Tõstuki peal saab seda hästi näha... Tõstad auto üles ja uksed enam normaalselt ei käi.
Vasta