35. leht 37-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 2:09
Postitas S9K
Tänavatel ei saaks nii kui nii kogu masina võimsust ära kasutada, seega pole paberi majandus otstarbekas. Mul tänaval sõitmiseks üks pisike kollane junn, see kärab küll. Samas muidugi oleks tore vaadata seda ka legaalselt tänaval.
Pistan siia ka kirja, mis kõik maksma on läinud:
Komplektne tagasild (raam, õõtsad, differ, poolteljed) 500.-
Plekkveljed korralike rehvidega (2tk) 100.-
Korras amordid koos vedrudega 300.-
E36 getragi kast 400.-
Väga heas korras siduriketas tasuta
Plekk tasuta
Raami puksid tasuta
Üks 5kg rull traati, miskit 200.-
CO2 gaas 570.-
Hunnik rellaka lõikekettaid, pole õrna aimugi palju neid läinud on, igatahes 15 eek/tk.
Üks või kaks lamellketast, 60 eek/tk
Fordi võimendiga roolilatt 150.-
Törts muud materjali, a'la nelikant toru, tasuta.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 7:45
Postitas vallikas
Algselt postitas: S9K
Tänavatel ei saaks nii kui nii kogu masina võimsust ära kasutada, seega pole paberi majandus otstarbekas. Mul tänaval sõitmiseks üks pisike kollane junn, see kärab küll. Samas muidugi oleks tore vaadata seda ka legaalselt tänaval.
Pistan siia ka kirja, mis kõik maksma on läinud:
Komplektne tagasild (raam, õõtsad, differ, poolteljed) 500.-
Plekkveljed korralike rehvidega (2tk) 100.-
Korras amordid koos vedrudega 300.-
E36 getragi kast 400.-
Väga heas korras siduriketas tasuta
Plekk tasuta
Raami puksid tasuta
Kunagi algab aega, kui lisaks kodumaisele kalapüügisaatele saame ka kodumaise pimp-my-ride saate, siis sina oleks see pimpija seal

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 8:12
Postitas Cyber
Ta ju ei pimbi, ta lausa ehitab..

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 9:01
Postitas S9K
Ohhh oleks mul vaid raha, et pimpida.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 9:27
Postitas Andre83
Algselt postitas: S9K
Eestis midagi arvele saada. No way!
Ise pole täpsemalt naabervabariigi tingimusi uurinud, aga meil kohalikud vennad võtavad lätis arvele. Ju siis on veidi leplikumad.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 13:37
Postitas S9K
Ma ei viitsi never ever mingite paberitega jännata. Igatahes teen kerge uuenduse kohe piltide näol.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 13:47
Postitas parkentosh
Kas sul on auto praegu arvelt maha võetud? Kui ei ole siis tuleb ainult ülevaatus mustalt saada

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 13:49
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 21:34
Postitas Maik
Käisin täna vaatamas : normaalne.
2 asja siiski,
pilte postides pane iga pildile tühik vahele,
kui juba kulusid kokku arvestad siis foorumist on seda hiljem tülikas otsida - eraldi txt fail on mõtekam lisaks hoida arvutis.

ma näiteks hoian seda ilusasti..kirjutan juurde ka. Aga kokku jumala eest ei loe...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 10, 2010 23:51
Postitas S9K
Vasakul amort paigas, enne lõpplikku kinnitamist tuleb siiski veel läbi mõelda, kas auto kere sai hetkel õige kõrguse peale või on liiga kõrgel.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 11, 2010 0:53
Postitas Jupats
Kas keevitasid koopasse ka tugevdusribisid sisse? Millegipärast arvan, et vastasel juhul on see amordi keevitus üsna kiiresti lahti...
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 11, 2010 10:08
Postitas S9K
Väga EI tule ikka küll.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 11, 2010 10:47
Postitas Jupats
Lihtsalt arvamus, no offence;)
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 11, 2010 11:31
Postitas S9K
Non taken.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 15, 2010 21:11
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 15, 2010 22:00
Postitas ivomets
selline tagavedrustuse kinnitus tundub päris hea: jõud jagatakse laiali suurele pinnale ja erinevatele kohtadele.
äkki saad siit mõtteid. see rattakoopasse panek jääks lahjaks.
Lisatud failid
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Aug 15, 2010 22:15
Postitas S9K
Ei ta tegelikult ei jääks lahjaks. Pilt ei ütle nii palju kui ise materjali käes hoiad ja tead mida kuhu kinni keevitad. Aga selliseid nõuandeid ei viska ka kuhugi kapinurka. Turvapuur tuleb kindlasti sisse ja küll kõik omavahel seotud saab.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Aug 17, 2010 23:41
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 18, 2010 8:51
Postitas Jaanus
Huvi pärast pane pärast kirja ka mitu töötundi sul selleks kulus, ma arvan et neid ei tule vähe kokku

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Aug 18, 2010 9:40
Postitas Joonas
Väike OT, aga see viimane pilt saada Saabiklubi fotokonkurssile... miskipärast mulle see väga meeldib
[quote]
Algselt postitas: S9K
[IMG]http://a.imageshack.us/img443/603/p8150650custom.jpg[/IMG]
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 20, 2010 10:20
Postitas unine
Liiga pikalt on vaikus olnud... kas miskit toimub ... või ei toimu miskit.
Kohustuslik lugemine see teema nagu ju

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 20, 2010 12:44
Postitas S9K
Toimub toimub. Vaikne sellepärast, et ma siin sain ühe ametliku tööotsa ja õhtul koju tulles on üsna väsinud tunne, lisaks on viimasel ajal koguaeg vihma tulnud ja kuna väljas ehitan, siis veits problemaatiline see värk. Just praegu aga kiskusin armatuuri ja juhtmestiku välja. Auto seest täiesti puhas, hakkab varsti kardaani ja kasti ja mootori tunnelit ehitama. Eile garages lammutasin kaste laiali.
Minu siirad vabandused lugejate ees!
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 20, 2010 20:33
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Aug 20, 2010 23:50
Postitas que
custom on küll hea aga kas masinat õue ka juba jalutama viid?
edu ettevõtmistes
terv
que
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: L Aug 21, 2010 23:32
Postitas Cyber
Algselt postitas: que
custom on küll hea aga kas masinat õue ka juba jalutama viid?
Kui sa teemat loeks, siis sa teaks väga täpselt, kui kaugele see auto jalutab...