1. leht 1-st

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: E Aug 29, 2011 13:51
Postitas wilddog
Masinal on hüdrauliline sidur (sensonic conversion tehtud). Mis vahe on FM55503, FM55505 ja FM55507 kastidel?
Kas ma olen korrektselt aru saanud, et osad on vabalthingavate kastid? Vaja on kasti just 2.0 turbomootorile ja peab olema hüdraulilise siduriga.
Kas siit valikust sobib ainult FM55507?

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: R Sept 02, 2011 9:51
Postitas wilddog
Teab keegi? :conf:

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: R Sept 02, 2011 11:56
Postitas 37Viggen
Teab keegi? :conf:
NLS, B204L, MARKED: FM 55501

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: R Sept 02, 2011 12:13
Postitas wilddog
FM 55501, on selle NG originaal kast. Tavaliselt need kastid on trossiga siduriga va sensonicu mudelid kuhu on poogitud külge andurid ja hüdraulika siduri tarvis. Küsimus ongi just selles, et kas uuemad kastid on bolt-on ja mis oleksid juba kohe hüdraulilise siduriga. Need FM 55501 kastid on enamus suht räbalad ka ma kardan juba.

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: R Sept 02, 2011 12:37
Postitas 37Viggen
FM 55501, on selle NG originaal kast. Tavaliselt need kastid on trossiga siduriga va sensonicu mudelid kuhu on poogitud külge andurid ja hüdraulika siduri tarvis. Küsimus ongi just selles, et kas uuemad kastid on bolt-on ja mis oleksid juba kohe hüdraulilise siduriga. Need FM 55501 kastid on enamus suht räbalad ka ma kardan juba.
Minu pillil selline kast all, hüdrosiduriga. Kunagine SENSONIC.

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: R Sept 02, 2011 13:11
Postitas wilddog
Minu pillil kah sama kast all ja R (rallikäik) ei tööta :gun:

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: R Sept 02, 2011 18:02
Postitas SAAB GARAGE
Minu pillil kah sama kast all ja R (rallikäik) ei tööta :gun:
Mis täpselt viga? Kas ei lülitu või ...?

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: R Sept 02, 2011 19:46
Postitas saps
Need kastid tegelt väga mädad pole välja arvatud mõned mida pole hooldatud, tehas sisse pandud õliga on sõidetud siia maani. Aga endale panin vabalt hingava, veidi lühemate käikudega kasti alla, millel tegin enne väikse pesu ja vahetasin 2x korda veel õli kuna sealt tuli igasugu jama välja. Selle kastiga olen lasknud ühe veovõlli pooleks ja poolteljelt nuudid sirgeks tõmmanud ning kast toimib ikka veel väga hästi...

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: T Sept 06, 2011 14:40
Postitas wilddog
Selles see teema ongi, et pole siiani saanud täit vastust. Vaja inimese arvamust, kes pädev sellel teemal. Küsimus endine: milline 9-3 hüdrosiduriga kast valida. Kui suured on võimalikud ümberehituskulud (poolteljed vahetusse vms)? Loomulikult on 100% lollikindel panna sensonicu kast külge ja loota, et kestab taas ja sai hea. Paralleelina tooks näite BPC klapi näol, et T5-e klappi on mõistlik asendada T7 omaga. Lõpptulemus oleks puhtam ja kuivem ning seda kassid ostaks.
Ei taha tellida midagi niisama, pärast jälle midagi ei sobi...kel seda jama vaja. Siis onud platsis :wise::facts:

NG900 1995 2.0T, milline käigukast asenduseks?

Postitatud: T Sept 06, 2011 14:46
Postitas wilddog
Minu pillil kah sama kast all ja R (rallikäik) ei tööta :gun:
Mis täpselt viga? Kas ei lülitu või ...?

Väidetavalt tagurpidikäigu sünkro on vigane (viskab sidurdades ka käigukangi otsas "elades" käigu välja). Kasti tihendid tahaks enivei vahetust. Kasti kap.remont ei tundu otstarbekas. Sihin korras 9-3 kasti, mis peaks olema täiustatud võrreldes originaaliga (NG kastiga). Paigaldatud on uus kuliss ja vajalikud uued padjad kasti ja mootori alla.