1. leht 3-st
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: E Sept 12, 2011 0:57
Postitas M1hkel
Tervist foorumirahvas! Sai ka soetatud esimene Saab endale. Tegemist siis 1998 aastal tehasest välja veerenud 9-5ga, mida veab edasi 2.0 fööniga mootor. Olen muidu olnud BMW fänn ja enamus aja nendega sõitnud. Ning samuti ei uskund ma iial, et ma endale Saabi ostan, aga juhtus nii ja ma olen väga rahul selle autoga. SE varustusaste peaks siis olema: nahksisu, kliima, püsikiirusehoidja, kompuuter, 4 x el aknad.. Auto värvuseks on tumesinine. Esmapilgul tundub täitsa OK isend olevat, roostet väga ei ole, sillad vaiksed, mootor tuksub kenasti, turbo on hääle järgi korras. Aga eks nüüd lähiajal peaks auto üle vaatama, et mis tegelikult tegemist/vahetamist vajaks.
Tehtud:
September 2011
*õli+filtri vahetus
*jahutusvedeliku vahetus (punane)
*õhufiltri korpus, uus lõdvik ja uus õhufilter
Oktoober 2011
*kõrvalistujapoolne pooltelje ots
*SIDi pikslid
*kõrvalistujapoolne kesklukk
*esi- ja tagasilla reguleerimine
November 2011
*tagumised stabikapuksid
Mõni pilt ka ostukuulutusest:
Eks ma teen varsti mõned ilusamad pildid ka, aga praegu saab vähemalt mingi aimduse pillist.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: E Sept 12, 2011 1:15
Postitas M1hkel
Kui kellelgi on udukaid pakkuda, siis võib mulle kirjutada. Samuti võiks keegi õpetada, kuidas esituld regullida, sest üks näitab täiesti maha.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: E Sept 12, 2011 18:55
Postitas M1hkel
Täna sain cd-boxi ka tööle, juhe oli lihtsalt maki tagant lahti. Kui jõuab, teen täna mõned klõpsud ka autost.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: E Sept 12, 2011 22:17
Postitas kaidar
Käisin isegi seda vaatamas. Sisu on käes ära lastud. Ja mootor ei tundnud ka eriti korras olevat. Käima pannes käis mingi kolks või läks pikalt käima. Ja sõites umbes 30km/h ja siis gaasi andes käis jõnks läbi. Aga igaljuhul edu!
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: E Sept 12, 2011 23:54
Postitas M1hkel
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: T Sept 13, 2011 1:28
Postitas tõh
Viimane töötab päris hästi. Kahju, et konkursile vaid landscape pilte lubatakse.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: T Sept 13, 2011 1:33
Postitas M1hkel
On ka landscape'i. Mis konkursist jutt käib?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: T Sept 13, 2011 2:43
Postitas tõh
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: T Sept 13, 2011 10:13
Postitas Cyber
Kui neid va pesukotte seal pildil poleks...
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: T Sept 13, 2011 10:42
Postitas fitti
Kui neid va pesukotte seal pildil poleks...
Shopiga saaks neist lahti..

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: K Sept 14, 2011 21:46
Postitas M1hkel
Oskaks keegi öelda, et kui palju siia mootorisse õli läheb?
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: K Sept 14, 2011 22:32
Postitas Mikk195
4 liitrit
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: N Sept 15, 2011 20:01
Postitas M1hkel
4 liitrit
Tänks. Ja nüüd ka küsimused, et palju jahutusvedelikku läheb? Mis värvi oleks parim? Kuidas välja lasta? Ja kuidas õhutada?
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: N Sept 15, 2011 20:33
Postitas teager
Sikuta endale
kasutamisjuhend siit, saad paljudele küsimustele vastuse.
terv, teager
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: N Sept 15, 2011 21:11
Postitas Mikk195
Isegi see kasutamisjuhend näitab 4 silindrilisele 4 liitrit (koos filtriga) mootoriõli.
Jahutusvedelikku näitab 7.4 liitrit.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: N Sept 15, 2011 21:15
Postitas M1hkel
Tänud teile, sain palju targemaks

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 19:54
Postitas M1hkel
Nii. Täna vahetasin õli+filtri ära ja jahutusvedeliku ka. Ja avastasin selle, et peale õhulugejat pole õhufiltrist ja selle kopsikust haisugi, nii et kui kellelgi on pakkuda õhufiltri korpust, siis andke teada.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 19:56
Postitas M1hkel
Aa, ja juhe sai ka taha pandud autole. Selgus, et kõrvalistuja istme airbag ei tööta, ja see oli ka kõik.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 20:45
Postitas saab1208
Nii. Täna vahetasin õli+filtri ära ja jahutusvedeliku ka. Ja avastasin selle, et peale õhulugejat pole õhufiltrist ja selle kopsikust haisugi, nii et kui kellelgi on pakkuda õhufiltri korpust, siis andke teada.
Mis mõttes nagu, üldse pole mingit õhufiltrit siis?
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 20:46
Postitas M1hkel
Jepp, täpselt nii. Täielik debiilsus

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 20:52
Postitas saab1208
Sellisel juhul teeks esimese asjana turbo kontrolli ja kompresiooni mõõtmise ära.
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 21:06
Postitas M1hkel
Esimese asjana tahaks ikka filtrit sinna otsa ja siis peaks kontrollima tõesti..
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 22:13
Postitas Cyber
Ja avastasin selle, et peale õhulugejat pole õhufiltrist ja selle kopsikust haisugi
Ot, mispidi... Peale õhulugejat ei olegi ju midagi... kõik need filtrid ja asjad on enne...
Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: L Sept 17, 2011 22:29
Postitas margusmaa
Kui sinna õhulugeja otsa külge sportfilter kompunnida siis pole seda õhufiltri kopsikut vajagi. Iseasi muidugi kuidas siis ülevaatuselt läbi saab

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Postitatud: P Sept 18, 2011 4:02
Postitas M1hkel
No sellesmõttes, et kui mootori poolt tulema hakata, siis peale õhulugejat. Kui teistpidi võtta, siis enne õhulugejat

Aga jah, kui kiirelt midagi ei leia, siis peab ajutise lahendusena mingi koonusenäraka sinna panema jah. Vähemalt ei tõmba tolmu ja sitta sisse.