1. leht 1-st
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: N Sept 29, 2011 13:01
Postitas Paunik
Tere.
Sai endale soetatud 03.03.2011. Saab 9-3 2.0 113kw. Ostetud ühe Saabiklubi foorumikasutaja käest. Kohe peale ostu sai vahetatud mootoriõli ja esimesed õõtshoovad. Nüüd läbitud masinaga ca 10 000km ja täitsa rahul autoga. Kuna ennem ei ole Saabi omanud, siis alguses oli täiesti harjumatu, et süütelukk on keskkosooli peal. Praeguseks nii harjunud sellega ja ei kujutakski enam teistmoodi ette.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: N Sept 29, 2011 19:42
Postitas Paunik
Lisatud failid
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: T Okt 04, 2011 11:59
Postitas Paunik
Praeguseks hetkeks vahetatud jälle õli ja esimesed amordid koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: T Okt 11, 2011 12:35
Postitas Paunik
Mul on selline küsimus,et kas siis kui mootor töötab ei ole tagaluuki võimalik lahti teha? Mõtlen just nii, et vajutan seda nuppu mis juhiukse küljes asub ja tagaluuk tuleb lahti?
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: T Okt 11, 2011 13:29
Postitas tõh
On ikka.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: K Veebr 15, 2012 12:41
Postitas Paunik
Nädalavahetusel otsustas soonrihma jutrulliku laager koostöö lõpetada. Juhtus see kõige ebasobivamal ajal, maanteel tiheda uduga. Huvitav on veel see ,et laager mingit häält ei teinud ennem, et hakkaks ära lagunema. Veel sain teada, et tuntud autopoodides kohapeal selliseid juppe polegi. Jupid sain lõpuks Saabianti juurest.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: K Mär 14, 2012 14:22
Postitas Paunik
Kuna vahepeal on auto hakanud kõvasti paremale kiskuma sõites, siis sai käidud sillastendis. Sain teada et käändtelg on kõver. Hetkel on jäänud mulje et kasutad käändtelgi 9-3 ei ole või keegi ei taha müüa. Pakuti mulle Saab 900 käändtelgi aga öeldi et esiots jääb nendega madalam. Siit ka küsimus, et kas keegi on enda 9-3 900 käändteljed pannud ning kui palju auto madalamaks jäi?
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: K Mär 14, 2012 14:34
Postitas Paunik
Sillastendis
Lisatud failid
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: K Mär 14, 2012 14:43
Postitas fitti
Hetkel on jäänud mulje et kasutad käändtelgi 9-3 ei ole või keegi ei taha müüa.
Kas Vääna lammariga rääkisid? Nad on seal üsna vastutulelikud ja
veebi järgi paistab, et mõned 9-3'd on hiljuti sisse toodud.
Muidu mul endal jäi ka NGst üks käändtelg maale kuuri alla, mille ma võiks paari õlle eest ära anda, aga ma peast ei mäleta enam paraku, kumma poole oma.
edit: ah nojah, sul on ilmselt ikka paari vaja.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: K Mär 14, 2012 15:13
Postitas Paunik
Vääna on helistatud ja saadetud maile ja sealt on öeldud, et kahjuks ei ole pakkuda. Sama vastus on tulnud igast romulast, kuhu olen helistanud.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: K Mai 09, 2012 20:20
Postitas Paunik
Auto nüüd lõpuks sõidab otse. Peale käändtelje vahetust selgus,et selles probleem ikka ei olnud,ning pärast erinevate töökodade vahel sõitmist tuli välja, et sarniir on lõtkuga. Alla pandud mõlemad uued õõtsad PUR puksidega. Eelmised õõtsad vahetati umbes aasta tagasi, loodan et need siis kestavad natuke kauem.
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: K Mai 30, 2012 12:06
Postitas Paunik
Rehv, või see mis rehvist järgi jäi.
Nüüd selline mure et tagumine iste ei käi alla millegipärast. Üks pool ei tule kinnitusest lahti. Oskab keegi öelda kuidas selle lahti saaks?
Lisatud failid
Saab 9-3 SE, 1999, Paunik
Postitatud: R Nov 30, 2012 21:19
Postitas Paunik
Tervitus
Kirjutaks siis mis vahepeal juhtunud on Saabiga. Algul, kui Saabi soetasin, siis maanteel möödasõite tehes kuidagi pöörded läksid imelikult üles ja siis hakkas jõud järgi tulema. Eeldasin,et see seotud kuidagi turboga. Nüüd siis natuke targemaks saanud ja tuleb välja et sidur libiseb. Probleem on ka kõvasti süvenenud praeguseks hetkeks ja nüüd olekski vaja leida mõni töökoda,kes asja ette võtaks.
Veel tahaks vahetust kapotiamordid ning summuti on kuskilt läbi hakanud laskma. Nende probleemidega peaks siis lähiajal tegelema hakkama.