1. leht 1-st

K: S 9000 Autom. õlivahetus.

Postitatud: K Okt 19, 2011 13:14
Postitas RaidT
Tere!

Küsimus, kas on veel midagi, mida peab silmas pidama automaatkasti õlivahetusel?

* 3.5 liitrit (turbiinist õli väljasaamiseta)
*Dexron II ATF õli
*Filter on pestav

Lugupidamisega,
Teet
:drive:

K: S 9000 Autom. õlivahetus.

Postitatud: K Okt 19, 2011 17:57
Postitas Trionic
Tavaliselt saab sealt rohkem õli kätte.

Kasti täidad,kuni varras näitama hakkab,siis käivitad.Soovitav oleks käigud läbi lülitada.Õli lisad,kuni töösooja õli tase vardal märkide vahele jõuab.

K: S 9000 Autom. õlivahetus.

Postitatud: K Okt 19, 2011 18:46
Postitas RaidT
Aitäh vastamast! Täpselt nii toimisingi.
Vastuse hetkeks oli mul juba õli vahetatud, kuid ma usun, et teistele ka hea teada. :)

K: S 9000 Autom. õlivahetus.

Postitatud: N Okt 20, 2011 7:38
Postitas Trionic
Filtrit ei kannata ka lõputult pesta,kuna see kapronvõrk on kahekihiline,siis paratamatult jääb palju silmale eristamatut "sitta" võrkude vahele,mis omakorda halvendab õli voolavust läbi filtri.

K: S 9000 Autom. õlivahetus.

Postitatud: E Juun 25, 2012 16:09
Postitas mortenx
mis värk sellega on et mitu tuttavat on rääkind et peale õlivahetust on kast perse läind... ei julgegi vahetada...

K: S 9000 Autom. õlivahetus.

Postitatud: E Juun 25, 2012 23:26
Postitas iisak
Suht lambajutt:bs:

K: S 9000 Autom. õlivahetus.

Postitatud: T Juun 26, 2012 1:31
Postitas D116
Suht lambajutt:bs:

ja ja, kui tahad kasti vahetadada, teenindustele kasulikkum:)
aga tee asjad natukene varem ja suured probleemid võivad mitte tulla:)
Ärge koonerdage mahlade peal, lõppus tuleb kallim!!!