õli tilgub tilk-tilk-tilk(mootorist)
Postitatud: R Okt 28, 2005 18:20
mul on õli tilkumisest kõrini.
Mootor funkab muidu kobedalt, aga õli tilgub selle kõige alumise anduri küljest. Aga krt teab kust ta tuleb, sest:
Lisaks on õlitilgad õlifiltri juurde minevad torude küljes.
Tundub et samuti aurab seda välja kuskilt plokikaanetihendi juurest. Nii eest kui tagant. Samuti on õline rihmapinguti. Salongi pool on veel mingi andur mootori küljes kust samuti lekib. Pealtvaadates on mootor kuiv ja normaalne.
Kogu selle tilkumise peale tuleb siiski õli juurde kallata umbes 1000 kilti enne õlivahetust, mis viitab ilmselt sellele et mootor muidu õli ei söö.
Nii, et täiesti arusaamatu on kust õli välja ajab. Üks mutrivillu arvas, et äkki on mõned õlikanalid kinni ja siis pressib plokikaanetihendi vahelt välja.
Quasimotors kirjutas ka midagi sarnast, et võivad moodustuda mingid ummistused, mis vahepeal lasevad õlil liikuda vahepeal mitte. On see tõenäoline?
Aljoga arvas, et pangu ma teine õli sisse ja äkki kaovad ka lekked. (praegu on Sunoco Synturo, kõige kangem täissünt sellelt kaubamärgilt, viimased 30000 on hästi funkanud)
Kas see võib sellise kaliibriga lekked kõrvaldada? Ise kahtlen natsa.
Kommenteerige, andke nõu.
Kas hakata mootorit lahti võtma või mitte?
Või kui keegi viitsib õlilekete kõrvaldamisega tegeleda ostke auto ära ja ma lähen ostan omale automaatkastiga CS turbo (käisin vaatamas juba:p)
Mootor funkab muidu kobedalt, aga õli tilgub selle kõige alumise anduri küljest. Aga krt teab kust ta tuleb, sest:
Lisaks on õlitilgad õlifiltri juurde minevad torude küljes.
Tundub et samuti aurab seda välja kuskilt plokikaanetihendi juurest. Nii eest kui tagant. Samuti on õline rihmapinguti. Salongi pool on veel mingi andur mootori küljes kust samuti lekib. Pealtvaadates on mootor kuiv ja normaalne.
Kogu selle tilkumise peale tuleb siiski õli juurde kallata umbes 1000 kilti enne õlivahetust, mis viitab ilmselt sellele et mootor muidu õli ei söö.
Nii, et täiesti arusaamatu on kust õli välja ajab. Üks mutrivillu arvas, et äkki on mõned õlikanalid kinni ja siis pressib plokikaanetihendi vahelt välja.
Quasimotors kirjutas ka midagi sarnast, et võivad moodustuda mingid ummistused, mis vahepeal lasevad õlil liikuda vahepeal mitte. On see tõenäoline?
Aljoga arvas, et pangu ma teine õli sisse ja äkki kaovad ka lekked. (praegu on Sunoco Synturo, kõige kangem täissünt sellelt kaubamärgilt, viimased 30000 on hästi funkanud)
Kas see võib sellise kaliibriga lekked kõrvaldada? Ise kahtlen natsa.
Kommenteerige, andke nõu.
Kas hakata mootorit lahti võtma või mitte?
Või kui keegi viitsib õlilekete kõrvaldamisega tegeleda ostke auto ära ja ma lähen ostan omale automaatkastiga CS turbo (käisin vaatamas juba:p)