9000 2,3t jõud kadunud
Postitatud: R Okt 28, 2011 19:33
Tere!
Masinaks siis 93. aasta 9000cse 2.3turbo automaatkäigukasti ja veojõukontrolliga.
Probleem seisneb selles, et kui ühtlaselt kiirendada (umbes 2700rpm näiteks), siis kaob jõud ära, ei taha enam minna ning tuleb pedaali rohkem põranda poole suruda. Kui tal minek ära kaob, siis turbo seier hakkab imelikult õrnalt kahele poole kõikuma ja ka kütusekulu kukub. Kui sõita püsikiiruse hoidjaga, siis suuremast mäest ta üles minna ise ei jõua ja kiirust taastada ei suuda. Üldse tundub, et auto päris korralikult edasi ei lähe, ka turbo seier ei lähe punasesse, vaid jääb nii umbes kollase lõppu põhjagaasiga. Veel tundub minule kahtlane see, et koha peal töötades on gaas ühtlaselt kerge, kuid sõites tekivad nagu astmed, poole pealt läheb pedaal raskeks. Lisaks täna tegi veel sellist nalja, et kui üritasin koha pealt täisgaasiga kiirendada, siis viskas TCS tule põlema ning masin läks limp home režiimi. Seisma jättes ja pärast käima pannes oli kõik endine. Just äsja sai muidu vahetatud juhiistme alune suurem aju (mis seda segusiibrit seal kontrollib, sellega kustus TCS tuli ära ja masin hakkas tööle). Põleb ka check engine tuli muidu ühtlaselt, diagnostik minu mäletamist mööda mainis selle kohta midagi, et TCS nähtavasti kustub ära peale aju vahetust, kuid see ei pruugi, ei mäleta põhjust ning vb räägin ka lollust.
Loodan, et väga pikk ja segane jutt nüüd ei saanud, kuid üritasin võimalikult põhjalikult probleemi kirjeldada.
Masinaks siis 93. aasta 9000cse 2.3turbo automaatkäigukasti ja veojõukontrolliga.
Probleem seisneb selles, et kui ühtlaselt kiirendada (umbes 2700rpm näiteks), siis kaob jõud ära, ei taha enam minna ning tuleb pedaali rohkem põranda poole suruda. Kui tal minek ära kaob, siis turbo seier hakkab imelikult õrnalt kahele poole kõikuma ja ka kütusekulu kukub. Kui sõita püsikiiruse hoidjaga, siis suuremast mäest ta üles minna ise ei jõua ja kiirust taastada ei suuda. Üldse tundub, et auto päris korralikult edasi ei lähe, ka turbo seier ei lähe punasesse, vaid jääb nii umbes kollase lõppu põhjagaasiga. Veel tundub minule kahtlane see, et koha peal töötades on gaas ühtlaselt kerge, kuid sõites tekivad nagu astmed, poole pealt läheb pedaal raskeks. Lisaks täna tegi veel sellist nalja, et kui üritasin koha pealt täisgaasiga kiirendada, siis viskas TCS tule põlema ning masin läks limp home režiimi. Seisma jättes ja pärast käima pannes oli kõik endine. Just äsja sai muidu vahetatud juhiistme alune suurem aju (mis seda segusiibrit seal kontrollib, sellega kustus TCS tuli ära ja masin hakkas tööle). Põleb ka check engine tuli muidu ühtlaselt, diagnostik minu mäletamist mööda mainis selle kohta midagi, et TCS nähtavasti kustub ära peale aju vahetust, kuid see ei pruugi, ei mäleta põhjust ning vb räägin ka lollust.
Loodan, et väga pikk ja segane jutt nüüd ei saanud, kuid üritasin võimalikult põhjalikult probleemi kirjeldada.