1. leht 1-st

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: R Okt 28, 2011 19:33
Postitas nael
Tere!
Masinaks siis 93. aasta 9000cse 2.3turbo automaatkäigukasti ja veojõukontrolliga.
Probleem seisneb selles, et kui ühtlaselt kiirendada (umbes 2700rpm näiteks), siis kaob jõud ära, ei taha enam minna ning tuleb pedaali rohkem põranda poole suruda. Kui tal minek ära kaob, siis turbo seier hakkab imelikult õrnalt kahele poole kõikuma ja ka kütusekulu kukub. Kui sõita püsikiiruse hoidjaga, siis suuremast mäest ta üles minna ise ei jõua ja kiirust taastada ei suuda. Üldse tundub, et auto päris korralikult edasi ei lähe, ka turbo seier ei lähe punasesse, vaid jääb nii umbes kollase lõppu põhjagaasiga. Veel tundub minule kahtlane see, et koha peal töötades on gaas ühtlaselt kerge, kuid sõites tekivad nagu astmed, poole pealt läheb pedaal raskeks. Lisaks täna tegi veel sellist nalja, et kui üritasin koha pealt täisgaasiga kiirendada, siis viskas TCS tule põlema ning masin läks limp home režiimi. Seisma jättes ja pärast käima pannes oli kõik endine. Just äsja sai muidu vahetatud juhiistme alune suurem aju (mis seda segusiibrit seal kontrollib, sellega kustus TCS tuli ära ja masin hakkas tööle). Põleb ka check engine tuli muidu ühtlaselt, diagnostik minu mäletamist mööda mainis selle kohta midagi, et TCS nähtavasti kustub ära peale aju vahetust, kuid see ei pruugi, ei mäleta põhjust ning vb räägin ka lollust.
Loodan, et väga pikk ja segane jutt nüüd ei saanud, kuid üritasin võimalikult põhjalikult probleemi kirjeldada.

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: R Okt 28, 2011 20:08
Postitas Trionic
ETS-TCS süsteemi haldamine(tõrgete puhul) eeldab vastavaid teadmisi ja -tehnikat. Seal ise oletamisega kaugele ei jõua. Otsi sobiv tegija,kes süsteemi jagab ja saad adekvaatsed vastused.

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: R Okt 28, 2011 20:48
Postitas nael
Tartu kandis vist ainukesed võimalused Carring ja Autodiagnostika... Viimane kord saigi käidud Carringis, raha läks päris palju, aga sai ka targemaks, ju siis tuleb uuesti minna.

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: L Okt 29, 2011 4:12
Postitas Trionic
Vaevalt sealt selle süsteemi puhul adekvaatset abi saad.

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: L Okt 29, 2011 7:43
Postitas D116
Tartu kandis vist ainukesed võimalused Carring ja Autodiagnostika... Viimane kord saigi käidud Carringis, raha läks päris palju, aga sai ka targemaks, ju siis tuleb uuesti minna.
Carringis abi ei saa sellise probleemiga:facts:

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: L Okt 29, 2011 11:52
Postitas nael
Aga oskate äkki mind kuhugile poole suunata?

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: L Okt 29, 2011 12:33
Postitas nael
Kõik paiknevad Tallinnas, Lõuna-Eesti sobiks märksa paremini, aga kui siin tegijaid ei ole, siis tuleb vist tõesti sellele mõtlema hakata.

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: P Okt 30, 2011 5:22
Postitas Trionic
Väljaspool pealinna nende hädadega Sa abi ei saa.Isegi,kui Tech kellegil olemas on.Tarvis on veel ETS`i remondimanuaale ja TEADMISI selle tagurliku süsteemi töö iseärasustest.

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: P Okt 30, 2011 10:05
Postitas D116
Väljaspool pealinna nende hädadega Sa abi ei saa.Isegi,kui Tech kellegil olemas on.Tarvis on veel ETS`i remondimanuaale ja TEADMISI selle tagurliku süsteemi töö iseärasustest.
Kas ETSi jaoks polnud vaja ISAT-it mida sul polnud,TECH 2 seal ka eriti ei aitanud.

9000 2,3t jõud kadunud

Postitatud: P Okt 30, 2011 11:29
Postitas Trionic
Pole seal mingit ISAT`i tarvis. Tech ei võimalda süsteemidiagnoosi töötava mootoriga,samuti ei võimalda see konfigureerida kolme juhtaju ja drosselklapi omavahelist sobivust.Samas pole kumbki takistuseks süsteemi haldamisel-remondil.Adaptsioonid toimuvad ka sõidu käigus automaatselt.

Teema avaldub siis,kui vahetatakse üks ecudest,või drosselklapp.Jääb ETS ecu`sse veakood,mis ei muuda masina sõiduomadusi,ega süüta CE tulukest.