Saab 900 T16 Aero, 1984, _rl
Postitatud: R Nov 04, 2011 15:16
Nii, peale väikest kaalumst otsustasin siiski oma auto siia üles riputada. Jääb märk maha ja ehk on kellegil tore lugeda/vaadata.
Kõigepealt väike eellugu. Ise ma ennast parandamatuks saabihulluks ei pea, aga klassikud on miskipärast alati hingelähedased olnud. Ja kaks aastat tagasi, täiesti juhuslikult, nägin siinsamas SELLE auto müügikuulutust.
No kurat, selliseid autosid ei pakuta just väga tihti. Kiirelt tegutsedes õnnestus ta ära napsata ja nii saigi alguse minu kui lenduri karjäär.
Tegemist on siis Saabi 1984 aastakäigu kõige kangema ja kallima mudeliga: 3-ukseline luukpära koos 16-klapise turbomootoriga ja Aero kerepaneelidega. Võimsust on paberite järgi 129 kW, 5-käiguline manuaalne käigukast, tumepunane nahksisu. Üks täitsa ülbe kärbes.
Esimese asjana sai hangitud Bentley käsiraamat, oli ju vaja seda imelooma tundma õppida. Nüüdseks on minu käes masin läbinud ca 5000 km, peamiselt soojal ja kuival aastajal. Peale tavapärase hoolduse olen välja vahetanud üle-eelmise omaniku isearetatud 3" väljalaske uue originaal summuti vastu. Nüüd on võimalik valge inimese kombel tänaval sõita, taustaks vaid Saabi rida-4 iseloomulik jörin. Soetatud sai ka uus rehvikomplekt, mis teeb minu jaoks iga auto kuidagi palju mõnusamaks.
Loomulikult olen ma autoga väga rahul, tegemist on ju ühe omapäraseima masinaga üldse. Ühest küljest on siin esindatud 1980-ndate autotööstuse tipptehnoloogia, teisest küljest on see kõik istutatud keresse mille juured ulatuvad sinna kuhugi 60-ndate lõppu. Igatahes, rooli istudes on hea tuju alati tagatud ja sellega on tegelikult ka kõik öeldud.
[IMG]http://img843.imageshack.us/img843/395/ ... 454695.jpg[/IMG]
[IMG]http://img839.imageshack.us/img839/2299 ... 454730.jpg[/IMG]
[IMG]http://img15.imageshack.us/img15/6379/u ... 454700.jpg[/IMG]
Kõigepealt väike eellugu. Ise ma ennast parandamatuks saabihulluks ei pea, aga klassikud on miskipärast alati hingelähedased olnud. Ja kaks aastat tagasi, täiesti juhuslikult, nägin siinsamas SELLE auto müügikuulutust.
No kurat, selliseid autosid ei pakuta just väga tihti. Kiirelt tegutsedes õnnestus ta ära napsata ja nii saigi alguse minu kui lenduri karjäär.
Tegemist on siis Saabi 1984 aastakäigu kõige kangema ja kallima mudeliga: 3-ukseline luukpära koos 16-klapise turbomootoriga ja Aero kerepaneelidega. Võimsust on paberite järgi 129 kW, 5-käiguline manuaalne käigukast, tumepunane nahksisu. Üks täitsa ülbe kärbes.
Esimese asjana sai hangitud Bentley käsiraamat, oli ju vaja seda imelooma tundma õppida. Nüüdseks on minu käes masin läbinud ca 5000 km, peamiselt soojal ja kuival aastajal. Peale tavapärase hoolduse olen välja vahetanud üle-eelmise omaniku isearetatud 3" väljalaske uue originaal summuti vastu. Nüüd on võimalik valge inimese kombel tänaval sõita, taustaks vaid Saabi rida-4 iseloomulik jörin. Soetatud sai ka uus rehvikomplekt, mis teeb minu jaoks iga auto kuidagi palju mõnusamaks.
Loomulikult olen ma autoga väga rahul, tegemist on ju ühe omapäraseima masinaga üldse. Ühest küljest on siin esindatud 1980-ndate autotööstuse tipptehnoloogia, teisest küljest on see kõik istutatud keresse mille juured ulatuvad sinna kuhugi 60-ndate lõppu. Igatahes, rooli istudes on hea tuju alati tagatud ja sellega on tegelikult ka kõik öeldud.
[IMG]http://img843.imageshack.us/img843/395/ ... 454695.jpg[/IMG]
[IMG]http://img839.imageshack.us/img839/2299 ... 454730.jpg[/IMG]
[IMG]http://img15.imageshack.us/img15/6379/u ... 454700.jpg[/IMG]