9000 siduri peasilinder? Mõõdud?
Postitatud: T Nov 15, 2011 10:22
Tere.
Siin küll mitmeid sellekohaseid teemasi, mis olen püüdnud ka üle vaadata (nt. Cilpsi piltidega pedaalikonstruktsiooni eemaldamise teema), kuid ühele küsimusele vastust ei leidnud.
Alustaks ehk murest enesest. Auto 9000. 2,3l. 90a. manuaal. Sidur võttis väga alt. Pedaal oli väga lõdva ja päris ülesse tagasi ei tulnud. Proovisin õhutamist väikese surve lisamisega. Alguses asi paranes ja käikude vahetus muutus perfektseks kuid mõne km linnasõidu möödudes vajus jälle pedaal ära ja käiguvahetus raskendus. Nüüd, kui auto on paar päeva seisnud ei õnnestu käiku üldse sisse saada.
Mis arvate, kas viga võib olla peasilindri mansettides? Ehk abi peaks saama rem. komplektist.
Kui nii, siis enne, kui kõik laiali kisun. Kohalikus autopoes pakuti kahes mõõdus mansette 15,97 ja 17,46. Kumb peaks õige olema? Või on ainuke võimalus peasilinder maha, laiali ja supleriga kallale?
Siin küll mitmeid sellekohaseid teemasi, mis olen püüdnud ka üle vaadata (nt. Cilpsi piltidega pedaalikonstruktsiooni eemaldamise teema), kuid ühele küsimusele vastust ei leidnud.
Alustaks ehk murest enesest. Auto 9000. 2,3l. 90a. manuaal. Sidur võttis väga alt. Pedaal oli väga lõdva ja päris ülesse tagasi ei tulnud. Proovisin õhutamist väikese surve lisamisega. Alguses asi paranes ja käikude vahetus muutus perfektseks kuid mõne km linnasõidu möödudes vajus jälle pedaal ära ja käiguvahetus raskendus. Nüüd, kui auto on paar päeva seisnud ei õnnestu käiku üldse sisse saada.
Mis arvate, kas viga võib olla peasilindri mansettides? Ehk abi peaks saama rem. komplektist.
Kui nii, siis enne, kui kõik laiali kisun. Kohalikus autopoes pakuti kahes mõõdus mansette 15,97 ja 17,46. Kumb peaks õige olema? Või on ainuke võimalus peasilinder maha, laiali ja supleriga kallale?