1. leht 1-st
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 19, 2011 22:38
Postitas suvekas
Lõpuks sai siis endale ka auto ostetud, mis peaks mu vajadused enam-vähem rahuldama...
Auto sai siis ida-virumaalt ostetud ja mitte just odavalt aga kuna selliseid isendeid rohkem eestis müügis polnud, olin sunnitud selle ära ostma. Sest kuna on olnud igasuguseid r4 mootoreid, nii diisleid, kui ka bensiinikaid, siis oli unistus saada V6 mootor ja siin ta nüüd on...
Autost niipalju, et autol on varustust piisavalt, alates mõnusat külgtuge pakkuvatest istmetest, lõpetades naviga, mis toimetab soomes suurepäraselt, kuigi on natsa vanema navi süsteemiga, kui mu teisel autol.
Kohe peale ostu sai ka Troosti käidud ja vahetatud ka xenonid uute vastu ja ka õli sai vahetatud. Muidugi, tahtsin ka, et Saabijumal ise kuulaks seda vahelduva eduga tiksuvat heli, mis kuskilt mootori alumisest poolest tuleb aga kuna Viki juba vana mees ka ja kuulmine na viletsa võitu

ja ta arvas, et pole vaja muretseda, sest tema seda algul ei kuulnud üldse. Nii, et eks siis paistab, mis sellest mootorist kunagi saab, vähemalt olen ma nüüd soetanud endale tooriku, mida kannatab ehitada...
Vigadest niipalju, et Webasto, mis peaks puldist käivituma ei toimi ja isetumenevatest peeglitest parem on kogu aeg tume ja vajaks väljavahetamist ja vasakpoolse peegli kokkuklappimise mootor ei toimi ja vajaks ka välja vahetamist.
Minek on autol aus, isegi kui võrrelda 169kw tutika mootoriga AEROga , siis V6 minek on hoopis teine asi - minu jaoks palju mõnusam ja see hääl...urrr
Rooli pealt käike vahetada on ka päris mõnus ja subbakas taga külje sees teeb ka mõnusat häält.
Esimesed 1000km on ka läbitud ja seda enamasti linna vahel ja kütuse kulu, nii sid-i järgi, kui ka tankimise järgi on kõigest 11L/100km. Aero kulutas 12-13 samades tingimustes ja minu jalg kaalub keskmisest palju rohkem...
Jõulude ajal lasen ka aknad ära toonida ja mõned puksid ära vahetada, siis lähevad katuseraamid peale ja katuseboks sinna otsa (vabanda, Andrus, et pole boksile siiani järgi tulnud).
Mõni pilt ka peale pesulat, kuid kuna sügisene aeg, siis kahjuks pildid täiesti pimedas tehtud, eks kunagi teen ka päevavalges ja ehk siis saan ka oma kõik saabid pildile, siinsel pildil on ka esinadatud mu üks klassikutest, millega üks töömees nüüd ringi vudab.
Lisatud failid
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 19, 2011 23:41
Postitas AARE530
Krt peab ikka kunagi selle kuulsa V6 ka vist ikka ära proovima, V6ga pole mul rohkem kokkupuuteid olnud kui kunagi Mitsu Sigmaga, viimased 7 aastat väikse, 3-liitrise V8ga kärutanud. Üks asi on sinu autol küll, mille peale ma pagana kade olen- see suur ekraan

Ja noh, muidu ka kena pill- nagu ma aru saan, siis pole see sul kaugelt mitte esimene Saab, seega Saabihaigus on vist tõesti nakkav ja edasiarenev

Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 20, 2011 0:02
Postitas suvekas
Tänud, loodan ka selle SAABiga sinapeale saada, ja tõsi ta on, et see on mul vist nüüd juba 7 või 8 SAAB ja hetkel on mu omandis peale selle veel üks 2,2 diisel 9-5 ja kaks klassikut. Klassikud on muidugi üldse eraldi teema, need vist jäävad alatiseks minu lemmikuteks, kuigi ma ei taha neisse eriti raha investeerida ja päris igapäevaseks sõidukiteks ma neid ka ei taha.
Aga seda suurt ekraani ei pea sa mitte kadestama, kui sa ei asu väljaspool eestit, sest eestis pole sellega midagi teha, naise kasutuses oleval 9-5l on natsa uuem mudel ja see mängib vähemalt mp3 plaate.
Aga haigus on süvenev ja nakkav ja kunagi ei saa küllalt...
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 20, 2011 0:18
Postitas ivomets
sul, suvekas, veel proovimata 3,0 D. mul kah.
aga see V6 bensakas on hea! ja maanteel ökonoomsem kah kui aero. Mul kunagi kah oli üks, keegi foorumlane vahepeal ikka kirjutab sellest siia vahest ja kiidab.
See hääl ja tõmme on nagu midagi teistsugust tõepoolest.
Naudi siis ja ära Troostautot ära unusta!
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 20, 2011 0:26
Postitas suvekas
Tänud!
Ja seda hirmugi pole, et ma Troosti ära unustaks...
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 26, 2011 0:57
Postitas suvekas
Ja ikkagi olen avatud pakkumistele sellistele varuaosadele, nagu : mõlemad küljepeeglid (isetumenevad, el. kokkuklapitavad) hädapärast piirdun ka ainult kõrvalistuja poolsega, kuna see on kogu aeg tume, siis juhiistme mälu lüliteid ( tundub, et minu omal M nupp ei tööta) ja siis oleks veel vaja kõrvalistuja peegli alumist plastmassist katet, mis mis tuleb tiiva juurde välja, see on ka mul katki. (sai keeruline aga loodan, et saite aru)
edit: ehk siis pildil märgitud plastikut oleks vaja.
Lisatud failid
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 26, 2011 12:05
Postitas rauing
Huvi pärast küsin, mitu kw on sellel autol ja mis mootor on tal, kas sama mis Griffinil? (V6 147kw 200 hp jne).
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 26, 2011 12:09
Postitas R.D
just see sama jah, mis Griffinil
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 26, 2011 12:16
Postitas Marx
siis juhiistme mälu lüliteid ( tundub, et minu omal M nupp ei tööta)
Võta see lüliti lahti ja puhasta ära, vb hakkab tööle, endal hakkas.
Lüliti asub ju sellise koha peal, kus saab vahetevahel vihma.
ja mikroskeem lülitil niiskusest roheliseks läinud.
Lülitit suht lihtne lahti võtta.
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 26, 2011 23:36
Postitas suvekas
Seda juba proovisin ka teha, kuid ei midagi, aerol oli sinna kunagi a`la cocat aetud ja puhastamine mõjus, kuid sellel ei midagi.
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: L Nov 26, 2011 23:39
Postitas suvekas
Huvi pärast küsin, mitu kw on sellel autol ja mis mootor on tal, kas sama mis Griffinil? (V6 147kw 200 hp jne).
Jah, ikka sama Opeli mootor ja Griffinist on puudu vaid vent istmed ja katuseluuk ja võib-olla on Griffini vedrustus pehmem ja müraisolatsiooni rohkem pandud, kui sellel vectoril, kuid ma pole selles päris kindel.
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 27, 2011 10:38
Postitas rauing
Endal on siis sama mootoriga auto ja tõesti on mõnus.
Teemast välja aga kas see on mootori piinamine, kui lasta möödasõitmistel 4000 -4500 pöördeni mootor. Kui vajutada siis vägagi kiiresti on pöörded yleval ja auto ka rebib jõudsalt. Lihtsalt, sõidan igapäev yhe realisel maanteel ja vahest on vajalik ca 70 km-h sõitvast autost mööduda kiiresti. (jutt käib suve kohta) Kiirus ikkagi vastavalt teeoludele;)
Või peaks rohkem jälgima mootori pöördeid. Õlid ja muu hooldus tehtud regulaarselt.
Tänud
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 27, 2011 10:49
Postitas Cyber
Naljamees... Mootorit peabki vahepeal korralikutl pöördesse laskma. Muidu ämblikud teevad võrgud ette. Mina ei näe küll mingit põhjust, et peaks hoidma tagasi end ja vaid 4500 pöördega piirduma..
Offtopicuna, ka diislid tuleb aegajalt tühjaks köhida, siis ei ole põhjust viriseda, et EGR on kinni jms..

Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 27, 2011 11:42
Postitas budulojus
Huvi pärast küsin, mitu kw on sellel autol ja mis mootor on tal, kas sama mis Griffinil? (V6 147kw 200 hp jne).
Jah, ikka sama Opeli mootor ja Griffinist on puudu vaid vent istmed ja katuseluuk ja võib-olla on Griffini vedrustus pehmem ja müraisolatsiooni rohkem pandud, kui sellel vectoril, kuid ma pole selles päris kindel.
mul endal 99 aasta griffin aga katuseluuki ei ole ja puidu imi asemel on alumiinium.mul siis võlts griffin?
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 27, 2011 12:16
Postitas teager
mul endal 99 aasta griffin aga katuseluuki ei ole ja puidu imi asemel on alumiinium.mul siis võlts griffin?
OT: Nende väheste piltide põhjale võiks ikkaeeldada, et õige. Katuseluuk oli üks vähestest lisadest, mis Griffinile sai tellida juurde ja puit - maitseasi - võibla eelmisele omanikule lihtsalt ei meeldinud see.
terv, teager
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 27, 2011 14:05
Postitas AAA
Kas Parkimisandurid ja katuseluuk ei tulnud mitte alates MY00 Griffinitel Teager?
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 27, 2011 14:38
Postitas teager
Budulojus küsis enda griffini kohta
terv, teager
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Nov 27, 2011 14:49
Postitas rauing
Naljamees... Mootorit peabki vahepeal korralikutl pöördesse laskma. Muidu ämblikud teevad võrgud ette. Mina ei näe küll mingit põhjust, et peaks hoidma tagasi end ja vaid 4500 pöördega piirduma..
Offtopicuna, ka diislid tuleb aegajalt tühjaks köhida, siis ei ole põhjust viriseda, et EGR on kinni jms..

Tänud, ei tunne siis auto ees süümekaid , kui teda pöördesse ajan:evil:
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Jaan 08, 2012 23:02
Postitas suvekas
Ma ei tahakski siia eriti midagi kirjutada, kuid tundub, et ma lihtsalt ei oska autosid osta...(v.a see viimane SC

)
Ühesõnaga, kellel oleks pakkuda 3,0l V6 mootorit.
Pidi olema lollikindel ja pommikindel mootor, kuid eksisin nii mina, kui ka Troosti töökas kollektiiv...
Aga kuna sai juba turbo taastatud ja pidurivõim vahetatud ja palju muid asju tehtud, siis nui neljaks aga enam ei loobu ka ja äratan ühe laiba veel ellu ja kuna hetkel on jälle autosid piisavalt siis teeks sellest sellise hea hobiauto. Nii, et softigurud võiksid ka teada anda, et kas vahepeal on midagi ka sellele mootorile lisandunud? Sest kui nüüd uue mootori leian kunagi, siis tahaks natsa rohkem, kui 147kw.
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Jaan 08, 2012 23:09
Postitas ivomets
Ei oska muud öelda ega kas küsida, kui, et kas oli korraliku hooldusajalooga??
/krt, ma ei saa magama jääda

:) ja veel

/
no räägi siis lugu kah, mis seal siis laiali lendas? mootor ju koosneb enam kui 10 erinevast detailist. ehk annab midagi sättida??
alati ei pea kogu raha eest midagi uut ostma. (aga võib)
kui ma ühe 9-3 d ostsin, milllel pumpa polnud, siis leidsin võimaluse sinna hoopis teine ja lollikindlam pump panna jne...
veel tean meest, kes pioneer pliidis ka autodele kolbe valanud ja veel meest, kes paadikruvisid haamrilöögiga trimmi ajab ja samuti neid ise valab( maailmameister võib vaid sellist vanaisa enale lubada

) .... seega alati on muid võimalusi, kui raha eest teha lasta.
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Jaan 08, 2012 23:20
Postitas suvekas
Paraku baltiriikidest polnud saada 3,0l v6 universaalkerega, sellises hinnaklassis ja nagu esimest postitust lugeda võid, siis ma teadsin, et ostan kahtlase mootoriga auto, kuid ma ei osanud elus kahtlustada, et inimesed on alles siis õli peale valanud, kui õlituli on süttinud...kuid toorikuks ta kõlbab, nii et ma ei heida meelt.
See auto mida ma nüüd oma nn. griffini asemel kasutan on vähemalt korraliku ajalooga ja headest kätest tulnud aga sellest autost räägin äkki mõnel teisel korral ja teises kohas, kuid peab ütlema, et piiritusega on ikka hea ja odav sõita küll, liiter maksab alla 1 euro.
Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: P Jaan 08, 2012 23:27
Postitas suvekas
No et korda saada peaks vahetama vist kolvid, vända ja nukkvõllid. Sest mure algas mul sellega, et õli kadus. Esimene süüdlane oli turbo, mis oli mineku äärel ja see sai taastatud, kuid õli ikka kadus. Järgnevalt on nüüd vahetatud klapisääretihendid, mis olid, nagu ma õieti aru sain, valesti sisse pandud. Hetkel ma ei teagi, kas auto on kokku pandud või pole, sest pole eestisse veel pääsenud, kuid mootor ei näinud seest kuigi hea välja ja ma ka ei tea, kas õli kadumine on sellega järele jäänud. Lihtne oleks see nüüd uuesti müüki paisata, kuid ma pole selline m..nn. Ja seega elustame järgnevat Saabi, sest nagu me teame, siis ega neid ju enam hetkel juurde ka ei tehta

Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: E Jaan 09, 2012 9:48
Postitas ill
Suvekas, osta prooviks poest tutikas auto, kui see ka 2 kuu jooksul katki läheb.....

Saab 9-5 Vector 3.0t, 2002, Suvekas
Postitatud: E Jaan 09, 2012 12:10
Postitas suvekas
Ma ei taha tutikat, sest mul on neidki olnud ja nendega hävid vaid hinnas.
Ja eks ma ürita omamoodi päästa Saabi, seda küll üks auto korraga, kuid siiski...
Ja kui te vihjate siin sellele, et ma ei oska sõita või lõhun meelega autosid, siis siin te paraku eksite, lihtsalt mul on eriline anne leida endale raipeid, mida elustada, kuid sellega hoian jällegi eesti saabiremontijaid elus, sest kui mina korra juba midagi remontima hakkan, siis arved tulevad tuhandete eurodega, kuid lõpuks saan nad ka korda, vaadake kasvõi mu traktori elulugu ja nüüd kui ta on korda tehtud, on temaga ka lust sõita, näiteks naine ei taha seda 4a. uuema 9-3 biopoweri vastu vahetada.