Bleeder / MBC ja rõhu sõltuvus välisõhu temperatuurist
Postitatud: P Nov 06, 2005 22:44
Kodanikud manuaalsete turbo rõhuregulaatorite omanilkud!
Kui palju Teie masinal turbo rõhk sõltub välistemperatuurist? Teatavasti jahe õhk on paremini kokku surutav, panin tähele et õhutemepratuuri tõus viimase reguleerimise aegsest -2st tänase +10'ni langetas turbo rõhku vähemalt 0,3 bar võrra
. Kas tõesti mõjutab 12 kraadine vahe nõnda tõsiselt rõhku? Või peaks ma "süüdistama" MBPC alumiiniumist korpust sissetöötamatuses, kuulialune pind on tavaline puuri 120 kraadine koonus ja tööpind pole veel kuuli kuju omandanud. St. vedru tööpikkus on muutuv.
Tegelik küsimuse põhjus muidugi selles et kas tõesti peab iga 1o kraadise muutuse puhul nii rängalt vedru pingsust reguleerima?
To Trionic: Ei ole siin midagi tegemist kanagripi mutanteerunud Saabigripi tüvega!
Kui palju Teie masinal turbo rõhk sõltub välistemperatuurist? Teatavasti jahe õhk on paremini kokku surutav, panin tähele et õhutemepratuuri tõus viimase reguleerimise aegsest -2st tänase +10'ni langetas turbo rõhku vähemalt 0,3 bar võrra

Tegelik küsimuse põhjus muidugi selles et kas tõesti peab iga 1o kraadise muutuse puhul nii rängalt vedru pingsust reguleerima?
To Trionic: Ei ole siin midagi tegemist kanagripi mutanteerunud Saabigripi tüvega!