1. leht 1-st

Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval

Postitatud: P Dets 11, 2011 4:08
Postitas Scorps
Tere taas!

Lugu siis selline, et juba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker. Eriti valjuhäälselt avaldab arvamust esisild. Paari kilomeetri pärast helid kaovad. Vähemalt mõne kuu eest Anti töömehed midagi halba ei leidnud, esimene parem šarniir on lausa uus. Mida võiks ja kas peaks tegema?

Teine anomaalia seisneb selles, et tankida saab ainult lonksu kaupa. Iga 3-4 liitri järel peab mõned sekundid ootama, kuni kütus alla luriseb, et siis jälle sorts juurde panna. Otseselt ju elu ei sega, aga ikkagi, mida võiks kontrollida?

Autoks siis 2000. aasta 9-3 OG 85 kW diisliga.

Tänud ette!


EDIT:
Lisasin käginast väikese lindistuse, ehk oskate niiviisi paremini identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kosta on, tuleb mootori toimel vibreerivast plastist salongis.)

Fail on siin: ZOOM0163.MP3

Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval

Postitatud: P Dets 11, 2011 9:46
Postitas Cyber
Kägisevad igasugused kummipuksid. Šarniir hakkab kolisema hoopis...

Proovi tankimispüstolit pisut teises asendis hoida, ehk jookseb paremini. Või siis on miski tuulutus seal umbes, et ei jõua piisavas koguses õhku paagist välja lüüa tankimise ajal.

Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval

Postitatud: P Dets 11, 2011 9:49
Postitas D116
Šarniire peaks mõlemad korraga vahetada.
1. Pakkun, et amordid teevad häält sul, soojenevad jävad vaikseks.

2. Proovi vahetada tankimis aparaati. Õhk ei liigu tagasi.

Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval

Postitatud: P Dets 11, 2011 11:24
Postitas AndresV
Tjuba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker.
Palju see nüüd lohutab aga mu 6a vanema NG esiots hakkab nõmedalt kääksuma ~5 külmakraadi juures. Nulli lähedal on veel vait :cool:.

Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval

Postitatud: L Jaan 14, 2012 16:54
Postitas Scorps
Nii, lisasin väikese lindistuse sellest käginast, ehk oskate niiviisi identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kuulda on, tuleb salongiplastidest mootori vibratsiooni toimel). Kääksub ta siis, jah, külmalt sõitu alustades, hiljemalt 5-10 km pärast on juba kenasti vaikus.

Tankides olen proovinud loomulikult püstolit eri asendites hoida, aga midagi see ei muuda. ~3 liitrit läheb sisse ja siis peab hetke ootama. Võimalik tõesti, et tuulutusavad umbes, aga kuidas neid kontrollida? Kus nad asuvad?

Lisatud failid ZOOM0163.MP3 (356.4 KB) 

Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval

Postitatud: L Jaan 14, 2012 17:04
Postitas evil
päris hea:D mul samad hääled.vedruleevendid nähtavasti vahetada.