Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval
Postitatud: P Dets 11, 2011 4:08
Tere taas!
Lugu siis selline, et juba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker. Eriti valjuhäälselt avaldab arvamust esisild. Paari kilomeetri pärast helid kaovad. Vähemalt mõne kuu eest Anti töömehed midagi halba ei leidnud, esimene parem šarniir on lausa uus. Mida võiks ja kas peaks tegema?
Teine anomaalia seisneb selles, et tankida saab ainult lonksu kaupa. Iga 3-4 liitri järel peab mõned sekundid ootama, kuni kütus alla luriseb, et siis jälle sorts juurde panna. Otseselt ju elu ei sega, aga ikkagi, mida võiks kontrollida?
Autoks siis 2000. aasta 9-3 OG 85 kW diisliga.
Tänud ette!
EDIT:
Lisasin käginast väikese lindistuse, ehk oskate niiviisi paremini identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kosta on, tuleb mootori toimel vibreerivast plastist salongis.)
Fail on siin: ZOOM0163.MP3
Lugu siis selline, et juba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker. Eriti valjuhäälselt avaldab arvamust esisild. Paari kilomeetri pärast helid kaovad. Vähemalt mõne kuu eest Anti töömehed midagi halba ei leidnud, esimene parem šarniir on lausa uus. Mida võiks ja kas peaks tegema?
Teine anomaalia seisneb selles, et tankida saab ainult lonksu kaupa. Iga 3-4 liitri järel peab mõned sekundid ootama, kuni kütus alla luriseb, et siis jälle sorts juurde panna. Otseselt ju elu ei sega, aga ikkagi, mida võiks kontrollida?
Autoks siis 2000. aasta 9-3 OG 85 kW diisliga.
Tänud ette!
EDIT:
Lisasin käginast väikese lindistuse, ehk oskate niiviisi paremini identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kosta on, tuleb mootori toimel vibreerivast plastist salongis.)
Fail on siin: ZOOM0163.MP3