1. leht 1-st

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: K Dets 14, 2011 14:52
Postitas rodin372
müüa siis madalrõhu turbo saab 9-5 2.0 110kw oma. ja asemele sooviks osta midagi võimsamat. Sobib ka vahetus varjant

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: K Dets 14, 2011 15:23
Postitas Trionic
Pole olemas kõrg-,või madalrõhuturboid Saabil. Aerod sõidavad Mitsu TD-04 ja kõik ülejäänud Garretti GT-17 omadega. Erinevad rõhud,-väänded,-kilovatid tekitatakse tarkvaraliselt.
Kirjuta täpselt,mida tahad.

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: N Dets 15, 2011 0:14
Postitas rodin372
Selge. Tahaks siis rõhku juurde ja seda blow-offi vahele panna.. aga muidu ta ei tee mingit häält kui rõhkmadal .
Kas on võimalik kuidagi m,ingit õpetust saada või saab kellegi poole pöörduda vms ?

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: N Dets 15, 2011 0:16
Postitas rodin372
Veel selline küsimus. et mul oli 2.0 110kw mootor.. siis see mootor on väsinud nüüd ehk mootori komplektne plokk. ostsin saab 9000 2.3 mootori
mis oli enne 147kw . ja turbo jäi ikka enda vana see sada 110kw.
huvitaks et palju nüüd siis autol umbkaudu kw on ?

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: N Dets 15, 2011 0:33
Postitas Homersimpson
110

Ja seda blow offi pole mõtet toppida sinna. Probleeme tekitad ainult.

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: N Dets 15, 2011 1:28
Postitas TGB
9000 mootori külge sobi minuteada see 9-5 turbo teps mitte...

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: N Dets 15, 2011 2:56
Postitas sebastian
Kui sul on 9-5, siis väljend "madalsurve turbo" käib auto kohta, mitte turbokompressori kohta.
Turbo ise on ikka seesama Garrett GT17. Auto aju (ehk ECU) juhib turbot lihtsalt leebemalt.
ECU-s olev tarkvara määrab, kas 9-5 on madalsurve- või kõrgsurve versioon.
Vajadusel võib seda tarkvara vahetada parema vastu: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=13586

Blow-off võib mõnele olla küll tore asi, aga 9-5 puhul seda kindlasti ei soovitaks.
Arvatavasti tead, et blow-off on klapp mis teatud momentidel laseb õhku kapoti alla. See tekitabki "psssst" heli.
Saab 9-5'l asendab blow-off'i bypass klapp, mis laseb õhu uuesti ringlusesse ja teeb seda üsna vaikselt.
ECU lihtsalt tahab, et kõik õhk oleks "arvel", et midagi ei susistata välja.
Ja jällegi pole vahet, kas 9-5 madalsurve- või kõrgsurve versioon.

O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Postitatud: N Dets 15, 2011 8:58
Postitas Cyber
9000 mootori külge sobi minuteada see 9-5 turbo teps mitte...
Kui ta teeb oma 9-5-le pommikindla mootori tonnise plokiga, siis ju sobib...

Ja kui enne oli soft arvestatud 2.0 ja 110kW siispeaks praegu minema ja laskma ka softi vahetada 2.3 ja nii palju kilowatte kui julgeb..:P