1. leht 1-st

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: K Dets 28, 2011 21:26
Postitas Reij0
Tere

Sõidan 1999.a. Grffiniga. 3.0 147kw. Juhtus täna selline huvitav asi, et olin Statoili parklas ja panin soojenduse 24 kraadi peale, vb läks isegi 25 peale, ning auto suri välja. Peale seda ei tahtnud enam käivituda. Käiasin ja käiasin, ning ei läinud käima. Ootasin siis sirka 5 minutit ja käiasin edasi, ning andsin gaasi ja läks käima. Sõitisin paarsada meetrit, ning auto nagu jättis vahele korra. Käis selline nõksatus või hoidsin gaasi peale , ei oskagi kirjeldada. Lülitasin kõik elektroonilised seadmed välja, koos kliima ja raadioga ning jõudsingi koju. Ma nüüd ei mäleta kas eelsüüte korral check engin peabki põlema või mitte aga tollel põleb.

Ehk keegi oskab nõu anda mis viga, sest nagu jutust aru saada siis mul pole õrna aimugi.

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: K Dets 28, 2011 21:44
Postitas saabSS
Tuli põleb ikka enne käivitust, peale käima minemist peaks suht kohe ära kustuma.

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: K Dets 28, 2011 22:00
Postitas Trionic
Mis eelsüütest sa räägid? Griffin on ju bensiinimootoriga:freak: .

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: K Dets 28, 2011 22:06
Postitas saabSS
See vist, kui keerad võtit kaks korda, enne starterile elektrit andes oodates 'Check OK' teksti vms.

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: K Dets 28, 2011 22:40
Postitas Reij0
Sry, minu viga mitte eelsüüde, üks aste enne käivitust :) . Selles nagu asi ei olegi, et sooviks teada, et milles probleem võib olla, et ei taha käima minna jne.

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: N Dets 29, 2011 4:48
Postitas Trionic
Väntvõlli andur,kütusepump,harvem umbes kütusefilter.Kui CE peale käivitumist põlema jääb,võib drosselklapp olla "limp-home" režiimis jne. jne.
Tester autole "sappa",siis võib-olla selgub tõde kohe.

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: N Dets 29, 2011 15:38
Postitas triibutu
See vist, kui keerad võtit kaks korda, enne starterile elektrit andes oodates 'Check OK' teksti vms.
Miks seda teksti ootama peaks?

Käivitus,vahelejätmine

Postitatud: N Dets 29, 2011 16:27
Postitas Rauno
See vist, kui keerad võtit kaks korda, enne starterile elektrit andes oodates 'Check OK' teksti vms.
Miks seda teksti ootama peaks?

Näiteks seepärast, et sel ajal jõuab kütusepump kütust ülesse lüüa, kliima oma setingud taastada jne. Muidugi võib ka kohe hooga midagi ootamata starterit anda - käivitub ta ikka ühtemoodi, kuid mäletan juba väiksest peast, et isa õpetas alati ennem käivitamist kütusepumba urisemise ära oodata.

Vabandust OT eest!