1. leht 5-st
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: E Juun 28, 2004 20:27
Postitas aljoga
et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et juba ammusest ajast on mulle hirmsat moodi meeldinud 3d kerega "classic" saabid, eriti turboga. kuna Eestis neid saada polnud (minu teada on hetkel sarnaseid uuema kerega 3d turbosid eestis vist ainult 2, võin eksida...), jäi ainukeseks variandiks see välismaalt tuua. hr Pardi agitatsiooni tulemusena jõudsingi ma ühel kenal talvepäeval nii kaugele, et sai hakatud uurima Rootsi autokuulutusi. kasutasin kurjasti ära ka Svenska Aeroplan AB aka Petsi kunagi foorumis välja hõigatud lubadust Rootsist saabi toomisel abi anda ning võtsin temaga ühendust. Pets oli lahkesti nõus aitama ja koos sai ca 2 kuu jooksul jälgitud pea igapäevaselt erinevaid Rootsi kuulutusi (blocket.se, bilanosser.se jne). üldiselt oli olukord nii, et soodsa hinnaga 3d classic on ka kuningriigis väga nõutud kaup ja kadus nagu soe sai poelettidelt. ühel maikuu päeval sattusime aga selle isendi peale ning ainult tänu kiirele reageerimisele saime me tolle enda valdustesse.
kui Pets oli masina üle mere toonud, läks ARK-is isegi päris libedalt - mehed jätsid passist välja kat-i, nii et varsti läheb auto all lõikamiseks

. kuna mõnest kohast paistis üksikuid roosteplekke, oli Pets kui autorem.lukksepp nõus need kohad ka üle käima. nagu ikka - 2-päevasena plaanitud remont kujunes lõpuks 10-päevaseks, kuid arvatavasti ei tule lähema 2-3 aasta jooksul tõsiseid roosteprobleeme.
autost: tegemist 1989. aasta juubelimudeliga, mis tähendab seda, et klassiku 10. aasta juubeli puhul valmistati Soomes Uusikaupunki tehases spetsiaalselt Rootsi turu jaoks tehases peale pandud Aero välimusega T8 mootoriga klassikuid (T8 Special või T8 Aero). ühtlasi tähistati selle mudeliga Saabi 8-klapiliste B201 mootorite tootmise lõppu. Aero välimus hõlmas endas spets. esi- ja tagaspoilasid, küljekarpe, whaletail-spoilat, õhuavasid jne. T8 Aero mudelile paigaldati ka spetsiaalselt punast nahksisu.
nagu juba öeldud tuksub kapoti all 8 klapiline turbomootor (stock intercooleriga). läbisõit Eestisse tooduna oli 250 000 km (ei ole mingit põhjust selles ka kahelda). varustuses kõikmõeldav: el.aknad, -peeglid, -luuk, nahk jne (kliima paraku puudub). svenssonist tjuunijate poolt oli masinale veel lisatud: salongi toodud segurikastamise lüliti (muudab k-jetronicu sagedusklapi sagedust) ja APC P-pot`i reguleerimispotentsiokas, APC on moditud ja turborõhku tõstetud, turbo lisamanokas, madaldatud ja jäigendatud vedrustus, toonring, 2,5" Simon`s väljalase.
auto ise näeb selline välja:
PS: niipalju ka veel, et suur-suur aitäh Pets`ile abi eest minu unistuse täideviimisel

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Juun 29, 2004 1:39
Postitas fofa
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Juun 29, 2004 8:15
Postitas Cyber
Eksole... hommiku vara on vaja inimestele boner tekitada...

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Juun 29, 2004 9:12
Postitas part
see on ikka üks paganama õige saab jah
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: K Juun 30, 2004 12:30
Postitas Lepa
Võtab sõnatuks - ikka mega hea näeb ta Sul välja! Kunagi oli kindel plaan ka endale selline otsida, kuid nagu ütlesid, Eestist leida pea võimatu ning saigi daily driveriks Honda ostetud. Kui saladus pole, siis palju kukrut kergitama pidid?
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: K Juun 30, 2004 14:06
Postitas fofa
Üks oluline miinus sellel autol muidugi on - katus ei käi maha

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: N Juul 01, 2004 17:18
Postitas aljoga
auto hinna suutsime Rootsis 16k rootsi raha peale saada, kui autost jäeti välja imeilusad
17" veljed (vt all pilti), millega iseenesest Eesti teedel poleks midagi olnud peale hakata, sony mp3-mängija koos tagumiste 6x9`tega ja supakaga. auto siiatoimetamine, registreerimine, ülevaatused (3x!!!), keretööd jms läks umbes-peaaegu samapalju veel otsa.
cabrio classic-saabidest veel niipalju, et kui kinniste 3d turbote hinnad on Rootsis vahemikus 15-35k sek-i, siis samasuguste cabrio hinnad on vahemikus 50-150k sek-i
Lisatud failid
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: R Juul 02, 2004 9:33
Postitas part
ei saa aru jah miks see kabrio kohe kordades kallimas hinnas on... neid ju vist ka suht palju tehtud?
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Juul 06, 2004 14:30
Postitas aljoga
cabriod on üldjuhul ikka sellised iluasjakesed, mis kipuvad tavaautodest kordades kallimad olema. miskipärast on cabrio classic saabid eriti hinnatud rikaste loomeinimeste jms kõrgklassi hulgas. eestis vist cabrio classic`ud puuduvad täielikult.
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Veebr 15, 2005 11:21
Postitas fofa
imetlesin eile õhtul aljoga masinat tsink-plekk-pange ees. ikka tõsine kaunitar.
muide, kuidas erimeelsused Eesti Liikluspolitseiga lahenesid

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Veebr 15, 2005 17:02
Postitas aljoga
juhtusin eile seal parkima jah, masin oli küll paksult lume alla mattunud ja ega suurt midagi näha polnud, aga tnx enivei
minu eilne intsident ELP-ga tõestas järjekordselt, et miilitsaaegadest on ELP-ile pärandina ikka väga palju kaasa tulnud. sellel Küüni tänava lõigul (ca 100 m pikk), kus ma Pange ees eile seisin, on sissesõidukeeld alates kl 21. ma tulin kl 19 Pange, parkisin auto maja ette ja läksin kl 21.30 ära. ment võttis mulle kohe peale sõidu alustamist sappa ja püsis seal üsna mitu ristmikku. just siis kui jõudsin omaette kiruda, et mida fakki te seal passite, pandi vilkurid tööle ja show hakkas pihta.
seletasin miilitsale küll, et parksin Pange ees juba alates kl 19-st ja sõitsin sealt lihtsalt välja, aga ega miilitsa-aru sellest siis aru ei saa ja tema jäi endale kindlaks, et ma rikkusin nahhaalselt sissesõidukeeldu. pärast seda kui miilits oli selgeks teinud, et mul kehtivaid rikkumisi ei ole, tegi ta "hea tahte märgina" mulle hoiatuse. hea et niigi läks, nende idikatega ei oleks küll viitsinud vägikaigast vedama hakata. teine masin võeti peale mind veel kinni - ega sa, fofa, ei juhtunud juhuslikult seal sees olema, et minu eilseid juhtumisi nii täpselt tead?

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Veebr 15, 2005 17:36
Postitas Veiko
ma kõndisin ka eile pangest mööda ja vaatasin rõõmsal meelel su autot. näitasin daamile käevangus ka, et näe, sellist tahaks endale. talle ka meeldis.
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: T Veebr 15, 2005 17:41
Postitas ivomets
miilitsad jäävad miilisateks ykskõik kuidas autod ära värvivad ja mis kleepse sinna kleebivad!
õige aljoga!!:head:
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: K Mai 18, 2005 22:30
Postitas aljoga
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: K Mai 18, 2005 22:32
Postitas aljoga
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: N Mai 19, 2005 8:59
Postitas Cyber
Hoolsalt numbripeitmisega vaeva näinud ja siis peegelpildi peal ikka väljaloetav..

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: N Mai 19, 2005 10:43
Postitas part
aljoga tegi mulle veerandmiilis ikka kotti ära - tal on mingi rauast vurr sumpasse pandud, mis vihiseb, pidi minekut parandama
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: P Okt 09, 2005 0:22
Postitas part
ausalt öeldes aljoga pööras täna natuke ära - kakkus ilma mingi põhjuseta oma ilusa auto täitsa laiali
Lisatud failid
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: P Okt 09, 2005 1:20
Postitas Cyber
Part, kas teil oli Aljogaga võistlus või, et kes rohkem oma auto lammutab?? Tundub, et sa võitsid... mootor ikkagi vahelt lännu.
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: P Okt 09, 2005 14:09
Postitas Ryhkija
Tartu kandis näikse saabilammutamise pisik lahti olevat

Ilmselt on oodata piirkonna sulgemist karantiiniks -- ehk ei järgne nii drastilisi samme kui linnugripi vastu ette võetakse

Ja pagan, ma plaanin just järgmine nädal sinnakanti tulla

Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: P Okt 09, 2005 15:01
Postitas aljoga
tegelt me tegime pardiga hoopis sellise võistluse, et kumbki võttis esmalt teiseteise auto osadeks ja siis, kes oma auto jälle kiiremini tagasi kokku pani, see sai saabikuninga tiitli endale. part sai seekord kotti, tal moto veel siiani
aia peal laiali 
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: R Okt 28, 2005 8:44
Postitas Cyber
kumbs siis, kole või ilus..?

Ilus oma koleduses või kole oma ilususes?? Aargh, reedehommikune filosoofiapooltund...
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: K Nov 16, 2005 23:40
Postitas aljoga
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: K Nov 16, 2005 23:41
Postitas aljoga
Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
Postitatud: K Nov 16, 2005 23:41
Postitas aljoga