Jõnksutamine kiirendades
Diagnostiline küsimus: mis võib põhjustada jõnksutamist teise käiguga kiirendades, just nii 25-35 km/h kandis? Turbot ei ole, tavaline karpamootor. Vahest ka 4 käiguga, kui tahad maanteel näiteks kiirust üles võtta - ei kiirenda sujuvalt, vaid natuke ebaühtlaselt.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei tea mis viga võib olla aga yhel sõbral oli kunagi niisamuti. temal lõi säde kyynlajuhtme pealt yle vastu kere.
sai yks uus juhe otsitud ja siis korda mööda asendatud, kuni asi korda sai.
yhel teisel vennal oli aga nii, et yks kyynal oli tahmunud ja ei töötanud, ja just kiirendamise ajal, mil bensat silindris rohkem ja rõhk suurem.siis yks tyyp võttis kyynlad maha ja yks oli teistest tumedam. olla ostnud uue ngk kyynla ja asi sai jälle korda.
kahju, et kolmandat venda polnud kellel auto jupsis, siis oleks saanud aru, kumba viga rohkem esineb.
sai yks uus juhe otsitud ja siis korda mööda asendatud, kuni asi korda sai.
yhel teisel vennal oli aga nii, et yks kyynal oli tahmunud ja ei töötanud, ja just kiirendamise ajal, mil bensat silindris rohkem ja rõhk suurem.siis yks tyyp võttis kyynlad maha ja yks oli teistest tumedam. olla ostnud uue ngk kyynla ja asi sai jälle korda.
kahju, et kolmandat venda polnud kellel auto jupsis, siis oleks saanud aru, kumba viga rohkem esineb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



to epsum: saabi karpades pole kunagi mingit kiirenduspumpa olnud:poke:
tegu on ju muutuva kõriga karpadega.
tegu on ju muutuva kõriga karpadega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Järelikult ootab sind, Ali, küünalde ja juhtmete vahetus... lisaks sellele kas sul karpas õlitase on OK??Algselt postitas: Trionic
to epsum: saabi karpades pole kunagi mingit kiirenduspumpa olnud:poke:
tegu on ju muutuva kõriga karpadega.
Oh jah.
Täna oli asi vahepeal hoopis hull. Pirita teel ei saanud üldse kiirendada, 70-80 km/h ja nõksutas juba nii, et kõhe hakkas. Ma ei kujuta ette kuidas praegu maanteel üldse sõita saaks. Kui 4-daga pöörded üle 2000 lähevad, siis on kohe jõnks sees.
Eks ma uurin neid asju. Kahjuks pole karaasi ka, kus saaks rahus nokitseda. Praeguse uputusega ei saa ju õieti väljaski olla.
Aga mulle tundub, et tänased ekstreem-ilmastikuolud on probleemi süvendadnud.....
Täna oli asi vahepeal hoopis hull. Pirita teel ei saanud üldse kiirendada, 70-80 km/h ja nõksutas juba nii, et kõhe hakkas. Ma ei kujuta ette kuidas praegu maanteel üldse sõita saaks. Kui 4-daga pöörded üle 2000 lähevad, siis on kohe jõnks sees.
Eks ma uurin neid asju. Kahjuks pole karaasi ka, kus saaks rahus nokitseda. Praeguse uputusega ei saa ju õieti väljaski olla.
Aga mulle tundub, et tänased ekstreem-ilmastikuolud on probleemi süvendadnud.....
Algselt postitas: ALI
Eks ma uurin neid asju. Kahjuks pole karaasi ka, kus saaks rahus nokitseda. Praeguse uputusega ei saa ju õieti väljaski olla.
Aga mulle tundub, et tänased ekstreem-ilmastikuolud on probleemi süvendadnud.....
No siis ikka probleem süütesüsteemis ja/või juhtmetes, kuna niiskus/vesi juhib elektrit, siis ikka peab kuskilt midagi üle lööma!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Mis moodi pääseb classicul küünaldele ligi? need on nii kavalalt sinna mootoriploki alla sätitud, et ei saa aru isegi kuidas neid lahti keerama peaks?
Väga võhiku küsimus küll, aga pole lihtsalt kunagi saabi ega ühtegi muud autot omanud....
Väga võhiku küsimus küll, aga pole lihtsalt kunagi saabi ega ühtegi muud autot omanud....
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas Saabil on karbussid samasugused nagu mu teisel autol Vauxhallil. Sellised äkki, et pealt valad õli sisse ja gaasiklapi asemel on segusiiber nõelaga. Küsin sellepärast, et kui on siis äkki oskan aidata. Ja seda ma kohe kindlasti ei usu, et jõnksutamist mõjutavad (tekitavad) küünlad või süütepool või midagi sellist, sest see ei tohiks nii räigelt tuntav olla. Ma viskaks karpa pildi ise üles aga hetkel ei saa kahjuks.
Endal tekkis kaks ideed.
Et kas siis niiskus künnalde vahele läinud - sellest siis ka küsimus.
Või on äkki kuidagi bensiiniga segunev õhk liiga niiske ja see takistab süttimist.
Samas tekivad need probleemid just märja ilmaga. Tulin eile õhtul paduvihmas koju ja 5 meetrit enne parkimiskohta suri lihtsalt välja ja enam ei käivtu. Täna päeval sama. Seega on ikka mingite elektrikontaktide viga vist.....
Aga need küünlad ikkagi...........
Et kas siis niiskus künnalde vahele läinud - sellest siis ka küsimus.
Või on äkki kuidagi bensiiniga segunev õhk liiga niiske ja see takistab süttimist.
Samas tekivad need probleemid just märja ilmaga. Tulin eile õhtul paduvihmas koju ja 5 meetrit enne parkimiskohta suri lihtsalt välja ja enam ei käivtu. Täna päeval sama. Seega on ikka mingite elektrikontaktide viga vist.....
Aga need küünlad ikkagi...........

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Strömberg vist mark... SAABil selline seal küll, mõnel lausa 2 tükki kõrvuti.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas Saabil on karbussid samasugused nagu mu teisel autol Vauxhallil. Sellised äkki, et pealt valad õli sisse...
Vaatame, kas siia tuleb miski pilt...

Ei nii niiskeks see õhk küll ei lähe, et sädet kustutama hakkab..Algselt postitas: ALI
Endal tekkis kaks ideed.
Et kas siis niiskus künnalde vahele läinud - sellest siis ka küsimus.
Või on äkki kuidagi bensiiniga segunev õhk liiga niiske ja see takistab süttimist.

Sa juhtmed ja küünlad vahetasid?? Järeldades küsimusest küünalde eemaldamise kohta siis ilmselt mitte.... A mingit erinippi seal küll ei ole.. tavaline küünlavõti. juhe eest ära ja siis läheb lupsti võti küünla otsa. Ja kui juba vahetamiseks läheb siis vaheta jagaja kaas ja rooto ka ära. Imesid võib juhtuda..Samas tekivad need probleemid just märja ilmaga. Tulin eile õhtul paduvihmas koju ja 5 meetrit enne parkimiskohta suri lihtsalt välja ja enam ei käivtu. Täna päeval sama. Seega on ikka mingite elektrikontaktide viga vist.....
Aga need küünlad ikkagi...........![]()

no küünalde kohapealt ei oska öelda-mul endal on silme ees oma 16-klapilise mootor. Vaatan siin praegu soomekeelset õpikut ja 8-klapilise mootori pilti ja ei oska küll öelda, et need nii raskesti kättesaadavd oleksid. Piibud maha ja küünlavõtmega(16-klapilisel see pagasnikus varuratta katteplaadi all karbikeses olemas) keerad küünlad maha.
Kui neid ka kätte ei saa, siis on mõtet ise torkimine lõpetada ja anda asi spetsialisti hoolde.
Karburaator on jah veits imelik minu silmale;) Aga ka need pildid ja õlitaseme reg. seletused olemas, kui vaja.
Üldiselt kui auto nügib, siis on kaks võimalust-kas süüde või ei saa bensu piisavalt kätte. Kui märjaga rohkem jukerdab siis kalduks elektri poolele. See et õhk liiga niiske segu süttimiseks-unusta ära.
tee pimedas kapott lahti ja vaata, kas kuskil peale naabripoiste lastud rakettide ka siniseid sädemeid lendab-eelkõige jagaja kaas!!!
Ja siis küünlad maha ja vaata mis näoga nad on.
Kui neid ka kätte ei saa, siis on mõtet ise torkimine lõpetada ja anda asi spetsialisti hoolde.
Karburaator on jah veits imelik minu silmale;) Aga ka need pildid ja õlitaseme reg. seletused olemas, kui vaja.
Üldiselt kui auto nügib, siis on kaks võimalust-kas süüde või ei saa bensu piisavalt kätte. Kui märjaga rohkem jukerdab siis kalduks elektri poolele. See et õhk liiga niiske segu süttimiseks-unusta ära.
tee pimedas kapott lahti ja vaata, kas kuskil peale naabripoiste lastud rakettide ka siniseid sädemeid lendab-eelkõige jagaja kaas!!!
Ja siis küünlad maha ja vaata mis näoga nad on.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Minu hetkeline soovitus on järgmine: Karpa maha, suruõhuga kõik kanalid puhtaks, kontrollida ujuki nõela tihedust, sättida paika ujuki tase, segusiiber õieti paika (juhul kui on aukudega siiber nagu mul, augud sisselaske poole), karpa kokku, peale ja proovima. Mulle soovitati sinna diisli õli panna. Kui see ei aita siis viga vist mujal. Jõudu sulle:P
Mu enda omal ka Strombergi karpa, peaaegu samasugune. Iseenesest suht lollikindel karpa. Segu näiteks minu omal regullida ei saand kuskilt. Karpa nagu vanal motikal:D
Mu enda omal ka Strombergi karpa, peaaegu samasugune. Iseenesest suht lollikindel karpa. Segu näiteks minu omal regullida ei saand kuskilt. Karpa nagu vanal motikal:D
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ära sa kurat karpat puuduta, muidu ei oska sind keegi enam aidata.
vaata syytepooli, et see ka märg ei ole ja et seal kummikate hästi peal oleks
vaata syytepooli, et see ka märg ei ole ja et seal kummikate hästi peal oleks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Sa, SAABNINETHOUSAND oled vast laulusalmist "karbuss see pagan jumpsib alati..." liiga palju lähtunud. 
ALI jutu järgi viitavad kõik sümptomid väsinud süütamise süsteemile: süütepool-jagaja juhe-jagaja (kaas ja rootor)-küünlajuhtmed-küünlad.
Ma ka karpat ei puutuks.

ALI jutu järgi viitavad kõik sümptomid väsinud süütamise süsteemile: süütepool-jagaja juhe-jagaja (kaas ja rootor)-küünlajuhtmed-küünlad.
Ma ka karpat ei puutuks.
isiklikult soovitan ka karbussi mitte torkida, kui ennem pole autot olnud. Õigel töömehel on tunduvalt lihtsam pärast parandada, kui mingi oskamatu venna peetikeeratud asja ümber teha.
ja raamat väidab, et õli on ATF, mis seal käib...
Ahjaa-te ei pidand ju seda puutuma;)
ja raamat väidab, et õli on ATF, mis seal käib...
Ahjaa-te ei pidand ju seda puutuma;)
einoh. ega ma nüüd päris huupi ka lammutama ei hakka 
Ma vaatan ikka need juhtmed ja süütevärgi üle......tegelt otsin ma kõigepealt üldse kuskilt küünlavõtme, mida mul pole.....
Kuivatamisest eriti midagi praegu välja ei tule, kuna midagi kogu aeg taevast tilgub. Ehk on homme kuivem ja valgem

Ma vaatan ikka need juhtmed ja süütevärgi üle......tegelt otsin ma kõigepealt üldse kuskilt küünlavõtme, mida mul pole.....
Kuivatamisest eriti midagi praegu välja ei tule, kuna midagi kogu aeg taevast tilgub. Ehk on homme kuivem ja valgem

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
To mart96. See ju tavaline karpa, mida on seal sellist, et võimalik peeti keerata. Karbusse juba 10a alates lahti ja kokku lapatud. Ja muide ma ei ole mingi oskamatu vend. Nii maha ei tasu teha kui isiklikult ei tunne.