1. leht 1-st

tühikäik jumpsib...

Postitatud: L Jaan 21, 2012 12:12
Postitas Kiilu
Saab 9-5 2000 a. 125 kw. Eile Jjärsku vajusid pöörded maha ja suri välja. Tööle pannes peab kohe gaasi andma siis töötab. ja kui soojaks läheb siis töötab ilusti. Armatuuril mootori tuli läks ka põlema. Täna siis lakkas ka püsikiirusehoidja tööst. On need vead kuidagi ühendatud omavahel? Ja millest võivad need tingitud olla?

tühikäik jumpsib...

Postitatud: L Jaan 21, 2012 12:44
Postitas vvs
Lõhnab drosseli vea järele...

tühikäik jumpsib...

Postitatud: L Jaan 21, 2012 14:23
Postitas Kiilu

tühikäik jumpsib...

Postitatud: L Jaan 21, 2012 14:40
Postitas Trionic
Drosselklapp-gaasiklapikamber. Mootor on "Limp-home" režiimis.

tühikäik jumpsib...

Postitatud: L Jaan 21, 2012 14:43
Postitas Kiilu
Aga auto sõidab... ilma et limp-home oleks peal :S

tühikäik jumpsib...

Postitatud: L Jaan 21, 2012 14:55
Postitas Trionic
Millest järeldad,et "pole peal"? Mõni ei saagi sellest aru ja loomulikult saab ka sõita.

tühikäik jumpsib...

Postitatud: E Jaan 30, 2012 12:37
Postitas caliban
LimpHome peal on siis põleb tõenäoliselt ka Check Engine Light! Limphome deaktiveerimiseks on youtube täis õpetusi.
Seisan silmitsi selle sama probleemiga, Külmalt käima pannes ei jää käima ming ka soojalt läheb mõni hetk aega enne kui korralikult käima jääb. Olen vahetanud kõik vaakum voolikud välja, drosseli nii seest kui väljast(puhastanud rajad, vahetanud sees juhtmed mis olid suhtelislt nigelas olukorras) ning kontorllinud kõik muud vajalikud toimingud mis teha sai.
Tegemist on alternatiiv kütusena gaasiga töötavamasinaga ja asja teeb kummaliseks see, et gaasile ümber lülitades jääb ära pöörete kõikumine ning mootr käib ühtlaselt kiirendades ning tühikäigul. Jõudu on võetud ära kulbiga mida on tunda kuid limphome ei ole peal ning veakoode ei ole.
Et äkki on viga siis bensiinis? Peale drossel klapi puhastamist ja vahetamist töötas kuni esimese seisma jätmiseni idealselt.
Töötas ka peale vaakumvoolikute vahetust kenasti täpselt nn. 1 sõidu ehk kuni keerasin võtit ning jätsin seisma auto, momentselt uuesti proovides oli viga tagasi ning ei jäänud enam käima auto nii nagu peaks.
Kellel vähegi on võimalus siis kontrollida klapi poteka-pistiku vaheline kaabeldus, sest need juhtmed on oma elu ära elanud kui klapp on vahetamata. Kaablitel tuleb maha isolatsion ja palju ei oleks vaja kui nad seal omavahel koos on ning hakkavad saatma väär infot.
Selle pika jutu lõpetuseks sooviks teada kas gaasil töötav auto kasutab natuke rohkem avatu/suletud klappi tühikäigul töötamiseks kui bensiin?

tühikäik jumpsib...

Postitatud: T Jaan 31, 2012 8:18
Postitas Trionic
See sõltub suuresti,mis põlvkonna gaasiseade ja kui targalt on osatud Tronic 7 "vaheleisutatud" ecu+ selle softi abil "ära petta".

tühikäik jumpsib...

Postitatud: N Veebr 02, 2012 7:14
Postitas caliban
Vabandust, IV-gen. seade on peal. Olen mõned päevad saanud nüüd proovida erinevaid võimalusi, et mis põhjustab selle välja suremise kuid ühest vastust siiski ei saa. Kui sõidan viimased 10km (maantee sõit) enne seisma jätmist bensiini pealt siis on võimalik panna hommikul ilma probleemiteta käima (4korral 5-est) Lühema distantsi puhul ei tööta jällegi (pean silmas siis viimast 5km)

Käima panemisel (juhul kui ei taha jääda) viitaks kõik juskui sellele, et pote rajad on hukkas ning peab "otsima" seda õiget kohta kus antakse vajalik kogus kütust. Vägisi meenutab see käima panemine vanemaid karburaatoriga masinaid kus peab jalaga pumpapama, et etteande pump piisavalt kütust pumpaks :)

tühikäik jumpsib...

Postitatud: T Mär 20, 2012 19:21
Postitas caliban
Vahepeal on aega palju möödas kuid ei ole suutnud probleemi lahendada.
Nimelt ikkagi on probleem selles, et kui gaasiga sõites tagasi bensiinile lülitada ei tööta enam õigesti. Kontrollitud sai enamus andurite korrasolekut ning tehtud kõik toimingud mis vähegi võiksid segada korraliku mootori käimist. Praeguseks hetkeks on selge, et ainuke lahendus korralikul käima saada "järgmine kord" on aku juhe maha õhtul või tööl olles.
Tundub, et trionicule ei meeldi see lahendus, et pihustid ei tööta vahepeal. Samas tekib siit küsimus, kas "ta" on võimeline lugema pihustite taga olemist mingit moodi? Nagu mainitud siis peale mõningast aega sõitu jällegi kõik nagu taastub kuid siiski mitte täielikult. Nimelt ütleb P-dyno, et jõud ei ole "see" mis ta olema peaks või mis ta on ta peale juhtme maas olemist/aju resetti.
Hetkel katkestatakse ära pihustid, Ilmselt võetakse pihusti näit lahtioleku ajad ja kasutatakse gaasile, laenatakse lambda näitu, Di-st tuleb 1 juhe (vasakult ülevalt nurgast vaadates juhi poolt kõrvalistuja poole), map sisselaskekollektorist mis on gaasiseadme enda oma. Sealt loetakse ka vist gaasi rõhku. Praeguse lahenduse puhul näiteks jäetakse käima bensupump mis tundub natuke kummaline, kuid ehk on sellel seletus sellenäol, et mitte töötav pump näitab CE tuld?
Kasutaja Trionic'u poolt öeldud softi ära petmine võiks tähendada täpsemalt mida?

Ilusat kevade algust!

tühikäik jumpsib...

Postitatud: K Mär 21, 2012 8:06
Postitas Trionic
Seda pead uurima "gaasimeeste" käest. Pihusteid LOOMULIKULT kontrollitakse reaalajas ja pihustinõelte juhtimine on otseselt seotud süütesüsteemi töö ja lambdakontrolliga.Samuti peavad pihustid olema TÄPSELT õiges asendis,et tagada õhukanalitest(kollektoris) tulevate õhuvoolude juurdepääs pihustite vastavatele kanalitele. Katkestatud pihustid viivad T7`e avariirežiimi,nullitakse seetõttu ka kõi adaptsioonid jne. Tööle jäetud kütusepump on samuti üliveider,kuna selle tööd T7 ei kontrolli.Kui pump on T7 poolt aktiveeritud,eeldatakse ka,et see töötab.

Sinu masina gaasiseadme paigaldajad arvatavasti on millegiga väga mööda pannud,aga ei saa "trummi lüüa",kuna ainult Tech-2 võimaldab kogu andmestikule juurdepääsu.

tühikäik jumpsib...

Postitatud: K Mär 21, 2012 20:44
Postitas caliban
Tänud Trionic, pemine mida soovisin teada oligi see, et kas pihusteid lahti ühendades läheb SAFE MODE peale või mitte. Vea koodi sellest ei tule iseenesest kuid siiski midagi seal toimub. Vahel saab sõita terve päeva ilma probleemiteta, teinekord läheb asi hapuks peale mõnda minutit gaasiga sõitmist.
Tõenäoliselt on vaja leida muu alternatiiv kuidas jagada pihustite impulsse gaasiseadmega.
Kas pihustite kuiv käimine on pihustite surm?
Kas pihusteid takistitega asendada petaks ära aju?
Kuidas kontrollib T7 pihusti tööd (ei pea silmas tema lahtioleku aegade reguleerimsit vaid seda kuidas on võimeline pihusti töötamist/mittetöötamist tuvastama? Lambda võiks välistada, kuna gaasil töödates ei saa ta sellest aru)

tühikäik jumpsib...

Postitatud: N Mär 22, 2012 7:51
Postitas Trionic
Endiselt on õhus küsimus-millega skaneerid veakoode? Tehasekoode suudab lugeda ainult Tech-2 vastava programmikaardiga. Tavaliste OBD veakoodidega ( P0XXX) pole siin eriti midagi peale hakata.
Ja teine küsimus,et kas üritad ise gaasiseadet trionicule külge pookida,või oli see juba masinal olemas?

tühikäik jumpsib...

Postitatud: R Mär 23, 2012 7:21
Postitas caliban
Tech2 luges veakoode.
Gaasiseade on autol peal enne mind, (paigaldatud vist oli hollandis)
Kui seal kapotiall ringi vaadata tundub, et seal on enne mind juba üritatud neid samasid punkte kontrollida (kaableid on väntsutatud ning puhastatud siganalide saamiseks ning tagasi kokku teibitud jne...