1. leht 1-st

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: T Jaan 24, 2012 18:04
Postitas Thor
Et siis kuidas täpselt ??

1) DOT4 paaki
2) Silindri juurest nippel lahti
3) Kerge surve paagist peale, niikaua kui niplist enam õhku ei tule ?
4) nippel kinni ?
5)..

Sellinne süsteem ei taha toimida mul eriti :wall:
On veel midagi, mida peaks teadma ?

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: T Jaan 24, 2012 18:18
Postitas saabu
proovi1-3-2.

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: T Jaan 24, 2012 18:51
Postitas ivomets
väike surve paaki, mitte suur; siis õhutaks nagu tavaliselt, et pumpad pedaali , hoiad all ja samalajal kegi laseb niplist õli/õhu välja.
kui palju õhku sees, siis õhk võib olla kuskil keskel ja seepärast tuleks palju õli alt välja lasta.

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: T Jaan 24, 2012 19:13
Postitas farmacoma
Ma tegin ükskord nii - nippel pool lahti, et natuke tuleb kui pressida (jälgisin aknast kas on juga näha) ja siis pressisin pedaali ja jooksin panin nipli kinni. Pärast seda polnud vaja enam näppida :)
Dot4 muidugi paneb rooste tööle nii, et vaadake ette :P

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: T Jaan 24, 2012 19:26
Postitas Thor
No tundub, et 1.3.2. variant töötab. Mul oli süsteem täitsa tühi, pesin mingi 300ml- ga torud läbi ka.
See kahemehe variant kindlasti lihtsam, aga ma hetkel üksik õlinäpp :)

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: T Jaan 24, 2012 19:26
Postitas janek555
Huvitav, just tegin klassikule piduri remondi ja polnud vaja mingeid vigureid, lihtsalt valasin õli paaki ja pedaaliga pumbates jõudis õli ilma suurema kärata silindritesse.
Kas süsteem on ikka korras? Pumba mansetid terved ja puhtad ? Sadulate niplid avatavad jne? Kas kolvid pressisid lõpuni silindrisse?

Jäin hiljaks aga tore,et korda said.

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: K Jaan 25, 2012 5:48
Postitas Trionic
Jutt käib ju sidurist,mitte piduritest.

Oluline on,et õlipaak oleks "silmini" täis,et õli oleks surve all (kuni 1bar.).Pedaali pumpamine enne nipli avamist pole oluline siduri puhul.Küll aga tuleb seda pärast õhutamist pumbata tihtipeale päris paljukordselt,et sidur toimimist alustaks.Kasulik oleks peale mõningat sõitmist õhutamiprotsessi korrata.

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: K Jaan 25, 2012 9:29
Postitas janek555
Jutt käib ju sidurist,mitte piduritest.

Jah,tõesti. Tuleb nentida,et vanus ei lähe ka minust mööda, vahel teiste puhul vaatad ja mõtled,et miks nad korralikult teemat ei loe , aga näe ise ei pane samuti asju tähele ja ei teagi kohe kuidas nii!

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: N Mär 15, 2012 17:48
Postitas Tundrahunt
kui mingi aja möödudes siiski satub õhk uueste sidurisüsteemi, võiks tshekata siduri töösilindri mansetti või silindri seinade korrasolekut (kulumist)

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: N Mär 15, 2012 20:16
Postitas Trionic
See on ju elementarne:love: .

Klassiku siduri õhutamine 1-2-3 ?

Postitatud: R Mär 16, 2012 9:42
Postitas Tundrahunt
mu GLSil kiilus ükskord survelaagri korraks kinni, mistõttu teatud vidinad, mis ei peaks pöörlema, tegid mõned tiirud, tulemusena ... muutus " ebaühtlaseks" kõik see, mis muidu tundub olevat igavene ... trammidepoos tehti uus ja osa juppe sai masinalt nimega MAZ ja kokku maksis 20x vähem kui vikingmotorsis :P kuid siis oli krooni aeg ... kas survekas ikka jooseb kogu aeg või vahest siiski mitte, ei ole alati teada ...