1. leht 1-st

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: T Jaan 24, 2012 21:58
Postitas engine
Tere.Plaan siis sõita eelpool mainitud isendiga jäärada.
Aga madalalt ei ole jäärajale vajalikku minekut.
Oskab keegi öelda mida tuleks teha et oleks jõudu ka madalalt.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: T Jaan 24, 2012 22:14
Postitas TGB
Mõningasest softinäppimisest võiks kasu olla. http://performance.cr.ee
Peaks saama ka nii sättida, et madalatel pööretel väänet juurde tekib. Maksimaalne võimsus ei ole jäärajal ilmselgelt prioriteet.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: T Jaan 24, 2012 22:29
Postitas ivomets
ma arvan, et alusta rehvidest:
continental contiice või nokian hplt7.
ja masin kolast täiesti tühjaks ja kergeks.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: K Jaan 25, 2012 8:51
Postitas engine
All korralikud rehvid,tegelikult lausa piigid.
Aga siin foorumis palju juttu mitsu turbost,sai kunagi üks soetatud ,et kas oleks abi selle peale kruvimisest ma mõtlen just madalalt vaja jõudu juurde.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: K Jaan 25, 2012 9:09
Postitas D116
2. käiguga peaks jõudu piisavalt olema.
Mida suurem turbo seda hiljem ta hakkab tööle ja seda rohkem pöördeid ta tahab

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: K Jaan 25, 2012 16:12
Postitas saps
Pane vabalthingava kast siis käigud lühemad, saad ka kiiremini mootori pöördesse:cool:

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: K Jaan 25, 2012 16:23
Postitas anthillse
Jää peal loeb ikka kergus ja pidavus ja ning vedu (kahjuks Saabil vähestel mudelistel on 4wd) 136 kw täiesti piisav. Tee auto tühjkaks,istmed välja ,varuratas välja. Pool paagi kütust. Heli välja koos kliima ja muu jamaga. Siis saad auto 100-200kg kergemaks.

Odavam on kergemaks teha kui käigukasti ja turbo vahetamine.

Kui teha siis ette LSD differ.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: K Jaan 25, 2012 20:44
Postitas epsum
Ja härrased enne hurraaga ehitamist võiks lugeda ka tehnilisi tingimusi. Jääraja kohta ma ei tea, aga rahvasprindis-rallis on suht palju tobedaid tehnilisi piiranguid, mida võib ja mida ei või teha. Muidu esitavad kadedad konkurendid protesti ja õigustatud protesti korral läheb palju raha kaotsi.

Aga. Teemasse
Vabalthingava kast, quaife differ, korralikud vedrud/amordid v coiloverid ja shortshifter oleks need asjad, mida peaks esialgu tegema (ja mida võib teha).

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: N Veebr 16, 2012 15:37
Postitas kasparius
Naljakas on lugeda kuidagi...
Just seepärast, et tegemist on halva kaalujaotusega ja väga võimsa esiveolisega jäärajale.
Ülitühjaks peab 900 viskama, et tulemust oleks.
ng900 turbost madalamat tõmbavat fööni originaalsettingus......njah
Crossroad OÜ aitab su autole madalalt väänet juurde.
Summuti "vaBastamine kitsaskohtadest" on minu meelest andnud parimaid tulemusi alla 3k rpm buusti tekkimisel.


Ise mõtlen, et on nii palju paremaid toorikuid.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: N Veebr 16, 2012 15:43
Postitas ill
Viimasel talverallil sõideti NG900-ga välja 2. - 4. koht, niiet saab sõita küll.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: N Veebr 16, 2012 16:09
Postitas ivomets
muidugi saab sõita;
ja selle autoga mis talverallil oli on ka selliseid aegu sõidetud, mis teistele ikka püüdmata jäänud.

Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Postitatud: N Veebr 16, 2012 22:46
Postitas epsum
Minu ebapädeva hinnangu kohaselt, omavad 900 ja 9-3 kahte suurt puudust kähkusõitmise teemal:
1. teljevahe on absoluutselt mitteühilduv teistega (ehk rallidel rööpas teedel ei saa saa rööpas nagu trammiga sõita, vaid teed samapalju tööd kui kopli prostituut, et teel püsida).
2. see auto võib olla nii ala, kui ülejuhtitav. Ja seda paraku üheaegselt. Sai proovitud nii erinevate rehvide, flantside lisamise teel, kui vedrude-amortide vahetusega... paraku ebaõnnestunult.

Kui mul oleks üleliigsed 30keuri ja palju vaba aega, siis võiks üritada.. a seniks on kähkusõitmiseks palju rohkem sobivaid autosid olemas..

kusjuures vana 99 v 900 võiks isegi üritada..