1. leht 1-st

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 9:53
Postitas janarp
Küsimus siis selline et kui võimas aku peaks antud isendil olema?

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 10:10
Postitas eero
77Ah 780A võiks olla.

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 10:16
Postitas janarp
77Ah 780A võiks olla.
Ja see tõmbab iga ilmaga kenasti käima?
Nimelt mul täna oli nii et hea et käima sain masina... Peal on peaaegu uus aku aga peast ei tea kas oli lahjem või mitte... Kontrollin peale tööd üle...

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 10:24
Postitas oswald
Ja palju igapäevaselt sõidad? Kui 5km töölt koju ilma pikemate sõitudeta, siis pole viga ehk veel akus.

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 10:30
Postitas janarp
Ja palju igapäevaselt sõidad? Kui 5km töölt koju ilma pikemate sõitudeta, siis pole viga ehk veel akus.
Nu tööle on 15 km ja tagasi sama palju... Ka suvel oli minuarust käivitamine natuke pikk... Kusagil 1-1,5 sekundit... See norm v?

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 10:35
Postitas janarp
Millegi pärast tuli topelt post... Vabandan... :)

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 12:32
Postitas oswald
Ka suvel oli minuarust käivitamine natuke pikk... Kusagil 1-1,5 sekundit... See norm v?

Eem.. igaks juhuks küsin üle - kas praegu aku ei jõua starterit vedada või käiab liiga kaua?

see 1-1,5 sek on suht normaalne.. ja käivitamise liigne kestvus ei viita minuteada aku probleemile vaid mingile muule kalale...

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 14:00
Postitas janarp
Ka suvel oli minuarust käivitamine natuke pikk... Kusagil 1-1,5 sekundit... See norm v?

Eem.. igaks juhuks küsin üle - kas praegu aku ei jõua starterit vedada või käiab liiga kaua?

see 1-1,5 sek on suht normaalne.. ja käivitamise liigne kestvus ei viita minuteada aku probleemile vaid mingile muule kalale...
käiab liiga kaua... Hommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikalt

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 14:46
Postitas oswald
Hommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikalt

Sel juhul peaks viga kuskilt mujalt otsima, kõige lihtsama probleemina "suvisest" e liiga väikse viskoossusega õlist (juhul kui tead, mis sisse pandud on, ehku peale pole mõtet õlivahetust teha).
Edasine jutujärg 9-5 omanikele, kes ehk oskavad kohvipaksu pealt midagi soovitada.. va "mine teenindusse, enne kui DI kasseti p..sse keerad"

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 15:37
Postitas janarp
Hommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikalt

Sel juhul peaks viga kuskilt mujalt otsima, kõige lihtsama probleemina "suvisest" e liiga väikse viskoossusega õlist (juhul kui tead, mis sisse pandud on, ehku peale pole mõtet õlivahetust teha).
Edasine jutujärg 9-5 omanikele, kes ehk oskavad kohvipaksu pealt midagi soovitada.. va "mine teenindusse, enne kui DI kasseti p..sse keerad"
Õli vahetuse tegin suvel ja see oli vist mingi mobil 3000 täissünt

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 15:57
Postitas Jupats
Õlis ei tohiks asi olla. Liqui Moly 10w-60`ga käivitus eelmine talv -25 juures täitsa ilusti. Sellest õlist paksemat vist ei leidu :)
Küünlad tasuks üle vaadata. Vastavalt sädeme effektiivsusele muudab Trionic ka eelrikastamise aega. Väga kulunud küünaldega ei pruugigi esimesel korral käivituda.

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 16:36
Postitas oswald
10w-60`ga

ntx 20w40 on talvel hommikuti paksem :beer: e talvel määrab esimene number... as far as I know.
Aga tegelikult - kui sellise "külmaga" ei taha kohe käima minna, siis hüppa pigem teenindusest läbi..

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: N Jaan 26, 2012 17:50
Postitas janarp
10w-60`ga

ntx 20w40 on talvel hommikuti paksem :beer: e talvel määrab esimene number... as far as I know.
Aga tegelikult - kui sellise "külmaga" ei taha kohe käima minna, siis hüppa pigem teenindusest läbi..

nu enne tänast oli mul auto 2 päeva maja ees seisnud kah.. muide peale tööd läks masin nagu naksti käima kui väljas oli -10... vaatasin üle ka mis aku mul peal on ... selleks on exide classic 65Ah540A... usun et sinna see koer maetud ongi(vähemalt loodan) laen ta korralikult täis nüüd ja vaatab mis teeb paar päeva kui hakkab hiljem jälle jamama siis peab uue aku vist ostma

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: R Jaan 27, 2012 18:05
Postitas warum
Hommikul lasin mingi 2 korda päris pikalt ja siis kolmanda korraga sain käima ja kolmas kord kusjuures ei käianud pikalt

Sel juhul peaks viga kuskilt mujalt otsima, kõige lihtsama probleemina "suvisest" e liiga väikse viskoossusega õlist (juhul kui tead, mis sisse pandud on, ehku peale pole mõtet õlivahetust teha).
Edasine jutujärg 9-5 omanikele, kes ehk oskavad kohvipaksu pealt midagi soovitada.. va "mine teenindusse, enne kui DI kasseti p..sse keerad"
Õli vahetuse tegin suvel ja see oli vist mingi mobil 3000 täissünt
minu kogemustest võite lugeda otsingust, aga vana ja poolsünt õli viis mu saaled siniseks ja oli vähe puudu et ka oleks ringi tõmband, remondimees oskas öelda et turbo mootoritel ei tohiks üldse üle 5w-d olla, s.t et ainult täissünt, ka käima minek oli vaevuline kuna poolsünt oli nii paks ja ka vana, et käima läks umbes 5 sekiga ja õli tuli jäi põlema mõneks ajaks, ja sellega oli vist nädal kui klõbina juba sisse lõi, nii et otsustage ise oma masina sümptomitte järrgi

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: L Veebr 04, 2012 22:42
Postitas janarp
sain siis arvatavasti veale jälile..=) nimelt vahetasin küünlad ära ja nüüd läheb paremini käima... =)=)

K: 9-5 aero 2002 aku

Postitatud: P Veebr 05, 2012 9:38
Postitas ivomets
Meie peres olev 9-5 käivitub paar 3 aastat vana 55 Ah akuga kah kenasti praeguste ilmadega. Isegi kui mõned sõidupäevad vahele jäävad. Ja mootoris supermarketi poolsünt 10W 40.
Nii üheselt ei saa võtta, et õlis viga, või akus viga. Eks see komplekt koos kõik peab kenasti töötama.

Aga õlitule põlemajäämine rohkem kui sekundiks räägib vigasest õlifiltrist.