1. leht 1-st

Kiirendades kakub

Postitatud: P Jaan 29, 2012 11:30
Postitas CrasherFox
Nüüdseks on kolm korda juhtunud nii, et maanteel püsikaga sõites möödasõidukiirendusele minnes käib tugev jõnks, justnagu oleks auto välja surnud või 3 käiku liiga alla vahetanud. Kusjuures pole pedaali mitte põhja surunud, vaid gaasipedaali vast kuhugi poole peale vajutanud. Huvitav on see, et iga kord enne seda suurt jõnksu on olnud tunne, et auto läheb ikka eriti hästi edasi, palju paremini, kui oleks võinud gaasipedaali vajutamise tugevusest eeldada.
Lisaks veel, et aeg-ajalt on tühikäigul ka mootori töö ebaühtlane, nagu tuleks hetkeks mingi suur koormus taha.

Oskab keegi pakkuda, mis sellist asja põhjustada võiks?

Kiirendades kakub

Postitatud: P Jaan 29, 2012 11:41
Postitas IFF
Lõhnab fuel cut-off'i järgi...

Selle järgi leiad foorumist üsna palju kirjeldusi... Ise mõtlen, et äkki kas wastegate kinni?

Kiirendades kakub

Postitatud: P Jaan 29, 2012 12:15
Postitas parkentosh
Mul olid sarnased sümpomid kui DI kassett hakkas läbi minema. Peale vahetust ei "kakkunud" enam. Tunne oli sarnane fuel-cut offile (seega fuel cut-off on võimalus).

Edit: Vaatasin, et sul on automaat. Seega minu jutt võib mitte kehtida ja tegu võib olla mingi käikude probleemiga.

Kiirendades kakub

Postitatud: E Jaan 30, 2012 8:12
Postitas Trionic
Ju see "Cut-off" on.Kui masinal on BPC solenoidklapp,on viga selles, või on "wastegate" võll kinni roostetanud.Vahel on ka voolik klapilt irdunud.

Pead kuni vea kõrvaldamiseni kindlasti "cut-off" situatsiooni tekkimist vältima.

Kiirendades kakub

Postitatud: N Apr 26, 2012 21:29
Postitas CrasherFox
Dang, probleem istus hoopiski valesti ühendatud turbo voolikutes (turbost tulev voolik jooksis tagasi sisselaskesse ning Wastegate istus kasutuna kurvalt kõrvaltvaataja positsioonil). BPC on hetkel üldse vahelt ära võetud (ootab 9-5 oma paigaldust).