1. leht 1-st

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 14:16
Postitas mikk77
Kas keegi midagi sellise masina kohta oskaks öelda? http://www.auto24.ee/used/820821
Pildid tunduvad väga suvised - päris kaua müügis vist?

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 14:44
Postitas Six
Hea hind, väike läbisõit.
Kõik tundub kuidagi liiga ilus :)
Küsi VIN ja siis saad uurida, kas kindlustuse pauke pole olnud ja samas saad küsida hooldusajalugu.
Kui endine panga vara, siis oli kindlasti kasko ja hooldati arvatavasti margiesinduses.
Seda siis ikka eeldusel, et tegemist oli Eestis oleva panga varaga.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 14:46
Postitas ivark
Kuulutus on üleval pool aastat juba kindlasti, hoian ikka silma peal igasugu huvitavatel masinatel. Ainus viga minu jaoks on automaat. Aga lase kontrollida ja kui korras, siis milles küsimus, vinge pill.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 15:49
Postitas teager
Spido miilides, jänkistaanist. Edasi on juba kõik teada, kuidas siia sattus.

terv, teager

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 16:33
Postitas margusmaa
Vaatasin ka selle masina pilte aga tundub, et esimese pamperi alumine serv ei ole Aero oma. Kuidagi teistmoodi ja kõrgem tundub. Kas äkki vahetatud või vaatasin ise valesti?:conf:

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 16:55
Postitas teager
Vaatasin ka selle masina pilte aga tundub, et esimese pamperi alumine serv ei ole Aero oma. Kuidagi teistmoodi ja kõrgem tundub. Kas äkki vahetatud või vaatasin ise valesti?:conf:

Lineari oma - must plastik värvimata. Aero oma on tunduvalt agressiivsem.

terv, teager

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 17:15
Postitas Ets
juhiistme järgi võiks oletada, läbisõit on 140, mitte 40 tuhat. Kuigi pildi järgi on see hetkel lihtsalt spekulatsioon.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 17:36
Postitas Six
Pildi järgi küll midagi sellist väita ei saa...
Jumala korralik juhiiste.

Seljatoe külje alumine nurk on muidugi osavalt pildist välja jäetud.
juhiistme järgi võiks oletada, läbisõit on 140, mitte 40 tuhat. Kuigi pildi järgi on see hetkel lihtsalt spekulatsioon.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 18:11
Postitas margusmaa
Uurisin veel neid pilte ja minu arust puuduvad pamperi küljest ka esitulede pesemisnupsakad. Usun, et Aerol peaks need ikka olemas olema.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: E Jaan 30, 2012 19:11
Postitas kaido9
see ju usast,tasub järgi uurida mis temaga seal juhtunud on.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: T Jaan 31, 2012 9:28
Postitas kroom
Kui USA, siis äkki see läbisõit 40000 on ka miilides, ehk siis miski 64000 km. Samas on see paarkümmend tuhat üsna tähtsusetu vahe...

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: T Jaan 31, 2012 9:32
Postitas ssilverr
tuledepesurid käivad koos xenonidega, kui on halogeenpirnid siis ei pea olema pesureid.
Uurisin veel neid pilte ja minu arust puuduvad pamperi küljest ka esitulede pesemisnupsakad. Usun, et Aerol peaks need ikka olemas olema.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: T Jaan 31, 2012 9:50
Postitas anthillse
Mu teada kõigil Saab 9-3 SS idel on tulepesurid ,vahet pole kas xenon või halogeen

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: T Jaan 31, 2012 10:35
Postitas Sil
Ei pea paika, on palju SS'e ilma pesuriteta, eelistan ise ka sellist, millel pole pesureid.
Mu teada kõigil Saab 9-3 SS idel on tulepesurid ,vahet pole kas xenon või halogeen

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: T Jaan 31, 2012 11:11
Postitas teager
Eestis on see nõutav Xenoni puhul; mälu järgi Eestis müüdud SS'idel oli standardisse pandud tulepesurid.

terv, teager

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: T Jaan 31, 2012 11:31
Postitas T.P.
Hi,

ilma konkreetset autot nägematta lisaks omapoolse üldistava kommentaari :

a) Pangale tagastatud vara.

Ärge ajage naerma. Pole kahjuks kohanud ühtegi kodanikku kes tagastab vara. Enamuse käest võetakse vara "vägivaldselt" ära. Ka ei meenu ühtegi lepingu punkti mis lubaks vara tagastada.

B) sissemakse 0%

Antud puhul siis võib eeldada et midagi on korrast ära, ja selle korda tegemine nõuab raha.

C) üleandmisel Klient - Autoplats koostatakse akt.

Küsige üleandmise/defekteerimise akti, seal kirjas kõik vead mis ilmnesid vastuvõtul. Nt kuid mitte ainult, mitu võtit on, mis detailid vajavad vahetust jne. Selle osa saate kätte ilma Tallinn-Tartu otsa tegematta, paluge lähetada e-postiga.

D) Viidates punktile A, siis reeglina on auto Platsistamise jada järgmine - > Klient jääb "võlgu" hooldusele, seejärel Kindlustusele (ja "parimal" juhul teeb väikse avarii), siis jääb võlgu Liisingule. Seejärel, eraisiku puhul, lubatakse tal veel ca 60p sellega sõita ja siis platsistatakse vara. Viimasest hooldusest (kliendil ju pole raha) on "ägedamatel" eksemplaridel kulunud hulka kilomeetreid, parimatel pärlitel 2a.

Isiklikult jalutaks kaugelt mööda igasugustest "tagastatud" varadest. On ka väär arvate / eeldada et Liising nõuab margi esinduse hooldust või et kasko tagab mingi korrasoleku.

T.

Ostuabi: Saab 9-3 Aero 2.8 turbo

Postitatud: T Jaan 31, 2012 11:41
Postitas iisak
Mis siin ikka heietada.
Küsi müüja käest VIN-kood.
Tikutaku foorumis on alati kellelgi avatud juurdepääs Carfaxile.
Pane sinna abipalve kirja ja ongi pilt selge.