1. leht 1-st

käigukasti mahavõtmine

Postitatud: K Nov 16, 2005 13:34
Postitas ivarpois
Juhtus siis selline asi, et tagurpidi sõites oli vaja korraks natuke rohkem pedaali vajutad. Vajutasin ja järsku "mürts ja pauk" ja rattad blokis. Siis võtsin tagurpidi käigu välja ja hakkasin esimest sisse panema, aga esimene ei lähe. Kõik teised läksid. Siis avastasin, et kui vaba peale jätta siis on tegelikult esimene käik sees. Kui mõni muu käik sisse panna siis kast vist poob end kinni ja hakkab siduri kärsakat välja ajama. Mõte tuli kast maha võtta ja mingi sell lubas mul siis vea kõrvaldada. Küsimus on siis selline, et kas kast tuleb ka ilma sidurikorpuseta välja või peab koos sidurimänguga maha kakkuma?

a ja peale tagumiste klotside vahetust on käsipidur kadunud. Tross ilusti tõmbab aga pidur ei võta. Milles asi?

Ilmateade lubab ilusaid lumiseid ilmu tahaks kah:drive::head:

käigukasti mahavõtmine

Postitatud: K Nov 16, 2005 14:28
Postitas epsum
http://www.quasimotors.com/clutch.htm -> mina sain kunagi selle abil siduri vahetatatud.

käigukasti mahavõtmine

Postitatud: K Nov 16, 2005 18:07
Postitas Trionic
Lased poolraami hingedelt pooleks ja võtad kasti maha koos sidurikojaga.sidur ise jääb hooratta külge.
Tagapiduritel klotse vahetades tuleb kolvid reguleerkruvi abil sisse keerata,eebleid ja jõudu ei tohi kasutada,kohe hävib kässarimehanism.Uued klotsid külge,siinid ja juhtpuksid erimääretega kokku ja siis sellest samast reguleerkruvist keerad klotsid vastu ketast.Ratast peab vaevu jõudma ringi ajada.Trossi ei tohi reguleerida,kui selleks just otsest vajadust ei ole.Kässarit trossist regullida ei saa.

käigukasti mahavõtmine

Postitatud: K Nov 16, 2005 23:01
Postitas ivarpois
vot krt mul jäid klotsid ketastest ikka nii kaugele, et ratas käis vabalt ringi. tavaline pidur pidurdas ratta kinni küll aga kässer ei toiminud üldse. Kas võib sellest liigsest klotside kaugusest samuti tingitud olla see, et kässar ei võta. Ja kui mehhanism peetis, kas siis peab kohe uue sadula välja vaatama?

hakkasin siis täna kasti maha võtma, aga tekkisid tõrked. Poolteljed ei tulnud käimarist välja ja see kuradi starteri ülemine kinnitus on ikka väga jamas kohas, hakka või sisselaset maha kruttima.

:wall: enam enne auto alla ei roni, kui asjakohased kommentaarid läbi loetud.
Tänud

käigukasti mahavõtmine

Postitatud: K Nov 16, 2005 23:09
Postitas Trionic
Kui tolmukatte vitsad lahti lased,tuleb pooltelje "tripoid" vabalt kojast välja.Ei mingit jõudu,ega aretamist.Starteri ülemine mutter pole ka mingi probleem-osta vastav võti(kontvõtmeks nimetatakse) ning saad mutri lahti.Saab ka par. ratta koopast liigendpikendustega edukalt.

Küsi alati,enne,kui veene lõikuma asud;)

käigukasti mahavõtmine

Postitatud: N Nov 17, 2005 8:31
Postitas ivarpois
Selge tänud täna siis peale tööd poest läbi , õige võti ja tagasi garaazi.