1. leht 1-st

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Veebr 07, 2012 13:53
Postitas tulepoiss
Tere.

SAAB 9-5 2003A 110KW 2,0t
Selline mure ja küsimus
Eile panin auto käima külmaga,mõni minut käis ilusti,pöörded langesid normi sinna 900 kanti umbes ja siis lõi põlema hüüumärgi ja mootoriõli tule ja mootorisse tuli klõbin sisse.
Sain ka veidi infot et siis asi puhta mäda.
Nüüd küsimus et kuna õli oli normis aga oleks tulnud üle vaadata karterituulutus mis tegemata jäi siis kui nüüd peaks olema tegemist mootori kap remondiga sooviks ligilähedastki infot mis see asi mulle maksma võib minna ja kes selle töö ette võtaks ja kui kaua selle teostamiseks aega kulub.

Ette tämades Margus järvamaalt

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Veebr 07, 2012 13:57
Postitas ivomets
karteri põhjas õlivõtusõel võiks nagu umbes olla.

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Veebr 07, 2012 14:00
Postitas tulepoiss
karteri põhjas õlivõtusõel võiks nagu umbes olla.

Selge,aga see klõbin,meenutab nagu vanasti žiguliil oli vahest

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Veebr 07, 2012 14:10
Postitas ivomets
ära igaks juhuks rohkem proovi ennem kui mõni tõeline spets asja üle vaatab; ehk annab niimoodi veel midagi päästa
võiks eemaldada karteripõhja ja sõela uurida.

kõva klõbin on väga paha.

ma arvan, et loe siit natuke 9-5 remoni teemasid ja saad aru, et see on tavaline selle masina puhul, et mootorid surevad. ja nende elustamine on paganama kallis.

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: L Dets 22, 2012 15:03
Postitas Myke
Plaanis teha ka õlivõtusõela puhastuse .Leidsin netist huvitava lehe kus joodetakse külge laiemate avadega sõel ning paigaldavad võimsa magneti metallijääkide korjamiseks.Väidetavasti koosneb enamus sodist süsinku /söe graanulitest .Seejärel läbivad graanulid õlipumba ning kogunevad õlifiltrisse.
Jutt loogiline aga kas keegi on seda praktikas proovinud?

link: http://www.saabservices.com/saab_engine_failure.html

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: L Dets 22, 2012 16:25
Postitas jupid
ei ole seal midagi loogilist. suurema võre tõttu imeb mootor ju õlikanalitesse rohkem sodi sisse. Ja magnetist pole mingit tolku, sest sellist metalli mootoris ringi ei hõlju, mis magneti külge hakkaks. Memde "ime-leiutiste" asemel puhasta sõel, paigalda toimiv karterituulutuse kit ning vaheta regulaarselt mootori õli. Korra aastas või 10000km tagant, siis ei tohiks küll seda sodi mootorisse tekkida.

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: L Dets 22, 2012 18:05
Postitas warum
varuosade foorum on mootori rikke tõttu väga umbes, ka minu saabi mootor langes ära, ei teagi kas üldse kui lagunema hakkab või sümtomid tekivad üldse saab ta korrda?mingi aeg peale remonti nagu töötab aga ikka on lõpp mingiaeg, tüüp viga.

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: L Dets 22, 2012 19:55
Postitas ivomets
ikka iga päev saab selle 9-5 mootoriga nalja, niipalju või õigemini vähe, kui mina nedndega kokku puutun. :)

just 2 nädalat tagasi sain jutulõnga heietada ühe mehega, kes enale äsja oli ostnud 9-5. väga uhke ja hea ja ilusa jne...
lobisesime natukene headest ja veadest...

nüüd 2 nädalat hiljem sain kõvasti naerda kui tyyp ütles, et 2 nädalat ta autoga sõita sai ja siis viskas õlitule põlema.

kuna tegemist autoasjatundjaga, siis kohe masin seisma ja töökotta ja kus selgus - õlivõtusõel ummitunud.
sellel värskel saabiomanikul jäi suur kahju kandmata tänu heale ettevalmistusele saab 9-5 murede koha pealt.
Igaljuhul palju muretuid kilomeetreid nüüd!

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: P Dets 23, 2012 2:49
Postitas kermo54
Las sõela avad jäävad ikka oma orginaalsuuruse juurde...korralikult puhastades ja õlivahetus-välpadest kinni pidades on mootorile nii kõige parem!!Kuid magneti mõte pole paha...halba ta ei tee miskit,ning vajadusel püüab miskit kinni.Kasutavad ju paljud autotootjad magneteid oma automaatkastides,ning seal on nad alatasa tugeva pa.akihi all,mis nad on suutnud kinni püüda.....

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: P Dets 23, 2012 5:13
Postitas Trionic
Mootoris pole magnetiga midagi teha,nagu eelpool mainiti. Võimalikud "treilaastud" ei magneetu.
Hõredam sõel on tegelikult kuritegu mootori vastu. Isegi oem võrgust läbipääsev sodi suudab õlipumba rikkuda, samuti red. klapi.

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: E Dets 24, 2012 13:39
Postitas Myke
Ehk siis teema mis hakkas silma et kui juba läheb karteripõhja lahtimonteerimiseks. Kas poleks mõtet teha või soetada nö põrandaluugiga variant.
näide lingis : http://www.dzlsabe.com/sitebuilder/imag ... 00x366.jpg

Üsna edev

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: E Dets 24, 2012 14:28
Postitas Cyber
Edev ehk jah, aga mis ta maksab? Mõni aasta tagasi ühel Saabiüritusel üks taanlane näitas ka sellist - ilusa ümmarguse luugiga jigati viisaka väljanägemisega. Aga kui hinda küsiti, siis ei olnud tal kahju ka 400€ küsida..:P :wall: Ausõna ma ei tea, mida ta tarbis...

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: E Dets 24, 2012 14:59
Postitas daags
no pole eriti raske seda p6hja ju alt ka niisama lahti kruvida. 400 € on ikka m6ttetu.

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Dets 25, 2012 10:02
Postitas warum
iseenesest hea variant, aga minu meelest tuleks karteri põni ka läbipesta, aga muidu hoiaks ikka kas või hermeetiku pealt kokku

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Dets 25, 2012 12:49
Postitas ivomets
vot see kallis asi näeb välja selline:



Pilt

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Dets 25, 2012 14:13
Postitas Executive
Ivometsa pildil olev asi on hästi tehtud :love: ja seda pole üldse odav toota.

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Dets 25, 2012 19:18
Postitas Myke
Kirurgid vaatavad enne lahtikoukimist sondiga ,hea klipp :

http://www.youtube.com/watch?v=PtQHtJt6lcA

ja ka teine õpetlik klipp ,võttes maha klapikambrikaane näed juba suures osas mis toimub sinu moto põhjas.

http://www.youtube.com/watch?v=D6FkFI3sel8

ning nii näeb välja isekeevitatud variant põhjast

http://i56.photobucket.com/albums/g177/ ... ero018.jpg

:headbang:

SAAB 9-5 MOOTOR

Postitatud: T Dets 25, 2012 20:24
Postitas kermo54
Kui turgu oleks,siis ju võiks isegi toota selliseid asju...aga arvan,et tavalisele saabiomanikule on suht raske sellist asja müüa...
Muidugi teenusena võiks pakkuda,et põhi alt ära,ilusti puhtaks,õlivahetus ja kena luuk sinna alla...