1. leht 1-st

9-5 läks lolliks

Postitatud: L Veebr 18, 2012 18:43
Postitas Skybound
Tere üle pika aja, Saabiga jälle selline mure, et ei saa liikuma. Süüte sisse keerates hakkavad erinevad tuled armatuuris vilkuma ja vasakult poolt (kuskilt kaitsmete lähedalt) tuleb ebaregulaarset tiksumist ja undamist. Turbo seier vehib edasi-tagasi samas taktis tiksumisega. Starterit andes käis ringi küll, aga auto ei käivitu. Kiire kõne targematele ja esimeseks pakuti nõrka akut, aga nüüd teise akuga proovitud ja sama mure. Unustasin rääkida ka, et alguses polnud süüte sissekeeramisel midagi viga ja auto käivitus 5 sekundiks - siis aga viskas tuled armatuuri, mootor suri välja ja hakkas see jama pihta. Mõni ecu surnd?

Keeruline on selgitada neid sümptomeid, tegin telefoniga video:

http://youtu.be/I4W7KZXQ-tU

9-5 läks lolliks

Postitatud: L Veebr 18, 2012 21:02
Postitas Trionic
Kadunud on mingi massi/plussi ühendus,või on see väga s...tt.

9-5 läks lolliks

Postitatud: L Veebr 18, 2012 22:46
Postitas foxer
Kontakt(id) ei ole oksüdeerunud? Proovi ka neid puhastada, isegi kui uus aku panna võib see kehva ühendust anda.

Endal autol tegi samamoodi, ühel hetkel oli auto täiesti tumm, kostus samamoodi tiksumist ja imelikul kombel läksid tuled põlema kuigi kõik muu oli vait.

9-5 läks lolliks

Postitatud: L Veebr 18, 2012 23:54
Postitas Skybound
Et siis ikkagi sisuliselt akutoitega seotud kamm? Mis oleks iseenesest positiivne, kui midagi väga kallist läbi pole. Iseasi, kas seda siin kohapeal parandada saab. Akuklemmid on küll heas konditsioonis, võibolla ülejäänule on on ülaltpoolt keeruline ligi pääseda. Homme üritan, aga pole kindel, et ma siin parklas selle ilma tööriistadeta üksi lahendada suudan.

Kas saaks sellisele probleemile midagi ajutist leiutada, et auto käima saaks, või aitab ainult pamper? Õnneks ma Tallinnas.

9-5 läks lolliks

Postitatud: P Veebr 19, 2012 11:54
Postitas Trionic
On juhtunud,et "kala" on peidus akukaabli ja selle klemmi vahelises pressühenduses.

9-5 läks lolliks

Postitatud: E Veebr 20, 2012 23:11
Postitas Skybound
Ja oligi viga massikaablis. Tänud saabiklubi pamprile küüdi eest ja Audacerile, kes leidis aja vea leidmiseks ja korda tegemiseks!

Väidetavalt oli kaabel vigastatud, ja seda termostaadi juurest, mis reedel VM-is välja vahetati. Liiga huvitav kokkusattumus? :freak: Käisin kohe peale Audaceri VM-ist läbi, kus onu leti taga pead kratsis ja läks taharuumi töömehelt selgitusi nõudma. Kes muidugi oma viga kategooriliselt eitas :P Eks mine tõesta tagantjärgi. Eriti kuna auto töötas VM-ist kätte saades 24h veatult. Tegelikult oleks pidanud auto laskma kohe VM-i tarida, äkki siis oleks omaks võetud - mina kui võhik ei osanud seda elektrikala termostaadi vahetusega seostada.

Üle 40 euri vasta tuult :drink: Pluss pamper. Aga kuna see tööraha läks poistele, kes paar korda ka aitähi eest autot putitanud, siis ma rohkem rusikatega ei vehi ja loeme juhtumi lõpetatuks. Äkki käis mu autos hoopis paha rott, kes kaablile augu sisse näris ;) Skybound over & out.