1. leht 1-st
M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 9:22
Postitas iisak
Ma ootaks nüüd siia CR poiste kommentaare

M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 10:04
Postitas Six
Vaadates nende kodukalt:
Saab 9-5 II 2.8 T V6
Tehaseandmed:
Võimsus: 220kW
Pöördemoment: 400Nm
Kubatuur: 2792cm3
ja kasutades Chipbox Pro-ga
Võimsus: 282kW + 28%
Pöördemoment: 512Nm + 28%
Ärge pange pahaks, aga lihtsa chiptuuninguga ilma rauda mudimata tundub see võimatu, rääkimata lubatud kütusesäästust (kuni 1,5 l / 100 km vähem).
Andresei võiks valgustada natuke chipboxi tööpõhimõtteid - kust kohast see müstiline võimsuse kasv võetakse?
Just magic?
Kodulehelt loeb ainult välja, et chipbox
Suudab kalkuleerida kuni 100000 korda sekundis. See on kindlasti väärt omadus.
Ootan samuti huviga CR meeste kommentaare.
M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 10:40
Postitas margusmaa
Vaatasin, et minu masinale pole neil midagi pakkuda aga samuti ootaks, mis CR mehed asjast arvavad.
M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 10:50
Postitas heikiw
M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 12:54
Postitas ErQ
Ma ei suuda leida kuidagi ettevõtte juriidilist kontakti :O ... või ma ei oska vaadata...
M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 12:57
Postitas Andrus99
Väga huvitav, kuhu kohta selline jubin auto el. süsteemis ühendatakse. Reklaami järgi plug&play...?
Ja mida see garantii tähendab?
Kas garanteeritakse kirjade järgi lubatud võimsuse ja väände kasv %-des?
Et kui viin auto dünosse ja mõõdan ilma ning koos chip-iga ja kui lubatud numbrid välja ei joonistu, mis siis...?
M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 13:28
Postitas sebastian
Prooviks siis lahti mõtestada, mida see box teha võiks..
Turbomootoril ei ole palju võimalusi, et turborõhku elektrooniliselt tõsta.
Kui autol olemas APC (BPC), saab mängida sellega. Õigemini siis BPC klappi juhtivate pingeimpulssidega.
Mis teha aga autoga, millel BPC puudub? SAABi näitena siis enamus vanemaid
low pressure turbo masinad.
Lahendus on ainult üks - tuleb modifitseerida MAP sensorist tulevat pinget.
(vanemad tegijad kindlasti mäletavad
fuelcut defenderit, mis sisuliselt kah "valetas" rõhu teiseks).
See jublakas on õnneks kõigil turboautodel olemas, ilma lihtsalt ei saaks.
Kes veel ei tea, siis MAP sensor on andur mis mõõdab rõhu sisselaskekollektoris ja sellele vastavalt reguleerib ECU-s küttesegu, süüte jne õigeks.
Nüüd - väikestel turborõhkudel on kõik justkui okei. ECU-le valetatakse rõhk kollektoris väiksemaks, kui tegelikult on. Midagi hullu ei juhtu ja võib isegi kütusekulu ökonoomiat saavutada. Tõsi, adaptsiooni võimaldav ECU (Saabidel näiteks) näeb juba Lambda sensorist, et miski on mäda ja krutib segu "tagasi" õigeks. Seda nimetatakse ka
closed loop süsteemiks.
Suurtel rõhkudel aga asi muutub. "Closed loop" läheb üle "open loop"-ks. Lambdat enam ei arvestata. Kui näiteks 1,3bar ülerõhuga ECU soovib, et segu tuleks muuta rikkamaks (näiteks ca AFR12), samas MAP sensor väidab rõhuks hoopis 1bar? Järeldus - ei muutugi midagi rikkamaks ja mootor töötab ohtlikult lahja seguga edasi.
See siis variant mida kasutatakse. Kas ka Chipbox, ei tea.
Kui nüüd antud seade "sööb" ECU-väliselt vajalikke andurite andmeid, juhib ise MAP sensorit ja omab väljundeid süütele (DI kasett...) ning pihustitele (pikendab pihustamiseks vajalikke pingeimpulsse vastavalt rõhule), siis jah. Kõik on võimalik.
Sel juhul paneb imestama, kuidas suudab see "universaalne" seade niivõrd erinevate mootorijuhtimistega hakkama saada. Kas see sisuliselt asendaks ka Trionic-t?
edit: Chipbox pakutakse nagu näha enamasti diislitele. Minu eelnev jutt käis SAABi bensumootorite kohta. Diisli hingeelu on natuke võõras...
M: Chipboxid
Postitatud: K Veebr 22, 2012 22:45
Postitas erki
Ma ei suuda leida kuidagi ettevõtte juriidilist kontakti :O ... või ma ei oska vaadata...
Vot see on alles huvitav tulemus
Kodulehe Registreerija andmed:
Nimi: Lenno Õunapuu
E-posti aadress:
lenno.ounapuu@hotmail.com
Registreerimise aeg: 22.06.2011 12:58:30
Registripidaja: virtuaal
Halduskontakti andmed:
Nimi: Lenno Õunapuu
E-posti aadress:
lenno.ounapuu@hotmail.com
Registreerimise aeg: 22.06.2011 12:58:30
Registripidaja: virtuaal
Ja mida kõike küll google ka meeles ei pea

Chipbox.ee
chipbox.ee/paigaldamine/ - Cached
Further technical features can be found in our technical part. .
Chipbox OÜ
E-mail:
info@chipbox.ee
Aadress: Kadaka 7, Tallinn.
Äriregister kahjuks ei teadnud sellisest ettevõttest halligi

M: Chipboxid
Postitatud: N Veebr 23, 2012 22:32
Postitas Andresei
Tervitus!
Väga kena, et teema on leidnud esimese päevaga nii palju vastukaja. Kuigi natuke kurb, et asja tundmata kukutakse kohe maha tegema.
Kellele ei meeldi, ei pea seda lugema ning veel vähem ka midagi tellima.
Teemasse nii palju, et chipiga hakkab turbo madalamalt tööle, mistõttu on autol kohe kohaltvõttes rohkem jõudu ning väänet. Ka kütusekulu vahe on sellest tingitud.
Ning viimase kommenteerija poolt oleks kena need isikuandmed siit ilusti maha võtta. Kuna me kellegilt ettemaksu ei küsi, siis leiame, et meie isikuandmed ei ole siin levitamiseks ega kellegile uurimiseks.
M: Chipboxid
Postitatud: N Veebr 23, 2012 23:06
Postitas qdwin
Asi kisub jälle huumorinurgaks. Turbo hakkab madalamat tööle? Et eirame füüsikaseadusi?
M: Chipboxid
Postitatud: R Veebr 24, 2012 0:00
Postitas sebastian
Võiks tegelikult kirjas olla, et tuunime ainult diisel-Saabe, bensumootoreid mitte. Dünograafikud näitavad, et väändemomenti tõstetakse. Kokkuvõttes võib see tõesti kütusekulule mõjuda. Kuhupoole, eks see oleneb gaasijalast nagu ikka.
"Madalamalt" ei hakka seal küll miski tööle, väändemomendi tõus on järsem.
M: Chipboxid
Postitatud: R Veebr 24, 2012 0:58
Postitas triibutu
Tahaks ikka asja tundma õppida, palun selgita nüüd kuidagimoodi ära, mismoodi see chip ühe metallikolaka (turbiini/kompressori) kiiremini pöördesse ajab, kui väljalaskes olevad gaasid seda suudaksid?

Ja need "isikuandmed" on täiesti avalik inff...
M: Chipboxid
Postitatud: R Veebr 24, 2012 1:15
Postitas Andresei
Avalik või mitte, aga tema ei puutu siia hetkel kuidagi kohe mitte!
Foorumi reeglites nr 3, ütleb et teemasse mitte tuua sisse sellega seondumatut!
M: Chipboxid
Postitatud: R Veebr 24, 2012 1:38
Postitas saabSS
Äri eesmärgiga kodulehel peab olema kõik firma rekvisiidid, seadusest tulenevalt. Antud lehelt ma siiski ei leidnud OÜ/FIE/UÜ vms kohta midagi. Reg. numbrit pole ka kuskil. Kui teete seda oma pesulaga, miks mitte siis seda sinna panna?
Ja kui selline väike jubin teeb masina ökomaks ja paremini liikuvamaks, siis miks seda pole teinud juba autotootja ise? Kuskilt tuleb see mingi muu arvelt.
M: Chipboxid
Postitatud: L Veebr 25, 2012 1:57
Postitas erki
Tervitus!
Väga kena, et teema on leidnud esimese päevaga nii palju vastukaja. Kuigi natuke kurb, et asja tundmata kukutakse kohe maha tegema.
Kellele ei meeldi, ei pea seda lugema ning veel vähem ka midagi tellima.
Teemasse nii palju, et chipiga hakkab turbo madalamalt tööle, mistõttu on autol kohe kohaltvõttes rohkem jõudu ning väänet. Ka kütusekulu vahe on sellest tingitud.
Ning viimase kommenteerija poolt oleks kena need isikuandmed siit ilusti maha võtta. Kuna me kellegilt ettemaksu ei küsi, siis leiame, et meie isikuandmed ei ole siin levitamiseks ega kellegile uurimiseks.
Kallis Andresei!
See et sa ettemaksu ei võta siin, kus veel keegi midagi ostnud pole ei ole küll mingi vabandus selliseks hämaks.
Need andmed, mis ma kopeerisin siia on avalik informatsioon, avalikest registritest. Esiteks tee oma kontaktid selliseks, et oleks aru ka saada, kes müüb ja garantii annab.
Lugupidamisega,
erki
ps. ja kui jäi ikka kipitama, leiad mu telefoni ilma suurema vaevata
M: Chipboxid
Postitatud: L Veebr 25, 2012 10:42
Postitas Factor
Ärge siis nüüd Andresei poissi päris maasisse ka trampige....

Mulle tundub, et Andresei ise ei tea nö. chippimisest ja selle tööpõhimõttetest midagi. Jääb mulje, et ta ise on vast lihtsalt nö. seda "turbo madalamalt tööle" juttu uskuma jäänud ja leidnud veel selle kõigega äri teha.
Arvan, et eks paljudega see võibolla ka täitsa õnnestub, kuid Saabifoorumis on meil ÕNNEKS omad "ajukirurgid" CR poiste näol, kes sellisel jamal õnneks südnida ei lase.
Tsitaat Andresei: Avalik või mitte, aga tema ei puutu siia hetkel kuidagi kohe mitte!
Foorumi reeglites nr 3, ütleb et teemasse mitte tuua sisse sellega seondumatut!
Mis puutub avalikesse kontaktidesse, siis neil on siin ikka OTSENE seos, kui SINU ettevõtte neid müüb!