1. leht 1-st

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 14:34
Postitas martvl
Nii mure siis järgmine,et läheb tööle ainult kui Gaas põhja vajutada,ja siis käib nagu 2 silindriga või väga vaevaliselt.
kellegil ehk mingeid ideid milles jama on ?
lisaõhk ? palju või vähe kütust ?
annab seda karburaatorit ise ka lahti võtta ?
midagi puhastada või vaadata seal ?

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 14:38
Postitas ivomets
vaata küünalde süütejärjekord üle

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 14:46
Postitas Cyber
Lisaks küünlad ja küünlajuhtmed ka. Jagaja kaane alune. Kas bensiini tuleb üldse peale? Või imeb mootor selle tilga puhtalt tahtejõuga paagist välja?

Teine asi. Mille tulemusena taoline käitumine tekkis? Kas tegu on seisnud auto elustamisega või tehti migeid töid eelnevalt ja pärast seda enam ei toimita mootor ? See aitaks kindlasti nõuandjatel teooriaid arendada..:)

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 15:02
Postitas saabu
Karburaatori membraan katki,vähe õli karburaatoris?Must kork karpa peal lahti keerata ja õli tase kontrollida,kui see normis,siis neli kruvikarpa peal lahti ja kontrollida membraani seisund.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 15:02
Postitas martvl
küünad ostsin uued,küünlajuhtmed tunduvad ka korras olema,kütet pump lööb ülesse,jagaja kaane alla piilunud pole,tegu siis seisnud auto elustamisega !

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 15:35
Postitas Thor
Mis karpa ? 85kW mootor ?

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 15:41
Postitas martvl
no meenutab jubedalt karpat,pihusteid ka silmajärgi tuvastanud ei ole,kuna saabidega varem kokkupuudet pole olnud,siis eeldan,et tegu on karburaatoriga !:freak:
passis kirjas 85kw,vb kellegi poolt mootor millegi muu vastu vahetatud ?

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 15:42
Postitas martvl

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 15:50
Postitas Andrus99
Küünlajuhtmed ja jagaja kaas tasuks igaks petteks ikka uued panna.
Nende vigu on silma järgi raske/sageli võimatu kindlaks teha.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 15:53
Postitas martvl
kakkusin jagaja kaane maha,seal see söepulk vms ka pold selle vedru oli ära kärsanud,seega tellin selle uue ja vaatab siis edasi mis teeb !

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 16:15
Postitas KT100
Tooreklapp tõmba ka käivitamisel peale.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 09, 2012 16:34
Postitas martvl
peale tuleb ilusti,maha ei taha minna,käib raskelt :freak:

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: P Mär 11, 2012 16:27
Postitas martvl
nii uus jagajakaan sai soetatud,karpa sai maha võetud,kütus karpas oli8 mingi eriti lahja ja vana,pm see kumm mis karpas on,liigutab mingit silindrid see on omadega läbi,on kuskilt lootust saada ültse karburaatori remondi komplekti ?

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: P Mär 11, 2012 17:43
Postitas ivomets
uuri saabianti käest; tal ehk on.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: P Mär 11, 2012 17:44
Postitas KT100
Mul on tutikas see kummimembraan olemas.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: K Mär 21, 2012 15:49
Postitas martvl
Suured tänud KT100le uue kummi eest,kuid kas peaks ehk seda kummi kuidagi töötlema,et ta niipea uuesti ära ei kuluks ?
kui palju õli sinna karpasse minema peab,ja mis õli sinna käib?
ennist oli see täitsa tühi seest,sellepärast pole õrna aimugi mis seal käima peaks.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: K Mär 21, 2012 16:04
Postitas Trionic
Paned parjalt,et kolb sisse surudes õli väga välja ei pressiks.Sobib sinna igasugune ATF tüüpi õli.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: N Mär 22, 2012 14:04
Postitas martvl
selge tänud, sai uus kumm peale,õli normi,kuid ei lubanud ka,siis aga hakkasin uute küünalde töökindluses kahtlema,sai siis uued veneküünlad peale,paremaid võtta pold hetkel,nii kui võtit näitasin käis !:)
seega tutikad küünlad olid kõik praagid :wall:

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: N Mär 22, 2012 14:53
Postitas ivomets
küünaldest kannatab üleujutamist vaid NGK; muu ei kõlba.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: N Mär 22, 2012 14:55
Postitas Cyber
Jah, kui need enne ikka ära leotati, siis ilmselt ei saanudki midagi sul seal toimuda. Aga ilmselt peale nende "uute" puhtakspõletamist saad sa neid veel kasutada.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: N Mär 22, 2012 15:13
Postitas saabu
Kas olid ka BERU küünlad?

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: N Mär 22, 2012 16:41
Postitas martvl
need uued küünlad mis ei toiminud olid NGK :freak:
sai garaasi puhtaks põletatud,peale keeratud ja üks kiirem ring tehtud, käib puhtamalt ,tagasi tulles kadus tühikäik ära ja lõppus ei läinud enam ültse käima,kütuse näidikut ei usalda ka,eks peab ära tankima ja vaatab mis siis teeb.

Mure 900 2.0 81 kw mootoriga

Postitatud: R Mär 30, 2012 10:17
Postitas Tundrahunt
mis tüüpi katkesti-jagaja sul on, kui puht mehhaaniline siis vaheta kondekas samuti ära, kui see üldse eksisteerib ...

karpadel on olemas veel temp-kompensaator kanalid, mis avanevad (peaks avanema,bi-metallanduriga) ca 20 celsiuse juures. võibolla on need kogu aeg lahti ja lisaõhku pääseb sisselaskekanali
kui tooreklapp ei sulgu (ebatihe), siis muidugi loputab igas positsioonis
kas ujukikambri klapp ikka sulgub, ...kui ei sulgu täitsa, siis tühikäigul uputab ja massin sureb välja, kuid suurtel tuuridel ja sooja mootoriga jõuab ära põletada .
mõnedel karpadel (Zenith) on olemas veel üks rõhkude võrdsustamise klapp , mida saab kruvida ja mille membraan, kui on kati, laseb lisaõhku sisselaske kanali. lisaks on ka peenregulatsiooni "kruvi" (aga mitte see kruvi, mis nõela asendit kolvi suhtes reguleerib) kuid selle vead mõjutavad kütusekulu nii-öelda grammides, kui et liitrites 100km kohta :)
kui klapikambri tuulutuse voolik (see peenike), mis suundub sisselaskekollektorisse on saastast umbes, siis samuti plödiseb tühikäigul