1. leht 2-st
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: K Mär 28, 2012 17:37
Postitas Scorps
Tean, et siin kütustest ennegi räägitud, aga küsiksin konkreetselt. Millised on Saabimeeste kogemused, kumma tanklaketi diisliküte ikkagi parem on? Oskab keegi oma kogemustest öelda? Mõlemad lisavad kütusesse miskit oma lisandit (
Fortis vs
CS3) ning mõlemast saab mõnusasti võrreldes näiteks Nestega hinnast alla ka (vastavalt Extra kuld ja Partnerkaart), kumba kvaliteedi poolest eelistada?
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: K Mär 28, 2012 18:24
Postitas Artsu
Vahet pole. Ise tangin Alexelas kuna Statoili kaarti vastava tasemega pole.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: K Mär 28, 2012 20:18
Postitas Trionic
Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: K Mär 28, 2012 23:18
Postitas Tartz87
Ega erilist vahet küll pole jahh aga Premiumi tanklatest ega ketist mina enam naftat ei võta neil on küll mingi solk. Aga Neste ja Statoiliga pole mingit probleemi.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 10:25
Postitas epsum
Saabil polnud käitumises vahet, aga -25 ja statoili kütus Volvo läks käima, järgmine paagitäis ja -25 ja Alexela kütus ja Volvo ei läinud käima. Kulus pole vahet täheldanud.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 11:49
Postitas D116
Statoilis - tihti lühikene liiter.
Ja need lisandid ongi kõige oluline.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 19:08
Postitas juss1977
Statoil kindlasti! Alexelal pole ka viga (minu teada ei tule see kütus NESTE paagist ja Venemaalt ,aga selle üle võibki vaidlema jääda:) Neste kütusega sõitsin eelmine aasta (diisel) ja auto hakkas imelikult jõnxutama 2000pr juures ,nagu puterdas peale andmisega. Kahtlustasin juba pumba errorit aga nii kui Statoili hakkasin sisse kallama pole kordagi mingit jama olnud! Taxojuhid ka soovitavad. Kütuse hind ei tule üldse kallim kui teha Statoil deebet või krediitkaart. 2,3 senti saab liitrist alla ja kütusekulu on ca 0,5-1L/100km väixem. Kui kokku arvutada ,siis tuleb isegi soodsam kui ala Neste vms. Rääkimata sellest ,et mootorit remondid ka vähem. Mina lisan veel 2 takt õli ka tsipa juurde kui tangin. Talvine kütus ei määri muidu. Head proovimist!
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 20:16
Postitas Artsu
Kuidas sa juss seda 0,5-1L väiksemat kütusekulu mõõdad? Pehmelt öeldes skeptiline olen

Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 20:36
Postitas Trionic
Sama jutt määrimise kohta:freak: .
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 21:36
Postitas qdwin
Mina lisan veel 2 takt õli ka tsipa juurde kui tangin.
Seletage mulle, traktorikütuse võhikule ära, miks on neid kes keelavad autodes 2taktilise õli kasutamist? Mingi hetk jäi mulle sellise nõudega näiteks Kia ette. Või ma eksin ja mu info on vananenud?
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 22:13
Postitas ErQ
Kuigi vihkan seda Statoili nende pagana kabanosside pärast ja vihastan iga kord kui seal järjekorras oma naftaliitrite eest maksmist ootan, siis ei ole kavaski tanklat vahetada. Eeskõneleja kogemus tõrkuvast autost Nestega on mul olemas bensiiniauto näol. See oli küll aastaid tagasi, kuid mälestus ei lase enam sinna tankima. Elu viis mind aasta tagasi kokku härraga kes selle kabanossi teema Statoili sisse viis ja peale seda kui olin end mitme värvika lausega tema otsas rahuldanud, meenutan seda iga kord kui järjekorras seisan ja isegi mõtet ei tule mujal tankida

Mõni aasta tagasi tankisin olude sunnil (ei julgenud enam kaugemale minna) Juhkentali Nestes ja mingi rumal softi error külmutas terveks nädalavahtuseks kogu pangaarve (jäi vist vabastusraport peale reserveerimist tulemata). Võtsin asja väga rahulikult ja kuna parim sõber on vandeadvokaat, siis vormistasime kohe esmaspäeval laenule viitava intressinõudega kirja mille peale hakkas imesid juhtuma

Statoilis tangin järjest juba mitut autot ja hetkel oman naftapressist Volvot ning isegi üle -30 temperatuuriga ei ole käivitamine mitte mingil moel erinev vastuvõetavamatest temperatuuridest. Samas kui ühe Eesti kütusefirma lojaalne klient (minu kolleeg) sõitis mitmel päeval talvel tööle taksoga.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 23:24
Postitas napoleon
Arvan jätkuvalt, et auto käivitumine(ja muu tehniline seisukord) on eelkõige autoomaniku hoolsuse küsimus. Minu Saab(V6 bensiiniga) on käivitunud iga ilmaga. Teine liikur ehk Opeli massuudipress on samuti käivitunud iga kord kui seda käivitada olen üritanud(loe: -15 käivitub veel vabalt, -20 juures ei üritagi käivitada vaid sõidan Saabiga, kuna ahjuta diisel ei lähe piisavalt soojaks). Mõnel jälle ei lähe ka uuemad autod olenemata kasutatavast kütusest käima.
Et postiitus ka pisut teemasse oleks, siis mõlemat autot olen viimase aasta jooksul eranditult Statoilis tankinud.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: N Mär 29, 2012 23:30
Postitas mart284
tööandja raha ja kuludega tangin statolils, isklikud liikurid täidan Kroonigu tanklas, nii Saab kui Durango pole kordagi selle peale jonninud:)
Samas, paar kolm liitrit saan säästu, kui vähem paremat jalga kasutan:) ja linnas kulub ikka soliidsed 17 sajale kahjuks...
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 0:24
Postitas Executive
Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.
Seaduse järgi peab müügikohas kaupmees tagama kliendi nõudmisel sertifikaadi, kus on määratud selle partii näitajad, päritolumaa ja koht

Igas Statoilis on need paberid olemas

Kuid kuna Eestis neid pabereid keegi eriti ei nõua, siis teised tanklaketid hoiavad neid peakontoris või vähemalt räägivad nii.
Mis puudutab aga 98-t bensiini, siis on päris mõnus vaadata, kas osta sellest või teisest tanklast. Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal. Ja samas ainult üks kord nägin, et RON 98 oli mitte norrast toodud

Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 8:49
Postitas NO FEAR
Pole kordagi statoilis tankinud ja ei ole mingeid probleeme olnud. Auto peab lihtsalt korras olema. Aku, eelsüüted jms.
Mul lihtsalt ei meeldi sööklast kütust osta. Kuigi jah, paljud tanklad on läinud sama teed.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 11:59
Postitas Scorps
Kui kabanossijärjekorrad ei meeldi, siis enamikes Statoilides on ju ka automaadiga pumbad. Kuna maksan niikuinii kaardiga, siis väga mugav minu meelest. Ei teki ka kiusatust raha raisata
Kuidas aga Alexelasse suhtuda? Kas keegi sealt ka tankinud on?
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 12:20
Postitas Rass
Mina olen viimasel ajal tankinud Alexelast ja pole midagi halba öelda. Viimasel ajal sooduskaardiga (kas Alexela või Partnerkaart) ka turu parim hind olnud... vähemasti Haabersti kandis.
Parim näide oli eelmisest nädalavahetusest. Ehitajate tee Alexelast sain liitri kätte 1,344 eest, samal ajal, kui Statoili letihind oli 1.426 või 1.429... najh paagitäie pealt muidugi õnnetu 5 euri aga...
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 12:20
Postitas anthillse
Aga sõber mul väga pikaajaline Alexela diisli klient olnud ja ta on väga rahul. Ennem oli BMW 7 diisel ja nüüd kohe uus Kia Sportage diisel tulemas ja probleeme pole esinenud kütuse pärast.
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 12:58
Postitas Ainar
Mina olen pea 8 aastat puhtalt Alexelat (Uno X) kasutanud. Pole probleemi olnud ei diisli ega bensiiniga. Bensiin on olnud ainult 98 nii turbokal, kui vabalthingaval.
Terv, Ainar
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 14:39
Postitas saabSS
Kellele ema, kellele tütar. Tillist saad tõmmatud mõlemaga.

Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 16:30
Postitas D116
Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.
Seaduse järgi peab müügikohas kaupmees tagama kliendi nõudmisel sertifikaadi, kus on määratud selle partii näitajad, päritolumaa ja koht

Igas Statoilis on need paberid olemas

Kuid kuna Eestis neid pabereid keegi eriti ei nõua, siis teised tanklaketid hoiavad neid peakontoris või vähemalt räägivad nii.
Mis puudutab aga 98-t bensiini, siis on päris mõnus vaadata, kas osta sellest või teisest tanklast. Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal. Ja samas ainult üks kord nägin, et RON 98 oli mitte norrast toodud
Hr. Executive millega ja kuida sa MON/RON mõõtsid kohapeal

"Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, , mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal."
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 19:23
Postitas juss1977
Kuidas sa juss seda 0,5-1L väiksemat kütusekulu mõõdad? Pehmelt öeldes skeptiline olen

Ega täpselt öelnudki. Meetod tavaline ``paak täis ja 100km``.
Lisada tahan ,et lasin üle vaadata EGR süsteemi ja praktiliselt puhas. Minu jutt pole kellelegi peale määrimisex:)
Nael kummi!:headbang:
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 19:33
Postitas juss1977
Sama jutt määrimise kohta:freak: .
Ma arvan ,et Sina kui Saabi tehnik ,peaxid seda tedma ,et talvisel kyttel kogu määriv ollus välja tiritud. Parafiinid asjad maas. Need ongi mis määrivad. Ei hakka ma siinkohal ,rumal nagu olen autodes , teemat edasi aretama. Räägin seda mida rääkinud taxojuhid kes MB disladega sadu tuhandeid maha sõitnud. Ju teavad;)
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 21:10
Postitas napoleon
Kas see mitte niipidi ei peaks olema, et neljataktilisel on määrimiseks mootoris õli ehk kütuse määrivad omadused ei ole määrava tähtusega?
Statoil vs Alexela diislikütus?
Postitatud: R Mär 30, 2012 22:57
Postitas juss1977
Kas see mitte niipidi ei peaks olema, et neljataktilisel on määrimiseks mootoris õli ehk kütuse määrivad omadused ei ole määrava tähtusega?
Pumpa ja turbot peax ikka kütus määrima:) Diislist räägime ikka ,ex? Talvine diisel on aga määrivatest komponentidest puhas. Kui suurem huvi asja vastu ,siis netis on selle teemalisi lugusid palju. Mina tuginen professionaalsete taksojuhtide soovitustele kellel diisliga aastakümneid kokkupuude olnud. Eriti kapriissed on just uuemad diiselmootorid. Vanad võivad ka toiduõliga liikuda:D
Nael kummi!