1. leht 1-st

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: R Mär 30, 2012 20:46
Postitas t.l.moosekant
Tervist! Siis sellin mure ,et 2,2 diisel külmalt ja sooja kuiva ilmaga käivitub matsult aga kui õues on niiske ja vihmane siis võib kruvida seni kuni aku tühi.

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: L Mär 31, 2012 12:56
Postitas Trionic
Arvuti sappa ja siis oleks ehk juba targem.Kuna tegu D`ga,siis ilmselt mingi elektriühendus.

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: E Apr 02, 2012 9:07
Postitas Rauno
Minu 2.2 TID käivitub niiske ilmaga ja 0 kraadi ringis samuti kehvemini, aga vähemalt kolmandast-neljadnast pöördest läheb ikka käima.

Kui saad vea teada ole hea ja avalda see ka siin.

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: E Apr 09, 2012 22:32
Postitas t.l.moosekant
Nii siis, käivitamis probleemi diagnostika ei näidanud.Kõike muud aga see masin oleks pidanud käivituma.Aga eks-näis võtame teekonna Peterbuti mnt-eele......

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: T Apr 10, 2012 10:17
Postitas napoleon
Kes või mis seal Peterburi maanteel siis on? Minu teada seal ühtegi Saabiremontijat ei ole, Kuusakoski jääb küll sinna kanti, aga vaevalt sa sinna tahad minna:D

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: K Apr 11, 2012 21:19
Postitas t.l.moosekant
Jah selles on sul õigus Kuusakoski pakutav hind jääb madalaks.Aga soovitati Jassi autotuba , aga eks-näis

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: N Apr 12, 2012 8:45
Postitas Trionic
Kes või mis seal Peterburi maanteel siis on? Minu teada seal ühtegi Saabiremontijat ei ole, Kuusakoski jääb küll sinna kanti, aga vaevalt sa sinna tahad minna:D

Saabiparandajaks olemine ei puutu asjasse,kui tegu on õlipõletajaga. Peterburi teel asub nimelt Jüri Dikker(Jassi autotuba),keda võib õigustatult pidada diislijumalaks.

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: N Apr 12, 2012 8:56
Postitas Trionic
Jah selles on sul õigus Kuusakoski pakutav hind jääb madalaks.Aga soovitati Jassi autotuba , aga eks-näis

Mis puudutab su masina "viga",siis minu arvates ei puutu asi üleüldse niiskusesse,vaid 2,2 mootorijuhtimise debiilsesse eripärasse,mistõttu küünlad ei rakendu enne u. -5 külmakraadi ja seetõttu jääb selline "tühi auk" käivitamisel, -5 - +5 kraadi vahemikus,kus see mootor ei taha käima minna.Natuke parandab olukorda ketimärkide paika reguleerimine ja kütuse tagasivoolu trassi "tihendamine".

Täielikult saab hädast lahti,kui aretada küünalde ahelasse taimeriga lisatoitesüsteem.

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: E Apr 30, 2012 20:02
Postitas t.l.moosekant
Jah vaakumvoolikud ja plastik jubinad enamusest vahetati ning asi muutus ladusamaks.Nagu eelnevalt mainitud pakuti ka seda varjanti,et annab hetkeks küünaldesse särtsu.Aga moment toimib.

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: N Juun 14, 2012 9:12
Postitas rehvitest
Kas 2,2 diisliga üldiselt võib rahule jääda?

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: N Juun 14, 2012 10:22
Postitas Rauno
Kas 2,2 diisliga üldiselt võib rahule jääda?

Jah.

2,2 diisel käivitub kehvalt niiske ilmaga

Postitatud: P Aug 26, 2012 14:43
Postitas t.l.moosekant
Nagu eelnevalt mainisin siis vaakumvoolikute vahetamine tegi asja lihtsamaks.Aga ikkagi jäi mul väheke kripeldama, sõitsin ja seedisin rahulikut seda asja.Ja olles vabas looduses :eureka: ,ning seatsin kohe sammud auto poole uudistama kus asub starter.Taaskord mitte hea koha peal,et seatsin sammud jälle jassi juurde.Ja tuli välja et kunagi on starterit vahetatud , juhtmed kehvalt ühendatud ja paratamatult niiske (märja)ilmaga lihtsalt vool kadus.Tegi muidugi ka tõmbereleele piisavalt kahju, et see tuli välja vahetada.
Ja kui ma ei eksi siis arvuti seda ei näidanud.