1. leht 2-st
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 12, 2012 22:10
Postitas meifa
Tere kõigile.
Siit tuleb minu esimene postitus siia foorumisse.
Ja alustan seda kohe oma KÕIGE ESIMESEST autost Lugejate Autode alla teema tegemisega.
Tegu puhtatõulise Griffiniga(Iisak ütles).
2000a mudel, toodud eelmisel kolmapäeval Šveitsist.
Peal on kõik lisad k.a. katuseluuk.
Ls. 200400km.
Värv peaks olema Diplomatic Blue.
Beez nahksisu ja kahevärviline armatuur.
Autovalikul sai otsustavaks kodus ringilendav ja kõikidele ravimeetoditele immuunne Saabipisik(kohati vastik aga samas üsnagi meeldiv nakkus), lisaks "tuttav perearst":eureka:
Hetkel ei oskagi midagi rohkem kirjutada,tehnilise poole pealt võtab sõna meespool.
Autoga olen väga rahul, vaja veidi veel "sättida,et hea saaks" ja siis vaatame, mis edasi SAAB:thumb:
Mõned tänaõhtused klõpsud:

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 12, 2012 22:23
Postitas iisak
Ma lisan siis ka paar rida.
Esimese auto valikus olid ka Volvo S80, BMW 750(740) ja mõned imelikud "isendid" veel.
Sai siit ja sealt vaadatud, veidi uuritud aga õnneks tuli mõistus koju.
Kindlasti oli oma roll ka "oskusteabel" ja varuosariiulitel kõrvaltoas:eureka:
Mis siis tehtud:
Täielik TH alustuseks-uued mahlad, filtrid, küünlad, voolikud jne.
Sillapukse peoga.
Kliimaahi remonditud.
Uus SID.
Uus stereokeskus.
Uus küljepeegel(mille üks Volvovärd täna Tartu maantee silla all taas tagurpidi sõitis

)
100 pisipudinat.
Poleerimine ja salongi keemiline nahahooldusega MobileSpas.
Teha:
Rihmavahetus(homme töösse)
Veepump(rihmaga koos)
Mootoripadi tagumine(laual ootamas juba)
Amordipadjad, tugilaagrid(laupäeval)
Klapisääretihendid
Õliradikas(ennetavalt)
Turbo(ennetavalt)
Veel tuhat asja(ennetavalt)
Mitte,et mul ropult vaba aega oleks või midagi taolist aga... TULEB TEHA

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 12, 2012 22:55
Postitas Jupats
Sellisega on tütarlapsel täitsa tore ju ringi uriseda. Hirmus läikima on see ollus aetud. Isegi arvuti taga peegeldus pimestab...

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 12, 2012 23:05
Postitas iisak
Hirmus läikima on see ollus aetud.
Parimale kõlbab vaid PARIM

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 12, 2012 23:36
Postitas Homersimpson
Ma lisan siis ka paar rida.
Mis siis tehtud:
100 pisipudinat.
Teha:
Veel tuhat asja(ennetavalt)
Õnnitlused ja ...
no .. loodame siit ikka täielikku ajalugu ...
See 1100 asja võib ka Excelis olla ....

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 12, 2012 23:46
Postitas Ainar
Head madallendu ka minu poolt. Ja mis põhiline, et Griffin. Tere tulemast klubisse.

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: R Apr 13, 2012 9:53
Postitas cilpkonn
Kihvt

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: R Apr 13, 2012 10:34
Postitas Ets
ma tean omast kogemusest, kui hästi sobivad kokku kena preili ja V6 mootor! Eriti tore on see, kui preili ka natuke vajutada julgeb... Edu

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: R Apr 13, 2012 10:36
Postitas iisak
Enne teeme kõik asjad korda küll siis ka "vajutamise" selgeks õpetame:eureka:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: R Apr 13, 2012 13:16
Postitas iisak
Täna tehtud:
Mootoripadi(tagumine) pooleks
Üks Di-kassett andis otsad.
Kui ülejäänud viies silindris oli Knocke 70-120 siis 6. oli 7889
Uued kojamehed ka

:

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: L Apr 14, 2012 12:32
Postitas Silver_M
Ilus masin, näeb selline välja et oleks alles äsja tehasest välja tulnud.
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: L Apr 14, 2012 12:56
Postitas iisak
Ilus masin, näeb selline välja et oleks alles äsja tehasest välja tulnud.
Täiuslikkusest(minu mõistes) on asi veel parsekite kaugusel aga töö selle nimel käib:thumb:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Apr 16, 2012 15:18
Postitas iisak
Hammasrihma vahetus käsil:head:

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 19, 2012 17:06
Postitas iisak
No ei saa ikka heaks:wall:
2 päeva on auto pamprit vajanud-üleeile VM ees ja eile Roccas

Vea põhjus oli enam kui proosaline:

Neutral Position Swicth oli saba andnud.
Lammutamise käigus ilmnes veel üks "rike":

Kastipadi oli molekulideks...
Suure ropendamise peale sai ka survekas "kuumaks aetud" ja veidi lobistatud:
Õhtul läheme kalendripilte tegema:head:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: N Apr 19, 2012 17:51
Postitas cilpkonn
Noo hakkab tulema, hakkab tulema

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Apr 23, 2012 0:34
Postitas iisak
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Apr 23, 2012 0:38
Postitas iisak
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Apr 23, 2012 1:28
Postitas TGB
Ja palun ruttu see viimane pilt fotokonkursile

5+

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Apr 23, 2012 8:19
Postitas iisak
On juba pandud.
Ootame millal "kuningad" konkursile accepti annavad

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Apr 30, 2012 22:16
Postitas meifa
Tere jälle!
Paari sõnaga kütusekulust-eriti skeptikutele;)
Eelmine paagitäis:
100% linn ja tipptundidel-14,6l/100km
Tänane kulu Tallinn-Põltsamaa:
7,4l/100km
Päris ökonoomne või mis:eureka:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 01, 2012 0:03
Postitas Cyber
Crap, ma tegin täna Tallinn-Tartu-Paide-Rapla-Tallinn, ca 450 km. Üksi ja kont oli ka väljas ja sain 8.7... Muidugi kui vältida möödasõite saaks vist 0.5 veel maha... aga madalam pööre samal kiirusel teb siiski oma töö
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:44
Postitas Trionic
Päris "crap" ei ole. See on V(6,8,12,16 jne.) mootoritele omane. Kohati lausa utoopilisena tunduv linnakulu,kuid kuna selletüübiliste mootorite väändetipp saavutatakse juba väga madalatel pööretel,on jällegi maanteekulu väga väike. Mu enese tilluke 5,4 liitrine V-12 rakendab stabiilsel 50 km/h sõidul 5`nda käigu ja tiksub 500 rpm. juures. Maanteel 120`ga sõites on 2000 rpm. Samas,kui linnatsüklis väga "hoogu" minna, olen näinud ka imelikumaid numbreid(näiteks 46 liitrit sajale).
Eks see kütusekulu ongi selline "voolimise" teema.
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:48
Postitas iisak
No eks me eile "voolisime" ka veidi

Stabiilselt cruise 100km/h (2000rpm) ja ainult "mõned hullud" möödasõidud.
Cyber, kas see "Crap" tähendas nagu "BS" või nagu "dammit"

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 01, 2012 11:16
Postitas Cyber
Ikka "damn"...

Nagu ma enne juba mainisin siis madalam pööre teeb oma töö
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 01, 2012 12:13
Postitas Drazic
Ma vist siinkohal võiks näpud püsti ajada ja rõõmustada, et viimase paari kuu jooksul on õnnestunud puhtalt maanteed sõites cruisega stabiilses 7,0 - 7,4 vahes sõita (ja siis muidugi on need päevad kus alla 8 kuidagi ei õnnestu

)
Aga auto on väga viis. (Eks väike kadeduseuss ka ikka närib sest enda oma on sama vanuse kohta jube paljude värvikahjustustega juba - samas eks ole 100 000 km rohkem hinge all kah.)
Edukat lendamist.