SAAB 900 S, 1996, yksheikki
Postitatud: N Apr 26, 2012 22:06
Ei saanud kuidagi ilma Saabita. Natuke tuli oodata, otsida ja olude sunnil vahepeal Audiga sõita, ent siin ma jälle olen. See on juba mu kolmas Saab.
Seekordne masin on siis 900 S. Ilus ja läikiv, musta värvi (passis tumesinine, pahura olemisega ARK-i tädi aga keeldus värvi vahetamast teatega, et mingi nurga alt ta ikka sinine on
). Mootor on isehingav, sest paraku seadis rahakott piirid. Aga tuleb mainida, et see 2.3 110kW, mis tal aiste vahel on, on üsnagi krapsakas. Boonusena puudub DI, mis teadupärast ei ole just maailma kõige odavam jubin.
Sõita on sellega vääga mõnus, salong on küll Audi omast oluliselt lärmakam, aga selle kompenseerib hea stereosüsteem, mis talle sisse pandud on.
Varustust natuke ikka on külge pandud. Olemas on elektri aknad ja peeglid, konditsioneer, istmesoojendused ja SID koos kõikide pikslitega, mis tervelt kolme funktsiooni oskab näidata. Paigaldatud on toonklaas.
Ostuga läks huvitavalt. Paar päeva pärast auto ostu sain sellega tervelt kaks korda töökoda külastada. Sumbutaja termoplekk irdus oma kohalt ja see lärm mida ta tegema hakkas, oli kole, endal vahendid puudusid, et see uuesti kinni panna. Ja teine kord, sama päeva õhtul hakkas autost ootamatult lahkuma jahutusvedelik. Kuna olin just parasjagu pealinnas, siis keerasin suuna Troost Autosse ja seal tuvastati, et ühe lõdviku kruviklamber on miskipärast lahti, muud ei midagi.
Ah jaa, ülevaatusle sain ka kohe mõtlema hakata, sest auto toodi Eestisse augustis ja siis tehti ülevaatus. Eelmine omanik arvas, et see kehtib ikka aasta otsa, kuid selgus, et numbrimärgi järgi tuleb ka märtsis minna ja seega oli selle ülevaatue kehtivus vaid pool aastat.
Üldiselt tundub masin heas korras olema, ülevaatuse läbis märkusteta, käivitub ja sõidab hästi. Et aga väga hea saaks, tuleks natuke siiski tööd teha.
*Hooldust oleks veel vaja, õli juba vahetasin ära. Aga salongifilter tundub, et on ikka üsna umbes. Sellega koos võiks ka muud kuluosad kõik üle vaadata. Lihtsalt enda rahustamiseks tahaks vaadata ka õlipumba sõela ja vajadusel see ära puhastada.
*Kesklukustus ei tööta.
*Maanteel on 90 sõites vibrat tunda, diagnoositi, et üks velg on kõver.
*Kui külmaks tegemise nupp tal juba peal on, siis võiks see ka töödata, praegu kont ei toimi
Muide, küsimus targematele, lihtsalt huvi pärast, kas karterituulutus kit on päevakorraline teema vaid turboga autodel või puudutab see ka vabalthingavaid?
Pika jutu peale mõned pildid ka:
Lisatud failid
Seekordne masin on siis 900 S. Ilus ja läikiv, musta värvi (passis tumesinine, pahura olemisega ARK-i tädi aga keeldus värvi vahetamast teatega, et mingi nurga alt ta ikka sinine on

Sõita on sellega vääga mõnus, salong on küll Audi omast oluliselt lärmakam, aga selle kompenseerib hea stereosüsteem, mis talle sisse pandud on.
Varustust natuke ikka on külge pandud. Olemas on elektri aknad ja peeglid, konditsioneer, istmesoojendused ja SID koos kõikide pikslitega, mis tervelt kolme funktsiooni oskab näidata. Paigaldatud on toonklaas.
Ostuga läks huvitavalt. Paar päeva pärast auto ostu sain sellega tervelt kaks korda töökoda külastada. Sumbutaja termoplekk irdus oma kohalt ja see lärm mida ta tegema hakkas, oli kole, endal vahendid puudusid, et see uuesti kinni panna. Ja teine kord, sama päeva õhtul hakkas autost ootamatult lahkuma jahutusvedelik. Kuna olin just parasjagu pealinnas, siis keerasin suuna Troost Autosse ja seal tuvastati, et ühe lõdviku kruviklamber on miskipärast lahti, muud ei midagi.
Ah jaa, ülevaatusle sain ka kohe mõtlema hakata, sest auto toodi Eestisse augustis ja siis tehti ülevaatus. Eelmine omanik arvas, et see kehtib ikka aasta otsa, kuid selgus, et numbrimärgi järgi tuleb ka märtsis minna ja seega oli selle ülevaatue kehtivus vaid pool aastat.
Üldiselt tundub masin heas korras olema, ülevaatuse läbis märkusteta, käivitub ja sõidab hästi. Et aga väga hea saaks, tuleks natuke siiski tööd teha.
*Hooldust oleks veel vaja, õli juba vahetasin ära. Aga salongifilter tundub, et on ikka üsna umbes. Sellega koos võiks ka muud kuluosad kõik üle vaadata. Lihtsalt enda rahustamiseks tahaks vaadata ka õlipumba sõela ja vajadusel see ära puhastada.
*Kesklukustus ei tööta.
*Maanteel on 90 sõites vibrat tunda, diagnoositi, et üks velg on kõver.
*Kui külmaks tegemise nupp tal juba peal on, siis võiks see ka töödata, praegu kont ei toimi
Muide, küsimus targematele, lihtsalt huvi pärast, kas karterituulutus kit on päevakorraline teema vaid turboga autodel või puudutab see ka vabalthingavaid?
Pika jutu peale mõned pildid ka:
Lisatud failid