1. leht 1-st
Generaator
Postitatud: E Apr 30, 2012 11:55
Postitas D116
Kontrolli juhtmeid, kui need terved, siis vii genekas remonti või osta uus(kasutatud töökorras).
Generaator
Postitatud: E Apr 30, 2012 12:12
Postitas saabu
Geneka halb mass?Pane suvaline juhe lisaks massi - geneka korpusele ja vaata,mis teeb.
Generaator
Postitatud: E Apr 30, 2012 16:57
Postitas Trionic
9000 puhul pole ju mass probleemiks,kuna gene on jäigalt mootori küljes.
Generaator
Postitatud: E Apr 30, 2012 19:43
Postitas Anders213
Tõin siis uue massi juhtme ja ainus asi mis muutus, oli see et ennem kui armatuuris aku tuli ainult hõõgus, siis põles korralikult.
Generaator
Postitatud: E Apr 30, 2012 22:06
Postitas iisak
Kustkohast ja kuhu sa selle "massijuhtme" tõid?
Generaator
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:23
Postitas Anders213
Tõin selle otse genekast kere külge.( sinna kus värvi polnud)
Generaator
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:24
Postitas Trionic
Aga "geneka kere" ongi ju juba "massi küljes".
Generaator
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:29
Postitas saabu14jr
Vaata siis parem mootori mass üle. Üks nendest oli mäletamist mööda käigukasti küljes ning teine oli kere ja ülemise kandurpadja juures.
Endal oli kunagi probleem, et juba akust tulev massi ja plussjuhe oli kehv, laadimine oli 12.6V, Tihti oli ka käivitamisel probleeme ning vahest lõi kella ja raadio mälud paigast ära. Pärast massijuhtme vahetust läks laadimine 13.2V peale, pärast plussjuhtmete vahetust läks 14V peale.
Generaator
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:46
Postitas olaviv
Mõõda pinget otse geneka klemmilt, siis saad selgust, kas gene üldse väljastab üle 12V või mitte.
Generaator
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:50
Postitas Trionic
Enese heaolu huvides tasuks alati "tonniste" akujuhtmed ise valmistada.Kindlasti jootes kõik klemmid. Kunagi Iisaku Griffinile nii tehes sain ligi 1,1 volti laadimispinge tõusu. Pressühendusega akuklemmid on suur veaallikas.
Generaator
Postitatud: T Mai 01, 2012 11:06
Postitas Trionic
Mõõda pinget otse geneka klemmilt, siis saad selgust, kas gene üldse väljastab üle 12V või mitte.
Generaator peab väljastama vähemalt 14 volti.Halvimal juhul muutub generaator ise SUUREKS voolutarbijaks .Digitaalset "mugavuselektroonikat" täistopitud uuematele masinatele on aku kiire tühjenemine tihti fataalsete tagajärgedega.Õnneks "tonniseid" see häda veel ei kimbuta.
"Tonniste" suureks hädaks on akuklemmide/kaablite vaheline korrosioon.
Generaator
Postitatud: K Mai 02, 2012 9:49
Postitas Factor
Enese heaolu huvides tasuks alati "tonniste" akujuhtmed ise valmistada.Kindlasti jootes kõik klemmid. Kunagi Iisaku Griffinile nii tehes sain ligi 1,1 volti laadimispinge tõusu. Pressühendusega akuklemmid on suur veaallikas.
Ka Trollil sai ca~ aasta tagasi sama protseduur tehtud, kui laadimine nõrgaks jäi ja laadimise pinge tõusis lausa 1,4V ;0) ning taas normis.
Generaator
Postitatud: T Mai 08, 2012 16:00
Postitas Tundrahunt
Aga "geneka kere" ongi ju juba "massi küljes".
see on alguses, kuid aja möödudes on see massi küljes olemine rohkem mehhaaniline termin kui elektriline termin - korrosioon (rooste) on kehv elektrijuht. mõnede metallide puhul on korrosioon alalisvoolule ületamatuks takistuseks.