1. leht 2-st
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: E Apr 30, 2012 23:14
Postitas tambetb
Sai endale siis BMW asemele Saab soetatud. Poleks elus uskunud, aga kuna Saab on meeletult hea varustusastmega ja mugav linnavahel sõita, siis sai ära tehtud. Hetkeseisuga 4 päeva sõitnud u. 600km.
Mootor on 2.0 110kw ja sellel peaks vist ka turbo olema?
Vigadest.
1; Mootorist kostab klõbinat, niipalju kui uurinud olen siis arvatavasti noorukid klõbisevad. Kuna endal eriti kogemusi selles vallas ei ole lasen need lähipäevadel kuskil teenenduses üle vaadata. Keegi kellel kvaliteetne töökoda olemas siis võin teie kliendiks tulla

Õlivahetuses sai ka just käidud. Sellega hääl ei kadunud.
2; Lisaks ei tööta Kliima automaatik. Põhja pannes väga õrnalt/praktiliselt olematut õhku tuleb. Kiiremini sõites puhub nats kiiremini. Lahendust ei oska välja pakkuda, peale selle, et äkki termostaat umbes/ei avane?!
3MF rool ei toimi korrektselt, peksab segast!
4Lisaks on ka summuti täiesti läbi roostetanud. Aga see läheb juba 1mail keevitusse.
5CHECK ENGINE põleb :S
6Vaja oleks ka ka kõrvalistuja poolset udutuld.
Muidu, olen autoga väga rahul. Mugav kiire, ergas ja ökonoomne. Meeletult suure salongi ja pagasiruumiga. Kerel rooste puudub täielikult. Mõlke on kogu kere peal vast 4 tk. ja need ka tillukesed/mulle märgatavad. Kriime ka mõni üksik. Hooldusraamat kenasti täidetud kuni 2008 aastani peale seda tühjus. Hetkel LS; 290 000. Keritud ei ole!
Veermik vaikne ja korras.
Niisiis vähekene pildimaterjali.

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: E Apr 30, 2012 23:17
Postitas tambetb
Kuna ei ole selle foorumiga sinapeal, võiks keegi pildid väiksemaks teha. Mõni heasüdamlik Moderaator`?
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: E Apr 30, 2012 23:39
Postitas ivomets
õnne uuele saabiomanikule
aga mootori tiksumine võib lõppeda hirmsa figaskoga, mis viib su rahakotist enamgi, kui su auto maksis kui sa kibekiirelt mootorit spetsidel osandada ei lase ja uurida, mis tiksum.
teadmiseks, et vähemalt iga nädala lõppetab üks 9-5 mootori surmaga, ja mõningal juhul oleks seda õigeaekselt päästra õnnestunud, seega.-....
.. loe foorumit ja tehnilist osa 9-5 kohta.. ja kindlasti hr, iisak aitaks mootorivärki uurida. Ta väga vastutulelik, võid helistada ja temaga kõik kokku leppida.
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 9:45
Postitas tambetb
Tänan, klõbin tundub olema kõige lähedasem nukkidele. Loodan, et Hr.Iisak vastab mu kirjale ja saan tuleval nädalal tema juurde remonti minna. Täna läheb aga auto summuti keskosast saati keevitamisse. Päris nutune teine.
*Vaatasin, et hinnakiri on ka päris hea Iiisakul, kahetsen, et bemarit talle remonti ei viinud.
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:31
Postitas iisak
Iisak juba vastas su kirjadele:eureka:
1. Sellel mootoril ei ole nookureid.
Klõbisevad kas tõukurid, kett või kurvemal juhul juba saalekolks.
2. Kliimal ei ole termostaadiga muud seost kui salongituleva õhu temperatuuriga.
Variandid on kas mittetöötav salongiventilaator või totaalselt umbes salongifilter.
3. Mismoodi roolinupud "segast peksavad"?
4. Kui 9-5 summuti juba läbi on roostetanud siis igasugune keevitamine on enesepetmine.
5. CE tulukese põhjuseks on enamasti emisioonivead. Kas siis suur õhuleke(lahtised vaakumvoolikud), katkine summuti või süütehäired.
6. Udutule leidmisega läheb lammutustest raskeks kuna tegu on suht defka kaubaga.
Kolmapäeval kohtume

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 10:50
Postitas tambetb
Okei tänud põhjaliku vastuse eest, ja kolmapäeval saab siis näha mis häda on. Äkki oskad öelda, kus salongifilter asub, vaataks täna üle. Loodan, et auto kestab sinnamaani, täna sõidan veel ja esmaspäeval, ülejäänud aja kasutan naise bemmi,igaks juhuks.
Roolinupud ei tööta korrektselt. vajutadhäält vaiksemaks, läheb hoopis kõvemaks, kõvemaks pannes läheb üldse kasseti peale v CD. Summuti saan tasuta tehtud maal, töömees ootab juba mind seal. loodan, et sellega siis kaob engine check ära.
Loodan, et saame siis kolmapäevaga auto terveks.

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 11:00
Postitas Tartz87
Muretuid kilomeetreid ka minult sulle... ja edu krivade kõrvaldamisega

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 11:17
Postitas tambetb
tänan

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 12:19
Postitas iisak
Salongifilter asub kindalaeka taga ahjus sees. Üksjagu lammutamist.
Iseenesest CE ära ei kao.
Roolinuppude vea põhjust juba tean ette tänu sinu kirjeldusele aga igaks juhuks siin veel kõva häälega maha ei hüüa

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 12:23
Postitas tambetb
Leidsin netist hea video, kus täpne kirjeldus salongi filtri kontrollimisieks. Paaari tunni pärast saan teada, kui umbes see on/või ei ole.(
http://www.youtube.com/watch?v=3_YBhfUzPww )
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: T Mai 01, 2012 22:39
Postitas tambetb
Sai siis salongifilter üle kontrollitud, oli küll lehti täis. Kuid puhastamine ei aidanud, unustasin muidugi ka uue filtri osta. Kuid selle võib ka hiljem vahetada. Summuti sai ka korda, hullem auk oli sees ja sisu oli täidetud miskipärast mingi musta fiibrit meenutava jamaga.
Ning seda ei olnud seal vähe. Lisaks avastasin ka eest paremalt poolt(kõrvalistuja). Mingisuguse katkise "toru", lappisin selle esialgu paksu isoleeriga, kuniks leian sinna originaalosa.
Põhjaalune on autol päris kena, kohad mis kahtlased olid, said ka ennetavat vahendit.
Sai ka kütusekulu testitud, maale sõites 105km. Kütusekulu mööda piibe maanteed oli 6,9/100km. Sealhulgas 110km/h sõitu u. 25km.
Tagasisõit oli mööda Tallinn-Tartut, sisaldas ka 110km/h sõitu ja sammuti ligi 25km. Sellel teel tuli küttekuluks, terve summuti ja parema asfaldiga 6,4/100km. Sealhulgas oli ka 2x istmesoojhendused sees.
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 02, 2012 8:40
Postitas iisak
See "fiibrit meenutav jama" on summutis olev isolatsioon.
Katkine toru on õhufiltrisse minev õhuvõtutoru.
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 02, 2012 9:46
Postitas tambetb
Nüüd, teades, et salongifiltris mittetöötava kliima viga ei ole, siis orienteeruvalt kalliks salongi vendi vahetus võib minna?
Kuna naise auto läks täna keemilisse, sõidan ikka enda omaga ja täna tööle sõites, engine check ei põlenud. Polnud mina ega ka töömees sellist fiibrivärki näinud.
Samas ei ole saabiga kokkupuuteid kummalgi olnud.
Klõbin kohapeal on hästi kuuldav, vaba käiguga gaasi vajutades kaob klõbin justkui ära. Aga kui käikudega sõita siis klõbiseb vastavalt kiirusele.
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: P Mai 06, 2012 20:12
Postitas tambetb
Niisiis, Check engine kadus peale akujuhtme mahahoidmist ära (30min.). Sain ka tagurpidikäigu tuled ja numbrituled tööle. Varem ei põlenud, sest juhtmed pagasi servas olid katkised. (Y)
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: E Mai 07, 2012 8:14
Postitas iisak
See CE tuleb tagasi,sest viga sa ju ei likvideerinud

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: E Mai 07, 2012 8:35
Postitas ivomets
tundub, et lasid masina üle vaadata; mis siis klõbises??
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: E Mai 07, 2012 11:32
Postitas tambetb
Iisak; Tõsi ta on 400km sain ilma tuleta nüüd sõita eilse päevaga. Täna töölt koju tulles läks taas põlema.
Ivomets; Auto läheb kolmapäeval iisaku kuldsete käte vahele, siis saab näha, kui kulukaks see mootoriremont läheb. Endale tundus, et saaleklõbin on, aga tundub ikka midagi muud olema. Saaled ei tohiks ju klõbiseda edasi, kui gaasi annad!? Tundub nagu kett või siis tõukurid. Ei jõua kolmapäeva ära oodata. Põhiline olekski mootor kiirelt korda saada ja siis ülejäänud vigadega ajapikku edeneda, sest plaan on 25mai hispaaniasse puhkama minna ja ennem seda võiks mootor tiksuda õigesti. Tagasitulles tegeleks siis salongiventilaatoriga, sest see ei ole hetkel õnneks väga oluline. Aga siiani olen autoga väga, väga rahul!
Salong on ikka väga korralik ja ka välimus on superkena. 4-5 pisikest mõlki esikapotil, 1väike pagasil. Esistangel paremal nurgas pikem kriim. Aga üldpilt mega. Hea vahetus sai ikka tehtud..
Muidugi on ka auto endiselt müügis; Põhjus ainult see, et BMW sai müüki pandud ja kohe järgmine päev vahetasin auto ära. Nüüd vaja see aeg kuidagi seal keskkonnas ära kasutada.
Hind tõuseb autol, peale remonti!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=afb0
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 09, 2012 11:10
Postitas tambetb
Niisiis,selle masinaga on kõik. Hr. Iisak juba teadis kõikke selle auto kohta, ning saaltest on asi oioi kui kaugel.

SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 09, 2012 11:35
Postitas ivomets
eh, egas see mingi pärnust pärit masin pole??
meil siin kandis oli üks selline, ei isegi 2 sellist.
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 09, 2012 12:10
Postitas iisak
Ilma keerutamata-see konkreetne isend on üks ÕNNETUMAID 9-5-si mida meie silmad on näinud.
Mitte ühtki tervet asja:(
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 09, 2012 13:24
Postitas tambetb
Saan äkki omanikuga jutule ja vahetame tagasi. Siis toon oma BMW sinu juurde veermiku ja üldkontrolli.
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 09, 2012 17:01
Postitas tambetb
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 09, 2012 17:03
Postitas tambetb
Ei taha öelda, et Saab paha on, aga antud eksemplar oli. Igatsen natukene, saabi pehmust ja mugavust taga...
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: K Mai 09, 2012 23:15
Postitas STS
mis seal mootoris siis toimus ?
SAAB 9-5 SE 2.0 110kW, 1998, TambetB
Postitatud: N Mai 10, 2012 9:05
Postitas tambetb
kui iisak viitsib siis võib sulle mainida, aga mootor on igastahes nii pees, et ei aita enam miski. Ainult uus mootor. Jube aparaat. Teema Võib lukku panna ja ära kustutada.