1. leht 1-st
9000 tcs ctrl
Postitatud: T Mai 01, 2012 18:19
Postitas Platinum
11/92 ,2.3l, 143kW, automaatkast.
kiirendades viskas ette kirja "TCS CTRL", gaasipedaal läks jäigaks, pöörded 500 peale(limp home).
Check engine plingib 5 korda (googeldades leiab, et asi "throttle body-s".
Ega vist suurt midagi polegi teha, kui viia doktorile?
Mingit moodi täpsemat viga ei saa määratleda käepäraste vahenditega?
9000 tcs ctrl
Postitatud: K Mai 02, 2012 9:57
Postitas D116
"-" klemm maha paariks minutiks, võib olla aitab
9000 tcs ctrl
Postitatud: K Mai 02, 2012 22:14
Postitas Platinum
sul on aidanud?
9000 tcs ctrl
Postitatud: E Mai 07, 2012 8:01
Postitas Trionic
Väga harva aitab.Ega see viga ei remondi,lihtsalt kustutab adaptsiooni.
9000 tcs ctrl
Postitatud: E Mai 07, 2012 10:42
Postitas D116
sul on aidanud?
5 aastajooksul kaks korda hakkas põlema "TCS CTRL" ja gaasipedaal muutus raskeks, ja mulle aitas paariks minutiks "-" klemmi mahavõtmine.
TB on puhas, vaakuumvoolikud kõik terved?
Kui ei aita, vii hooldusesse ETS-i ravitakse vist ISAT-iga ainult, ja selline aparaat on VikingMotorsis
http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf
9000 tcs ctrl
Postitatud: K Mai 09, 2012 9:38
Postitas Platinum
auto audaceris ja otsin ETS-i.
9000 tcs ctrl
Postitatud: P Mai 13, 2012 14:09
Postitas looderdaja
Mul siis ka samasugune probleem nagu siin eelpool räägitud. Lisaks nendele sümptomitele panin ka tähele et püsikiiruse hoidja ei tööta kui tule sõidu aja põlema lööb ning kui korra kohalt ära minnes auto välja suretan siis teinekord kustub märgutuli ära ja teinekord mitte. Kiskusin klemmi maha, poole tunni pärast ole näha mis saab. Võib see olla et mingi klapp kiilub kinni vahest ja piisab puhastamisest või asi tõsisem?
9000 tcs ctrl
Postitatud: P Mai 13, 2012 16:02
Postitas Trionic
Mul siis ka samasugune probleem nagu siin eelpool räägitud. Lisaks nendele sümptomitele panin ka tähele et püsikiiruse hoidja ei tööta kui tule sõidu aja põlema lööb ning kui korra kohalt ära minnes auto välja suretan siis teinekord kustub märgutuli ära ja teinekord mitte. Kiskusin klemmi maha, poole tunni pärast ole näha mis saab. Võib see olla et mingi klapp kiilub kinni vahest ja piisab puhastamisest või asi tõsisem?
Seal võib olla kümneid erinevaid vigu,kuid sümptoomid on alati samad.Seega viga ei pruugi olla drosselklapis.
9000 tcs ctrl
Postitatud: P Mai 13, 2012 22:24
Postitas Platinum
9000 tcs ctrl
Postitatud: P Mai 13, 2012 22:28
Postitas Trionic
Seal on ju EESTI KEELES kirjutet-"õhukulu lugeja".
Mis on õhumõõturil antud teemaga seost?
9000 tcs ctrl
Postitatud: E Mai 14, 2012 21:39
Postitas looderdaja
Kuskilt siit foorumist lugesin välja, et tulemüürilt ja paremalt aku tagant ära vahetada omavahel need andurid/klapid mis iganes moodi neid sõimatakse, et vahest aitab. Tundub, et minul aitas sest naine käis täna autoga tööl ära ja ei pirtsutanud mu neljarattaline neiu:)
9000 tcs ctrl
Postitatud: P Mai 20, 2012 17:36
Postitas looderdaja
ehh, tuleb tunnistada, et peab ikka auto tallinna poole suunama. gaasipedaali taga on mingi plokk/karp kuhu jooksevad ka juhtmed sisse, eeldatavasti siis mingi püsikiiruse hoidja vidin, kas see peabki liikuma kui gaasi pedaali vajutada?
9000 tcs ctrl
Postitatud: E Mai 21, 2012 10:44
Postitas Factor
gaasipedaali taga on mingi plokk/karp kuhu jooksevad ka juhtmed sisse, eeldatavasti siis mingi püsikiiruse hoidja vidin, kas see peabki liikuma kui gaasi pedaali vajutada?
Kui sa pead silmas pildil nr14 tähisega elementi, siis jah selle hoob peabki liikuma. See on Pedaali asendi andur (ka seal sees on potensiomeeter, antudjuhul küll liugpote).
Lisatud failid