1. leht 1-st

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 03, 2012 17:55
Postitas hendrik0701
Nüüd natukene üle aasta sõidetud autoga ja mõtlesin peale pikka foorumis lihtsalt lugeja olemist, oma sõiduriista ka siin näidata. Tegu siis autoga, mis on peres olnud mõnda aega. Nimelt vanem vend tõi selle Saksamaalt 2007. aastal. Nüüd on ta aga muretsenud uuema auto ja see isend liikus edasi nooremale. Vaatamata oma noorele vanusele - 19 küünalt sai viimati tordil puhutud - olen ma sügavalt kiindunud Saabi. Saabiarmastuse olengi saanud oma vennalt, kellel on alates 2000. aastast ainult Saabid olnud. Ei anna ikka ühegi teise autoga võrrelda, mille roolis istunud :headbang:

Vaikselt on peas ka mõte osta 900 klassik (minu arust üks ilusaim auto, mis üldse kunagi toodetud). Eriti muidugi pakub huvi kabriolet, kuid ka aero kupee tõmbab alati tänaval pilku. Samas hetkel pole võimalik ikka kahte autot võimaldada ja 900 on ainult kauge unistus.

Teema aga püstitatud praeguse Saabi näitamiseks:
2,3t 184kw
automaat
elektrilised istmed, juhiiste mäluga
istmesoojendus ees ja taga + jahutus esiistmetel
parkimisandurid taga
püsikiiruse hoidja
jne

Praegusel isendil olen vahetanud välja raadio, kuna vana raadio oli kergelt ajast ja arust. Isegi mp3 cdsid ei mänginud. Mõtlesingi investeerida natuke ja hands-free süsteem ning aux/usb sisend olid põhilised asjad mida otsisin uuest raadiost. On küll natuke värvilisem ja säravam, kui muidu tagasihoidlik Saabi armatuur, kuid ei riiva ikka väga minu arust silma. Mõtlen siin ka softituuningu peale ja värviparanduse, kuna eelmine omanik tegi seda nö põlve peal ja puhtana näeb see ikka väga kole välja :nono: .











Lisatud failid

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 03, 2012 18:01
Postitas hendrik0701
Tekkis küsimus ka, et kas kuskilt saab muretseda uut Saabi märki, kuna tagumine märk on kõvasti värvi loovutanud.



Lisatud failid

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 03, 2012 19:12
Postitas tambetb
kuskil varuodsade teema all oli müügis....
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=18781

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: T Mai 08, 2012 22:13
Postitas hendrik0701
Nüüd taha muretsetud uus märk, tänud kasutajale TGB!

VMis sai vahetatud ka tagumised piduriklotsid ja kettad. Vanad olid juba otsakorral.

Lisaks tuli välja kurb uudis, et mootor vajab suurest kapitaal-remonti, kuna on hakanud jubedalt õli jooma :(

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: T Mai 08, 2012 22:38
Postitas iisak
Pea veidi hoogu selle "suure kapitaalremondiga":wise:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 09, 2012 23:28
Postitas jupid
Pea veidi hoogu selle "suure kapitaalremondiga":wise:

See oli nüüd küll särav ja sisutihe "mõttesähvatus" :wise:
Kas olen ma vähe joonud aga mitte ei saa aru mida sellega öelda taheti?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 10, 2012 8:22
Postitas ipi
Sellega taheti öelda, et alati ei pruugi kõik nii halb olla kui esialgu paistab.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 10, 2012 9:26
Postitas Marx
Paistab, et herr iisak on leidnud alternatiivi mootori remondile, kui tegemist suure õlikuluga?!?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 10, 2012 10:14
Postitas Cyber
Õlikulu võib ka näiteks klapisäärtest jms tingitud olla. Ei pea veel "kapitaalremonti" selle pärast tegema.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 10, 2012 11:36
Postitas daags
tõsisemalt võttes tähendaks kapitaalremont ikkagi mootori kõikide komponentide korrastamist- vända lihv, rem mõõdus kolvid, plokikaane korrastamist jne. Selliseid remonte tehakse tänapäeval ikka väga vähe.
Antud hetkel pole ilmselt tegu mitte kapitaalremondiga, vaid pigem tavalise mootor maha ja vajalike tihendite vahetamisega. Kuna selline töö on küllaltki kulukas, siis on mõistlik juba vahetada ka ketikomplekt (200000km sõitnud mootor) + muud pisemad tihendid, mida hilisemalt tülikas vahetada. Ju sellest tulenevalt tundubki omanikule tegu kapitaalremondiga.
Aga tõsi ta on, alati on võimalik jätta mõni asi vahetamata, et tänase päeva arve tunduks väiksem- kas see ka pikas perspektiivis mõttekas on jäägu igaühe enda otsustada.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 10, 2012 22:16
Postitas konks222
Enamikel juhtudel sõltub see sellest kui paks kellegi rahakott parasjagu on.Vabandust teema solkimise eest.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mai 31, 2012 18:13
Postitas hendrik0701
Nüüd käidud iisaku juures ja tuli välja, et Turbo ja kettikomplekt vajasid vahetamist. Eks näis, kas sellest ka aitas. Igatahes suured tänud ja nüüd tean kuhu edaspidi pöörduda! :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2004, hendrik0701, [MÜÜDUD]

Postitatud: R Nov 16, 2012 16:08
Postitas hendrik0701
Ja üle pika aja kirjutan, kuid tänu sellele, et auto on leidnud uue omaniku läbi Saabianti. Uus omanik võib aga märku anda, huviga näeks, mis autost edasi saab. Ikkagi Saabiarmastuse viirusekandja minu jaoks.