1. leht 1-st
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: E Mai 07, 2012 10:52
Postitas Fabrik
Kas kellelgi on mingeid ideid, kuidas mootor niimoodi kinni panna, et saaks mootori tagant võlli otsast ratta (mis veab vee ja roolivõimupumpa) lahti keerata. Jooksis maha see pealmine ratas, mis kummileevendiga seal peal on. Auto on 8 klapine 900 89.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: E Mai 07, 2012 11:38
Postitas jorma39
käik sees, pidur all?
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: E Mai 07, 2012 12:47
Postitas Fabrik
Kui keerata suure õlaga, siis sellest käigust jääb väheks. Kuskile tuleb mingi pulk pista, mis teeks asja täiesti liikumatuks. Pidur hoiab rattaid paigal, kuigi tagasiulatavalt võib sel mingi mõju olla. Proovin.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: E Mai 07, 2012 12:55
Postitas ivomets
suure õlaga võti mutri otsa panna ja õlg õigele poole ilusti ära toetada; siis anda starterit. ja mutter imeväel kerib ennast lahti.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: E Mai 07, 2012 13:18
Postitas Fabrik
Või kinni. Kumbapidi vint seal on.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: E Mai 07, 2012 18:34
Postitas yksheikki
Minu omal starteris abi ei olnud. See asi on seal ikka väga kinni. Proovida tasub blokeerida hooratast, sinna hammaste vahele heebel vms ajada.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 11:33
Postitas triibutu
Ja kui käik sees piduriga tõkestate, siis ikka kõige kõrgema käiguga, mitte 1.-sega...
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 14:19
Postitas janek555
Lihtsam on mootor maha võtta ja siis see töö ära teha, saab mootoriruumi puhtaks ja lekkivad simmerid ka vahetatud jne.
Mõtlen seda soovitust päris tõsiselt ja oma kogemusi arvestades. Pärast hea rahulik sõita,et kõik ikka korralikult nähtud tehtud.
Sinna vahele ei mahtunud suruõhu keeraja ja pähe talle lüüa ka ei saa. Hammasvööle saab näiteks vinklist sobiva piduri teha, aga kogu see üritus on selline vaevaline ja must töö...
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 18:13
Postitas Fabrik
Kui oleks kohta, kus seda teha, teeks küll. Aga kahjuks olen garaaživaene. Ühesõnaga, nüüd see mutter maas ja starter jäi kah ellu. Järgmine küsimus see, et mis kumm sinna kahe ratta vahele käib?
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 18:32
Postitas saabu
Ei saagi, uut rihmaratast on vaja.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 18:48
Postitas janek555
Ei saagi, uut rihmaratast on vaja.
Saab uue kummi valada ikka, aga mina ei tea mis marki toorkummi tuleks sinna osta.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 19:49
Postitas Fabrik
Janek on sul mingit aimu, kus toorkummi müüakse?
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 21:27
Postitas janek555
Mina ei tea, vaata siin üks mees alles tegi oma autole vajalikud jupid, ehk saad temalt küsida.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39116
Mis puutub Klassiku rihmaratasse, siis selles mõttes on Saabu jutt õige,et seda pole vist mõtet valada ,lihtsam ja kindlam on teine osta. Pean vaatama, minulgi võib mõni olemas olla.
900- rihmaratta kummileevendi?
Postitatud: T Mai 08, 2012 23:42
Postitas Fabrik
Kui leiad anna siia teada, siis kaupleme.