1. leht 1-st

SAAB 9-3 KÄIGUKAST

Postitatud: K Mai 09, 2012 19:53
Postitas emoh
TERE

Olen siis noor 9-3 omanik- 2,0 l turbo , 113kw 98-aasta automaat . Auto on sõitnud minu käes nädala ja saan oma esimest muret temaga tunda, nimelt täna loobus käigukast minuga koostööst. Sõitsin-peatusin ja alustasin uuesti sõitu ning käigud läinud- kõik korraga. Peale mõningast seismist ja akujuhtme maashoidmist saab sõita kuni 1km ja kõik kordub taas. õlid on vahetatud ja normis . Enne vahetas käike rahulikult ja korralikult. Diagnostika andis veateate 0722- Output speed sensor no signal- Kas kellelgi on sarnaseid kogemusi ja oskab sõna sekka öelda ??

SAAB 9-3 KÄIGUKAST

Postitatud: K Mai 09, 2012 20:00
Postitas Ylihärma
Ma usun, et kõige targem on tagasi müüa:mad:

SAAB 9-3 KÄIGUKAST

Postitatud: K Mai 09, 2012 21:11
Postitas saabu
Ma usun, et kõige targem on tagasi müüa:mad:
OT: Miks? Ega müüja ei pea alati teadma vigu mis võivad lambist autol tekkida. Kui auto sõitis ilusti, midagi imeliku polnud, siis milleks jamada niimoodi?<b>[Censored]</b> happens.(vabandust, et nii otse sai öeldud)


Mitte mingit avarii režiimi minekut ei toimu?

EDIT: kusjuures, vales alafoorumis on teema, sul on 9-3(Üheksa-kolm) See on 93 jaoks, mille tootmisaastad jäid kuskile 50ndatesse:)

SAAB 9-3 KÄIGUKAST

Postitatud: K Mai 09, 2012 21:20
Postitas emoh
ei mingit avarii ržiimi. Lihtsalt võtab käigud ära ja jokk veidi pausi ja jälle kilomeeter. ma usun, et tegemist on hea autoga ja kellelegi ma teda tagasi ei lähe sokutama- kõik ülejäänu töötab laitmatult, näeb hea välja, on mugav ja stiilne- eks tagasilööke tuleb ette ks 2012 aasta masinal rääkimata aastast 98;)

SAAB 9-3 KÄIGUKAST

Postitatud: N Mai 10, 2012 8:43
Postitas iisak
Seda sensorit saab muide vahetada ka:cool:

SAAB 9-3 KÄIGUKAST

Postitatud: R Mai 11, 2012 15:35
Postitas emoh
Tere jälle

Sensor sai vahetatud aga abi ei midagi- laiaslaastus on kõik sama. Leidsin ühest foorumist võimaluse kuidas veale lähemale jõuda- nimelt kui käigukasti aju lahti ühendada ja midagi ei muutu on tegemist mehaanilise veaga kui muutub elektroonilise ämbriga. Kast justkui libistaks korra ja siis läheb vedu tagant ära. On siis kellelgi kogemusi või ideid enne kui kasti hakata mahakiskuma