1. leht 2-st
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: N Mai 10, 2012 9:24
Postitas ivark
Igati jõhker riist!
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: E Mai 21, 2012 22:51
Postitas Nimetu
Kena auto!

Muretuid kilomeetreid!
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Juul 04, 2012 23:44
Postitas veikov
Nii nüüdseks juba veits aega ringi vuratud. Mõned muudatused ja parandused tehtud.
klaasid tumendatud
vahetatud juhipoolne sarniir
eemaldatut tahmafilter
vahetatud soft
viimase kahe tulemusena siis numbrid muutunud
210bhp & 465NM
vahe ikka päris tuntav

Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: N Juul 05, 2012 12:33
Postitas Jaanus
TTiD Aero on päris huvitav masin. Mis sul peale softi muudatust kütusekulu on?
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: N Juul 05, 2012 23:21
Postitas veikov
peale muudatust keskmine kulu viimase 2 paagiga on 6,0
aga eks se sõltub ka sõidustiilist, endal pole just kõige ökonoomsem.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Okt 09, 2013 12:46
Postitas veikov
Vahepeal nüüd ikka päris palju muretuid kilomeeterid läbitud.
Sai isegi vahepeal dynos ära käidud.
Kuid nüüd siis eile otsustas Tallinn-Tartu maanteel üks silinder koostöö lõpetada.
Nimelt teises silindris surve olematu.
karteris mingeid anomaaliaid ei leidnud vaid see, et läbi õlivarda augu lahkus mootorist 2L õli.
Eks nüüd lähipäevil selgub, mis täpsemalt koostöö lõpetas.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Okt 09, 2013 13:04
Postitas vvs
Siia on ju sobilik dünos käik ära fikseerida...
Tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga
max kW = 130,26x1,15=
149,80kW
Pööretega graafik...
Kiirusega graafik...

Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Okt 09, 2013 13:26
Postitas KorK
424 nm väänet on päris hea tulemus. Kuigi softi järgi peaks olema 465. Ei tea palju 9-3 diisel aero käigukast väänet välja kannatab.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Okt 09, 2013 14:04
Postitas Six
See 424 korruta ka 1,1 ja tulebki 466 midagi...
424 nm väänet on päris hea tulemus. Kuigi softi järgi peaks olema 465. Ei tea palju 9-3 diisel aero käigukast väänet välja kannatab.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Okt 09, 2013 14:23
Postitas iisak
Vahepeal nüüd ikka päris palju muretuid kilomeeterid läbitud.
Sai isegi vahepeal dynos ära käidud.
Kuid nüüd siis eile otsustas Tallinn-Tartu maanteel üks silinder koostöö lõpetada.
Nimelt teises silindris surve olematu.
karteris mingeid anomaaliaid ei leidnud vaid see, et läbi õlivarda augu lahkus mootorist 2L õli.
Eks nüüd lähipäevil selgub, mis täpsemalt koostöö lõpetas.
Eks see kolb purunes...
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Okt 09, 2013 22:00
Postitas veikov
no nii viga tuvastatud. iisak pea et õige vastus, kuid mitte kolb vaid kolvid ehk siis 4tk.
tundub, et umbes 100 000 km tagasi keegi ikka mootori kallal käinud, sest kolbe vaadates näha et miskit on sealt läbi käinud (suure tõenäosusega labad mis sisselaskes) sest sisselakse kolle ja klapid näivad vahetatud.
Panen siis pildi ka suurepärasest leiust!

Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 10:35
Postitas veikov
Mõtlesin, et täiustan ka siis seda saagat.
Vahetusse lähevad siis:
kolvid
saaled
klapisääre, klapikambri ja ploki tihendid loomulikult.
üksiti ka hammasrihm, veepump jne.
Samuti suurem turbo remondis, kuna sealt ka ikkagi miskit läbi käinud ja seda juba ikka märksa varem.
Nii et kui kõik kokku saab, siis peaks olema minek veelgi parem

Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 10:48
Postitas vvs
Kas liigne jõud võis saatuslikuks saada või peaks siin mõni muu põhjus olema?
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 12:44
Postitas daags
Mitte paha pärast, aga diisel on ikkagi mõeldud tööloomaks, mitte kw väljapigistamiseks. Mina isiklikult ei julgeks sama tarkvaraga uut mootorisisu ringi ajada.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 13:05
Postitas D116
Mitte paha pärast, aga diisel on ikkagi mõeldud tööloomaks, mitte kw väljapigistamiseks. Mina isiklikult ei julgeks sama tarkvaraga uut mootorisisu ringi ajada.
Aga Maserati(e. Fiat) diislid?
Diislid ammu juba on heade kw numbritega.
veikov: Mis ls. näitab?
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 14:21
Postitas spark
Aga Maserati(e. Fiat) diislid?
Diislid ammu juba on heade kw numbritega.
Masekal on 2 silindrit- ja Liitri jagu töömahtu rohkem ja see on pärit VM-ist, mis on omakorda Mercedese algupäraga.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 14:29
Postitas veikov
purunemise põhjus pole kindlasti lisa kw vaid pigem selles ikka , et sisselaskest lahkunud siibrid, mis kolbidele ja ka turbole liiga teinud.
Kui oleks viga softis, et saab liiga palju kütet, siis põleksid kolvid mitte ei läheks pooleks, ning surve astet pole samuti tõstetud vaid turbo rõhku natuke muudetud(kuid mis see turbo ilma labadeta ikka puhub).
Kuigi dynos tulemus ise päris hea, eks näis mis nüüd siis kui mootor korras välja pigistab.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 14:31
Postitas veikov
Aga Maserati(e. Fiat) diislid?
Diislid ammu juba on heade kw numbritega.
veikov: Mis ls. näitab?
ls. ~240k
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Okt 15, 2013 15:38
Postitas S9K
Kolbides võisid mikromõrad olla?
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: T Nov 12, 2013 20:11
Postitas veikov
nii ta oligi et väikseid mõrasid täis.
Kuid nüüd juba 1500km muretult sõidetud. Ainuke mida olen täheldanud on hetkel see, et kütusekulu on veits langenud.
Vahepeal õnnestus üks suurem ost vormistada ja endale Tech 2 soetada.
Kõik toimib ja töötab, nädalavahetusel üritan vanemal 9-3l tarkvara uuendada. kuna seda pole tal kordagi tehtud.
Väga lihtne oli kuidagi comfort close aktiveerida mida varem polnud.
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: P Mai 25, 2014 21:59
Postitas veikov
lisan ka ühe vähe uuema pildi
Lisatud failid
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: E Mai 26, 2014 12:22
Postitas mariom
Pildi pealkiri "leia pildilt saab". Aga kollektsioon on korralik

Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Juul 16, 2014 21:39
Postitas veikov
Kas keegi oskab öelda kust leiaks kellegi kes EGR-i vahelt välja programeeriks!
Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Juul 16, 2014 21:55
Postitas veikov
Ja kas keegi targematest oskab öelda mis põhjustab musta oli.
Õlivahetus umbes iga 7000-10000km tagant.
Kuid õli ikka väga tökat ja väidetavalt ei see turbole kohe mitte head.

Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
Postitatud: K Juul 16, 2014 22:20
Postitas rantto
Diisel on selline must asi. Kui uuesti õli vahetad siis lase vana välja, pane mingi uus odav õli lihtsalt pesuks sisse ja nii peaks pisut kauem heledam kestma.
EGRi saad välja:
http://www.garage55.ee/ee/teenused-ja-hinnad